Verdens tøffeste mamma Skrevet 8. juni 2009 #26 Skrevet 8. juni 2009 jenta mi var totalt hekta på Ole Brum i den perioden jeg fikk meg profil her inne..
Sjokoladebanan Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #27 Skrevet 8. juni 2009 Mye morsomt her ja.. Kom med flere :-)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 8. juni 2009 #28 Skrevet 8. juni 2009 Tja, jeg suger på å finne fine/morsomme/kreative nick..så jeg endte opp med navnet mitt..Sol Kira..
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #29 Skrevet 9. juni 2009 jeg er et lite krativt vanedyr hette først 1smule. fordi jeg er så liten. nå heter jeg einsmulaa bare fordi jeg skulle hjelpe ei venninne med å skifte nick så ble det bare sånn..
Mayken Skrevet 9. juni 2009 #30 Skrevet 9. juni 2009 Fordi onkelen min kalte meg Mayken da jeg var liten. (gjør det fortsatt også) Vi har alltid hatt er spesielt forhold. Alltid likt det når han har kallt meg for "Mayken min" resten er innlysende har 2 små (under 3 år)
Iselilja Skrevet 9. juni 2009 #31 Skrevet 9. juni 2009 Sier seg i grunnen selv Er ikke mitt opprinnelige nick, da. Men blir en skikkelig hormonbombe under svangerskapene, (Har noen en medisin mot det?) så syntes det passet...
Sjokoladebanan Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #33 Skrevet 9. juni 2009 så morsomt å se alle forklaringene :-) Kom gjerne med flere :-)
Norwegian by injection Skrevet 9. juni 2009 #35 Skrevet 9. juni 2009 Fordi jeg er ikke norsk, men gift med en nordmann. Bruk fantasien, he he!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. juni 2009 #36 Skrevet 9. juni 2009 Jeg hadde sangen på hjernen da jeg skulle lage meg nytt nick:-)Hadde sunget meg ihel på barnesanger til datteren min;o)
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 9. juni 2009 #37 Skrevet 9. juni 2009 Fordi jeg hadde en kollega en gang som alltid sa; Jeg er langt i fra perfekt ) og det er i grunn ikke jeg heller..................hehe )
Mille** Skrevet 9. juni 2009 #38 Skrevet 9. juni 2009 Fordi jeg elsker det navnet, men det gjør ikke mannen min. Så den eneste måten å få brukt navnet er som nick. ;o)
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #39 Skrevet 9. juni 2009 Jeg er en latmakk som alltid går rundt og lager stooore planer, og barna i huset elsker Lazytown...
Fruen i huset Skrevet 9. juni 2009 #40 Skrevet 9. juni 2009 aaaner rett og slett ikke ;o) Men tenkte på den sangen "a spoonful of sugar helps the medicin go down" ... Noen ganger må man ta på seg den sukker-rollen!
Hikken Skrevet 9. juni 2009 #41 Skrevet 9. juni 2009 Fordi jeg er så innmari Helene :-) Har prøvd å finne andre nick her og der, men jeg er liksom bare Helene jeg (og det er slett ingen dum ting å være;-D)!
Kanutten83 Skrevet 9. juni 2009 #42 Skrevet 9. juni 2009 Jeg fikk navnet Kanutten av mormoren min da jeg var 22 min gammel og hun hilste på meg for første gang:) Var omtrent det eneste navnet familien brukte på meg fram til jeg var 4 år og sluttet å reagere på mitt riktige navn. Mormoren min brukte riktignok Kanutten stort sett hele tiden etter at jeg ble stor nok til å skjønne at det var et kjælenavn:) Jeg og mamma bodde sammen med mormoren min stort sett hele tiden til jeg ble 5 år og hun var en mamma nr 2 for meg, hun og jeg hadde et helt spesielt bånd, så for henne jeg bruker det og siden hun er død nå betyr det enda mer for meg:) 83 sier seg vel selv, er født i 83 og Markus er da sønnen min:)
lillepixie Skrevet 9. juni 2009 #43 Skrevet 9. juni 2009 Fordi jeg elsker The Pixies og er ganske lita av meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå