Gå til innhold

Hvorfor har du valgt det nicket du har? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange morsomme og rare nick her ute å går... Hva var inspirasjonen til ditt nick?

Mitt nick har jeg fra da jeg var liten. Pappa kalte meg alltid pluttiplott, og gjør det enda i dag.. Hva det navnet kommer av har jeg ingen anelse om hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bare ble sånn.

Skrevet

Hjertet symboliserer den enorme kjærligheten jeg har overfor barna mine :))

Skrevet

Initialene til datteren min

Gjest biss med twins
Skrevet

bissen er kosenavnet mitt..bissen og bassen her hjemme altså..søtt og småekkelt:) Resten av nicket er innlysende

Skrevet

så fiiint :-)

Skrevet

Kombinasjon av lite fantasi og en brusflaske på bordet. :)

Skrevet

hehe

Skrevet

Stoooore problemer med å finne noe som var ledig.... :-P

Skrevet

ja det skjønner jeg det kan være.. Meeen duh? skal det ikke egentlig være en s i nicket dit som du har glemt av eller?

Skrevet

HAH, det har du jaggu meg rett i! Har ikke ramlet meg inn før nå i det hele tatt! :-D Tok det bare for GITT at det stod det det skulle... *flaut* hehe

Skrevet

hehe bare hyggelig å være til hjelp.. lett å bli ordblind til tider.. jeg har skriveleifter både titt og ofte.. :-)

Skrevet

Jeg heier på Enga, 12 står for "spiller nr 12 - altså klanen og Daniel sier seg selv ;)

Kjedelig nick sikkert, men har en liten historie for meg.

Ville ikke møtt samboeren min om jeg ikke hadde vært på Enga-kamp f.eks :o)

Skrevet

...og da benytter man seg av egen flause, og finner på et mer kreativt nick :-P

Hilsen tidligere Så vankelig å velge nick, da!

Skrevet

Fordi sambo mente jeg var/ er én....... =D

Skrevet

Jeg nøys da jeg skulle finne meg et nick!

Skrevet

er bokstaver i navnene til ungene mine:-)

og siden jeg ikke kommer til å få flere så kommer jeg nok alltid til å hete paveel:-)

Skrevet

Fordi jeg satt å så på filmen Sherrybaby da jeg opprettet profil her inne

Skrevet

så gøy da :-) artig med litt bakgrunnshistorie :-)

Skrevet

Fordi kosenavnet til gutten min er snusk/snusken/snuskelusk!

Skrevet

tja...mamarama fordi det rimte og lille banan fordi han har en tendens til å gå opp i bru når han vil ut av fanget. og før han ble så aktiv hadde han en tendens til å ligge i bananform (hodet hang etter da jeg løftet ham opp - han hadde en mild form for KISS.) så det så :) dessuten bruker jeg begge nickene når jeg handler på hver sin nettauksjon.

Skrevet

etter 3 år og mye slit og tårer med å bli to barns mor "endelig mor til2"

før var jeg "mor til 2 snart???"og div ting bak. A-04 er er forbokstaven til storebror født i 04, og C-08 er forbokstav til lillesøster født i 08;-)

Skrevet

fordi jeg ville ha et ikke søkbart nick. dette er jo en idiotside når det kommer til søking.

Skrevet

Da jeg var gravid på bim hadde jeg utrolig dårlig fantasi, og tok barnihelemagen som nick. Men da jeg kom hjem og skulle skrive fødselshistorien kom jge på at jeg ikke lenger hadde barnihelemagen, jeg hadde jo bare en

Skrevet

Det er det bestevenninna mi kaller meg, med kjærlighet selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...