Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #26 Skrevet 8. juni 2009 Naken, og det gjør mannen også når han skal ha seg noe;) Boxer utenom;)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #28 Skrevet 8. juni 2009 Jeg sover naken. Det har jeg faktisk gjort omtrent så lenge jeg kan huske - selv om jeg jo har bildebeviser på at jeg brukte pyjamas som barn.. Kjæresten min sov med boxer til han møtte meg- nå sover også han naken. Syns det er så befriende deilig å være naken noen timer- når man ellers går med masse klær hele døgnet! Mmmm...kan ikke tenke meg å sove med klær på. Naken hud mot nyvasket sengetøy er FANTASTISK!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #29 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har enten pysjbukse eller låner boxer fra samboeren+ singlet eller tskjorte. Jeg skulle gjerne ha sovet naken, men jeg klarer ikke at lårene gnisser mot hverandre. Hehe. Og jeg har ikke spesielt store lår heller. Vi har også hunden i senga,så det hadde vært ekkelt å sove naken da...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #30 Skrevet 8. juni 2009 Liker ikke å ligge naken. Ligger alltid med boxer/hipster og singlet.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #31 Skrevet 8. juni 2009 Jeg ligger naken, mannen har på seg bokser!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #33 Skrevet 8. juni 2009 Jeg sover naken og mannen også. Det er så utrolig deilig å slippe alle klærne. Men tenker ofte på hva jeg skal gjøre hvis det brenner. Har jo ikke tid til å lete etter klærne da. Ser for meg løpende naken ute.... ;/ Mye teit man skal tenke på......
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #34 Skrevet 8. juni 2009 Synes det er litt uhygienisk å ligge helt naken hele natten jeg. Legger meg naken, har meg, så opp og vaske litt her og der, så tar jeg på meg en ren truse.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #35 Skrevet 8. juni 2009 Vi sover også nakne, som flertallet ser det ut til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå