Gå til innhold

Hva ligger du/dere med om natten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo i alle filmer at de har pyjamas på seg.

 

Vi har alltid ligget naken bortsett fra perioden lillemann på 4 kom i senga. Men hvis jeg er alene foretrekker jeg å ligge med truse på.

 

Enn du/dere?

 

Bare nysgjerrig, ikke noe man vanligvis går å snakker om, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker virkelig ikke å ligge naken! ..huff.. syns egentlig det er litt ekkelt..

Skrevet

naken..

mannen min bruker alltid boxer..

 

Hvis vi har gjester har jeg alltid nattkjolen/morgenkåpe liggende ved senga..

 

Borte hos andre har jeg singlet og string..

Skrevet

Enten naken eller med truse:)Samme med samboer,bare at han ikke bruker truse;o)

Skrevet

Ja, haha.. jeg synes det ser skikkelig teit ut alltid i amerikanske tv-serier når folk har pysjamas på seg etter nettopp å ha hatt sex. Virker forferdelig upraktisk.. Tror ikke tv-serier/amerikanske filmer er så representativt, fordi amerikanere er så j*** puritanske. (Som blant annet også viser seg i all den utrolig myyyyke sexscenene de lager for å vise ekte kjærlighet mellom rollefigurene. Akkurat som man ikke puler minst like heftig når man faktisk er forelsket/glad i hverandre! ;))

 

for å svare på spørsmålet ditt: Naken! Vi/jeg begynte faktisk med det etter at vi møttes, og underbuksa/boxeren hadde en tendens til å forsvinne uansett. Så det var rett og slett mest praktisk. :)

Skrevet

Har aldri likt å sove naken.

Sover med t-skjorte/singlet og truse!

Skrevet

har så vondt i puppene da jeg er gravid så sover i stram sportsbh og truse, samt singlet

 

mannen min sover i bokser

Skrevet

sover i nettoen her i huset:)

Skrevet

Naken

 

Var sammen med en fra usa for noen år siden ,og han lå alltid med t skjorte og boxer .Til og med etter sex.

Skrevet

vi sover nakne begge to. Jeg sov med klær før, men mannen sover naken. Og da ble det til at jeg kastet klærene til slutt også. Så nå klarer jeg ikke å sove med klær lenger.

Gjest biss med twins
Skrevet

Jeg ligger med samboeren som regel.

Skrevet

hahahahaha,

Skrevet

naken om sommeren, t-skjorte om vinteren for å unngå å fryse når dyna sklir ned.

Skrevet

Hehe, skulle akkurat til å svare det samme:)

 

Sånn utenom det sover jeg naken- men har singlet og boxer på om vi har besøk, eller mannen er borte, liker ikke sove naken når jeg er alene av en eller merkelig grunn.:)

Skrevet

Vi ligger begge nakne. Trusa kommer på når jeg har bind som må holdes på plass.

Skrevet

Min kjæreste er fra USA og han sover alltid naken, går ikke med boxer under buksene heller...æsj...kjempeekkelt..he he

Skrevet

Naken. Har gjort det i snart 20 år nå. Deilig! :-)

Skrevet

Sover i truse. Har prøvd å sove naken, men takler det ikke. Føler at basselusker kommer opp i musa:/ Weird I know...

Skrevet

Ligger med mannen, hehe :P

Naken vel og merke...

Skrevet

HVA ligger du med.... Er samboeren din en ting?

Gjest biss med twins
Skrevet

Når jeg ligger med han så bruker jeg han som en ting, så...

Gjest biss med twins
Skrevet

Ellers ligger jeg gjerne i sametrusa mi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...