Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Ser jo i alle filmer at de har pyjamas på seg. Vi har alltid ligget naken bortsett fra perioden lillemann på 4 kom i senga. Men hvis jeg er alene foretrekker jeg å ligge med truse på. Enn du/dere? Bare nysgjerrig, ikke noe man vanligvis går å snakker om, hehe...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Liker virkelig ikke å ligge naken! ..huff.. syns egentlig det er litt ekkelt..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 naken.. mannen min bruker alltid boxer.. Hvis vi har gjester har jeg alltid nattkjolen/morgenkåpe liggende ved senga.. Borte hos andre har jeg singlet og string..
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Enten naken eller med truse:)Samme med samboer,bare at han ikke bruker truse;o)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Ja, haha.. jeg synes det ser skikkelig teit ut alltid i amerikanske tv-serier når folk har pysjamas på seg etter nettopp å ha hatt sex. Virker forferdelig upraktisk.. Tror ikke tv-serier/amerikanske filmer er så representativt, fordi amerikanere er så j*** puritanske. (Som blant annet også viser seg i all den utrolig myyyyke sexscenene de lager for å vise ekte kjærlighet mellom rollefigurene. Akkurat som man ikke puler minst like heftig når man faktisk er forelsket/glad i hverandre! ) for å svare på spørsmålet ditt: Naken! Vi/jeg begynte faktisk med det etter at vi møttes, og underbuksa/boxeren hadde en tendens til å forsvinne uansett. Så det var rett og slett mest praktisk.
malingus Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Har aldri likt å sove naken. Sover med t-skjorte/singlet og truse!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 har så vondt i puppene da jeg er gravid så sover i stram sportsbh og truse, samt singlet mannen min sover i bokser
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Naken Var sammen med en fra usa for noen år siden ,og han lå alltid med t skjorte og boxer .Til og med etter sex.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 vi sover nakne begge to. Jeg sov med klær før, men mannen sover naken. Og da ble det til at jeg kastet klærene til slutt også. Så nå klarer jeg ikke å sove med klær lenger.
Gjest biss med twins Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 Jeg ligger med samboeren som regel.
uhhuhher Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 naken om sommeren, t-skjorte om vinteren for å unngå å fryse når dyna sklir ned.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. juni 2009 #14 Skrevet 8. juni 2009 Hehe, skulle akkurat til å svare det samme:) Sånn utenom det sover jeg naken- men har singlet og boxer på om vi har besøk, eller mannen er borte, liker ikke sove naken når jeg er alene av en eller merkelig grunn.
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #16 Skrevet 8. juni 2009 Vi ligger begge nakne. Trusa kommer på når jeg har bind som må holdes på plass.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #17 Skrevet 8. juni 2009 Min kjæreste er fra USA og han sover alltid naken, går ikke med boxer under buksene heller...æsj...kjempeekkelt..he he
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #18 Skrevet 8. juni 2009 Naken. Har gjort det i snart 20 år nå. Deilig! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #19 Skrevet 8. juni 2009 Sover i truse. Har prøvd å sove naken, men takler det ikke. Føler at basselusker kommer opp i musa:/ Weird I know...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #20 Skrevet 8. juni 2009 Ligger med mannen, hehe Naken vel og merke...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #21 Skrevet 8. juni 2009 HVA ligger du med.... Er samboeren din en ting?
Gjest biss med twins Skrevet 8. juni 2009 #23 Skrevet 8. juni 2009 Når jeg ligger med han så bruker jeg han som en ting, så...
Gjest biss med twins Skrevet 8. juni 2009 #24 Skrevet 8. juni 2009 Ellers ligger jeg gjerne i sametrusa mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå