stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 7. juni 2009 #26 Skrevet 7. juni 2009 hehe.. Det er IKKE frekt. Det er helt vanlig at man får "fødeansikt" rett før fødsel, og det trenger ikke å gi "utslag" på ødemer, for å si det sånn;) Man ser det heller ikke selv, før man kikker på bilder ett års tid etter;) hehehe
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. juni 2009 #27 Skrevet 7. juni 2009 Det samme fikk jeg høre rett før fødsel.De kaller det fødeansikt eller noe slikt,og det er visst ganske vanlig.Jeg reagerte iallefall ikke negativt på det,bare håpet de hadde rett:)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 7. juni 2009 #28 Skrevet 7. juni 2009 Når eg har vore gravid så har eg fått rar nese, eg har ikkje sett det men mamma har sett det og når ho sa det så såg eg det også. Den dagen jenta mi blei født så møtte eg ei på butikken, bare i forbi farten. Når eg møtte ho seinare og jenta var født så spurte ho om eg fødte den dagen eg snakka med ho fort på butikken?? Ja sa eg, det gjorde eg. " Eg syns du hadde litt fødeansikt" sa dama, eg såg det ikkje og tenkte ikkje over det. Ikkje frekkt
Gunn og Gutta Skrevet 7. juni 2009 #29 Skrevet 7. juni 2009 Hei, ser du påpeker det flere ganger at du ikke har hovnet opp, ta ett bilde av ansiktet ditt nå, åsså ser du på det noen mnd etter fødsel. Jeg fikk åsså en sånn komentar like før fødsel, og blei litt fornærmet, for jeg hadde åsså 0 i ødem, men i ettertid når jeg ser på bilder fra tiden rett før fødsel, skjønner jeg det litt mer:-) Lykke til med fødsel da!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. juni 2009 #30 Skrevet 7. juni 2009 Jeg husker at det på et tidspunkt i svangerskapet mitt så sa en kollega at hun så jeg hadde lagt på meg.... Da veide jeg faktisk mindre enn når jeg ble gravid!!!!! Jeg gikk ned 6 kilo pga svangerskapskvalme.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juni 2009 #31 Skrevet 7. juni 2009 jeg trodde heller ikke at jeg hadde hovnet opp, men jeg ser jo i etter tid at jeg ser ut som en ballong i ansikte på bildene... ikke frekt syns jeg
Kjøttpølsa Skrevet 7. juni 2009 #32 Skrevet 7. juni 2009 Ærlighet er da ikke frekt, formen kommer tilbake etter fødsel vel..:-,) Bedre med ærlighet enn jug eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå