Gå til innhold

noen som har navn klart?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I magen min ligger det en gutt :) Pappa'en har ett stort ønske om at navne skal være Rio Amadeus, mens jeg synes Mio Amadeus også er fint :) Så vi får se hva det blir her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her kommer en liten Pernille <3

Skrevet

Tror nok det blir en Kristian eller en Henrik hvis det blir en gutt.

Jentenavn er vi derimot uenige om. Jeg liker korte, enkle navn, som Hedda, Tora, Anna, etc, mens samboern min liker navn som Karoline, Elisabeth, Viktoria etc.

Samboern min er finsk, så vi har begynnt å se på finske jentenavn.

Vi liker begge Aila og Eveliina, og jeg liker Kirsi... så vi får se hva det blir:)

Har ennå 5 mnd igjen med diskusjoner fram og tilbake:)

Skrevet

Fra før av har jeg Isa som skal bli storesøster i oktober,mest sannsynlig til en Balder :)

Vi er ikke fast bestemt ennå, men det er navnet vi alltid kommer tilbake til. Og når jeg kaller min bulende mage for Balder føles det veldig riktig :)

Skrevet

må sei dette var en behagelig samtale om navn :-)

I forhold til innpå "Navnedebatt".. kan jo miste all sjøltillit der inne...

-er jonas et fint navn?

svar: nei da kan du liksågodt klippe av ungen skuldrene å spise de......

Kan skje ikkje så beinhardt, men fy flate, av og til er det jammen brutale svar!! hehehe

Skrevet

Hvis vi får jente : Christiell, Natalie(a), Ariana :)

Hvirs vi får gutt : Lucas, Oliver, Storm

Hvem synes dere er finest?!? :) Vanskelig å måtte velge sånt :P

Skrevet

Vi trur det er gutt og da kommer Dennis men blir det jente så gjør ikke det noe heller for da kommer Linnea :D

Skrevet

I magen min bor det en Nicholas, etter mannens ønske :)

Skrevet

Lille gutt i magen skal hete Storm Èmil :o) Det er mannens ønske! Å det er jo et spesielt og fint navn. Så regner med det er det vi kommer til å gå for ;)

Skrevet

da jeg gikk gravid med jenta vår så hadde vi ett navn vi begge likte og to navn som en av oss likte hver. Vi bestemmte oss først når barnet var ute. det ble Leah som begge likte.

denne gangen holder vi navnene hemmelig. Vi har ettt gutte navn til nå og ett jente navn. Skal se om vi finner noen alternativ te. Innerst inne så har vi kanskje bestemmt oss, men vi vil vente å se den lille gutten eller jenten før vi bestemmer oss. det eneste jeg kan røpe er at barna våre får bibelske navn siden vi alle har det

Skrevet

Jeg hadde flere jente navn klare... Anna, Johanna eller Milla, men på UL i dag dukket det opp en liten tut så da er det bare å gå i tenke boksen igjen... :)

Skrevet

I magen min ligger det en liten prins som skal hete Axel, etter sin svenske oldefar :)

Skrevet

Jeg er mamma`n til Adam Elliot (4) & i magen ligger Theodor :)) eller Theo Aleksander/Leander!

Skrevet

Hos oss er navnene klare. Vi har valgt å ta min oldemors navn om det er jente: Elida Marie og min samboers bestefars navn om det er gutt: Isak. Så blir spennende å se om hvem av navna vi får brukt nå. :)

Skrevet

Her blir det Selma hvis jente :)

Men om det er gutt så aner vi ikke!

Skrevet

Jeg har en gutt som heter Jesper fra før og skal få enten Lotte eller Mats :)

Skrevet

Vi har to navn hvis d blir gutt, får se hva som passer best.

Samme hvis d blir jente, men da har vi en klar favoritt.

Skrevet

Vi har bestemt oss for Nicoline eller Nicolay, UL fortalte om ei lita jente så da er jo saken klar, om vi ikke skulle ombestemme oss før ho kommer.

Skrevet

vi venter en liten gutt denne gangen, vi har ikkje helt bestemt oss men eg synes Adrian christoffer, Benjamin og Mathias er fint. fra før har vi ei lita prinsesse på ett år som heter Elise Sofie.

Skrevet

Storm er kult, men du - dere vil kanskje vurdere den aksenten over E i Emil... det er en accent grave og uttalen vil da bli noe nærmere "Æmil"... =)

Dere behøver ikke aksent over E for å få trykket på den, siden man på norsk uansett legger trykket på den stavelsen med mindre noe annet er indisert. Vil man derimot at ungen skal hete Emiiil må man bruke aksent over i-en.

Skrevet

Her blir det ei jente og hun skal hete Matilda Noelle. Matilda etter min oldemor og Noelle av det franske ordet Noël-Jul som er min favo tid på året. Begynner å se frem imot neste jul så fort jeg har passert nyttår!!:)

Skrevet

onehitwonder:

Jeg har noel som mellomnavn og har vært utrollig fornøyd med dette. veldig morsomt å se at noen andre bruker dette. jeg ble oppkalt etter en fransk tante:-)))

selv har jeg ikke peil på hva den som er inni magen min skal hete, har en théo alexander fra før.

Skrevet

mini and me:

Så gøy å vite. Jeg hadde nemlig lyst til å bruke Noel slik det var, men så var det noen som mente at dette, med all respekt, var mer i retning gutt mens Noelle ble den mer feminine formen..skal sies at disse ikke har noe som helst fransk bakgrunn..Hm nå fikk jeg noe å tenke på igjen vet du, takker:)

Skrevet

har hørt det jeg og med tror det er fordi folk/norske tenker på noel som i engelsktalende guttenavn. mine foreldre valgte å ta vekk prikkene for å fornorske det litt. Min tante het det med ´. gjør som du vil. jeg har aldri vært plaget av noel som gutte navn. heller fått utrolig mye skryt for mitt navn. noel er jo slik det skal skrives mener nå jeg men noelle er veldig fint det og:-))) uansett et kjempe fint navn du har der..

viser det seg at det er en jente inni magen er mitt ønske tommine noel eller othilie noel men tror ikke samboer er med på fornavnene hi hi. men noel blir det 100%, vår sønn arvet min mann sitt navn alexander og blir det jente da så blir hun noel.. hi hi

Skrevet

Hehe merkelig det der med navn. Enten aner man ikke eller så er det klart nesten før magen kommer. Vi har valgt Lars eller Michelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...