_ThEoMaMmA_ Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 I magen min ligger det en liten gutt som skal hete Theo Sebastian:) Flere som har navn klart eller?? morsomt å høre andres navn også
1gang09 Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har tenkt leander, eller lucas leander:) Men vi er ikke blitt helt enige her:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Må vel kanskje diskutere litt med mannen først, men i mitt hodet heter babyen Aksel (jeg tror nemlig at det blir en gutt;) ), blir det jente er det mulig vi skal kalle opp etter to besteforeldre; Ellen Sofie.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Vår skal hete Matea. Vi kaller henne det allerede (så får vi håpe at hun fortsatt er jente når hun kommer ut)
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Om det er jente: Mia eller Marit Om det er gutt: Noa eller Ola
villemo26 Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Hehe. må le litt av Emilmamma.. er litt på samme måten. I mitt hode heter babyen Mali.. eg har ikkje diskutert med sambo eller våre på UL, men sikker på det blir ei lita jente.. Mali.. hehe
Gjest lillemamsi Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 Hvis jeg får bestemme så blir det Oliver Er litt usikker siden det er et "poppis" navn. Men synes det er såå fint ! Og vi skal ha et navn på O, siden det har gått i arv i generasjoner. Og eneste guttenavnet jeg vet om på O som er fint, er Oliver. Og Odin ( men det heter fadderbarnet mitt)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 7. juni 2009 #10 Skrevet 7. juni 2009 Så koselig at du syntes det da frøkna:)
VinterSol+2 Skrevet 7. juni 2009 #11 Skrevet 7. juni 2009 hehe, vi sliter skikkelig med navn. men vi finner lissom ikke noe vi liker. Jentenavn er klart, men det er jo en gutt.. så da... Men vi havner ALLTID tilbake på Terkel da. Som i utgangspunktet var en fleip, men som babyen lissom heter allerede, så vi prøver å unngå å bruke det, ogbruker "ostepopen" i stedet, tilfelle vi finner noe annet fint. hehe. Men er fare for at det bilr Terkel. Vi vurderer Lyder også, men mannen syns det er litt pinglete... hehe
eggstokk Skrevet 7. juni 2009 #12 Skrevet 7. juni 2009 Vi har ikke bestemt oss enda, men det blir et relativt "normalt" navn. Noen av navnene som er på blokka er, jakob, magnus og Jonas. Ine, Ida og Silje. Jeg synes også det er morsomt å høre andres valg av navn, men synes ikke det er så morsomt for ungene. Blir litt "sjokka" over hvor "stygge" foreldrene kan være mot ungene sine.
Tigerpote Skrevet 7. juni 2009 #13 Skrevet 7. juni 2009 Ja, men det er hemmelig:-) Hun skal ha et litt spesielt og nydelig navn:0)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 7. juni 2009 #14 Skrevet 7. juni 2009 Hva er det slags navn som sjokkerer deg da eggstokk?
awenka84 Skrevet 7. juni 2009 #15 Skrevet 7. juni 2009 hehe eggstokk:) Tror det er lurt å veie sine ord;) vi har ikke bestemt oss for navn. tror nemlig det ligger en liten jente i magen. men blir det gutt skal han trolig hete christoffer.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 7. juni 2009 #16 Skrevet 7. juni 2009 Hehehe...ja det kan være lurt å veie ordene sine noen ganger ja. Vi har valgt et veldig uvanlig navn og det er sikkert nok til å sjokkere noen:) Ser også at folk blir fort sjokkert over utenlanske navn, særlig hvis de selv er norske. Skal litt til før jeg blir sjokkert. Vet om en som heter Anus. Syntes kanskje ikke det er så snilt å kalle ungen sin:)
respektatauten Skrevet 7. juni 2009 #17 Skrevet 7. juni 2009 vi skal ha Henry viss tidlig UL stemmer og det blir gutt, eller Emilie om det skulle bli en jente:) og om det skulle komme en til senere passer navnene godt sammen til søsken!
annkarinognurke09 Skrevet 7. juni 2009 #18 Skrevet 7. juni 2009 Ha planer om hvis det blir gutt at vi skal kalle han opp etter broren til type siden han er den eneste i familien som ikke har unger eller dame, så da blir det andre dem skal hete Men blir det jente så vet vi ikke
villemo26 Skrevet 7. juni 2009 #19 Skrevet 7. juni 2009 Eg er skikklig inni isfolket (for n`te gang) for tida, og har seeeeeelfølgelig lyst å kalle opp etter en av dei.. Ka med en sønn som heiter Tengel den gode?? hahahaha Eller Heike Lind av Isfolket??
con9 Skrevet 7. juni 2009 #20 Skrevet 7. juni 2009 Er 3 navn jeg liker, men klarer ikke å bestemme meg.. Det er Victoria, Hannah og Leah.. Synest det er utroli vanskeli å velge :S
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. juni 2009 #21 Skrevet 7. juni 2009 Har en gutt som blir 3 år i nov, han heter Theo Sebastian;) Hehe.. Andre mann som ble 1 år nå i mai heter Linus Leander og lille jenta i magen skal hete Tuva Hermine;)
respektatauten Skrevet 7. juni 2009 #22 Skrevet 7. juni 2009 vi skal ha Henry viss tidlig UL stemmer og det blir gutt, eller Emilie om det skulle bli en jente:) og om det skulle komme en til senere passer navnene godt sammen til søsken!
sajam Skrevet 7. juni 2009 #23 Skrevet 7. juni 2009 Om det blir jente har vi tenkt en del på Ellinor, om gutt er vi noe i tvil enda med evt Phillip eller Theodor =)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 7. juni 2009 #24 Skrevet 7. juni 2009 Her blir det mest sannsynlig Okan. Men aller mest har jeg lyst på Ilyas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå