Gå til innhold

NÅ ER JEG DRITTLEI AV DERE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til elin86: Med den tonen er det ikke så veldig rart det blir krangel ut av ting. Hun over sa bare sin oppriktige mening uten ekle undertoner så vidt jeg kan se. Tror kanskje du tolker litt mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syteinnlegg av høyst ordinær sort. *gjesp* Å klage over at alle er så slemme mot hverandre er like poengløst som å pisse i motvind. Get over it.

Skrevet

det var ikke meningen at det skulle være noen ekkel undertone fra meg heller, jeg prøvde kun å forklare hvorfor jeg engasjerer meg...

jeg synes bare du hintet frampå om at jeg burde slutte å bry meg, fordi det ikke hadde noen hensikt? det var slik jeg tolket det, skjønner ikke hvordan jeg ellers skulle tolket det?

Skrevet

ok, dere jenter får fortsette å være ekle mot hverandre... jeg skal ta rådet deres og slutte å bry meg..

enjoy med å såre hverandre da, håper det får dere til å føle dere bedre:)

Skrevet

Noen er bare idioter, rett og slett.

Skrevet

Kan ikke vi bare nullstille samfunnet og starte på nytt igjen da?

Lage nye lover, regler, normer og sånt. Starte fra begynnelsen, så alt blir like riktig og rettferdig for alle.

Det er ikke bare på DIB de finnes nemlig , de skikkelig ekle, nedlatende besserwisserne som tolker alt i verste menig og i hvert fall ikke i en annens persons favør.

Hvis alle prøver følgende en dag:

Tenk positive tanker, si postive ord, gjør positive handlinger - og det positive gror.

Kanskje det funker?

Skrevet

*kaster opp*

Skrevet

Er "du" meg?

Ikke noe galt i å bry seg, men det er begrenset hvor mye du alene kan endre her. Som kjent har man størst makt over seg selv og minst over andre. Jeg hinter ikke. Jeg sier det jeg mener rett ut. Du trenger ikke tolke det jeg sier. Verden blir så komplisert hvis man skal tolke alt som blir sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...