Gå til innhold

NÅ ER JEG DRITTLEI AV DERE

Anbefalte innlegg

Skrevet

som bare MÅÅÅ hakke ned på alt og alle i dag?? hva skjer med å bare litt bittelitt positiv da?

herregud, blir jo deprimaert av mindre..

søker du støtte og gode ord her, blir du jo spist opp til det ikke er en flik igjen av deg!!!

vær litt hyggelige da jenter...vi er ikke 14 lenger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Hva er vitsen med å rakke ned på andre mennesker hele tiden?

Får dere det bedre av å gjøre det?

Skrevet

Takk og amen! Mange her som tydeligvis ikke er mer en 14 i hode, selv om kroppen er eldre.

Ikke rart det blir mye mobbing og dritt på skoler, når man ser hvordan enkelte foreldre klarer og oppføre seg!

Gjest Tale30
Skrevet

Veldig enig :) Forstår ikke det intense behovet folk har for å rakke ned på andre. Og med tanke på at de fleste her er foreldre forstår jeg godt hvorfor det fortsatt er mobbing på norske skoler..

Gjest Tale30
Skrevet

Hehe. anonym 16:02, tydelig ikek bare jeg som tenker som meg ;)

Skrevet

tydeligvis folk som har skrekkelig lite og gjøre.. er jo mest synn på de egentlig.

Skrevet

"DERE"?

Snakk om å skjære hele bundten over en kam.

Det er få her inne som er stygge. Resten er faktisk en real gruppe kvinnfolk.

Skrevet

dersom du ser fortsettelsen så er det :

dere SOM ;-) altså ikke alle.. dessuten er det veldig vanskelig å skille, da alle heter anonym :o)

Skrevet

Ok. Det var jeg som ikke så hele setningen. ;)

Skrevet

Kommer ann på hvordan man ser på det. Hakking for noen er mening for andre.

Så men andre ord så er man 14 år hvis man ikke er enig?

Man er ikke en positiv person når man ikke føler trang for å klappe andre her inne på hode?

Dumme spm= dumme svar, enkelt og greit, hva du mener bryr meg midt i baken.

Skrevet

OK å være uenige, men det har noe å gjøre med måten meningene blir framstilt på. Skulle kunne forvente et snev av vanlig folkeskikk når man svarer... Ville gjerne visst hva som er årsaken til at enkelte svarer så aggresivt? Mulig det er vanlig i deres hjem? Huff, er nå så gammeldags at jeg foretrekker at folk er hyggelige med hverandre jeg, da... :-)

Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld!

Skrevet

Hvis du refererer til idioti som;

Hohh hohh, dattera mi heter Kyline Rudofita, syns dere synd på henne eller??

-for så å sutre når noen kritiserer navnevalget på prinzezza

;så kan det ikke gå under kategorien hakking.

Men de fleste veit at Dibdamer er ekstremt sårbare, og vil helst at alle er helt enige med dem hele tiden.

Som man spør får man svar.

Dessuten finnes det ikke dumme spørsmål, kun dumme mennesker.

Hilsen ei som ikke glemmer knappen.

Skrevet

meninger skal da alle få lov til å ha, og alle skal da få si sin mening?

det jeg sier er at det finnes forskjellige måter å komme fram med sin mening på, uten å måtte rakke ned på andre mennesker... kalle andre mennesker for idioter osv når de spør om råd eller prøver å komme med, noe som for dem er, en glad-nyhet, DET kaller jeg for hakking og det er virkelig unødvendig...

men hvorfor gidder du å gi en respons på min mening kjøttpølsa hvis mine meninger bryr deg midt i baken?

jeg har ikke inntrykk av at dib-damer er spesielt sårbare og tar seg lett nær av ting, selvfølgelig noen er der jo, men synes heller at dib-damer ofte kan være direkte stygge og aggressive...

saklige diskusjoner er noe av det kjekkeste jeg vet, men her inne blir det fort usaklig og går på personlig angrep. Det er helt feil, og DET mener jeg er fjortiss...

Skrevet

Herregud da, nå rakker jo du ned på nedrakkerne? Hehe, nei hva venter du egentlig av et anonymt forum?

Jeg har foresten flere ganger fått ordentlig kjeft og blitt beskyldt for de tingene du kritiserer fordi jeg har ytret min mening. Og det uten å kalle folk drittunger, hurpe, ræhhol osv.

Skrevet

Tuller du?Det er jo det som er gøy med DIB eller bim eller hva nå dette heter.

Skrevet

nei, det er helt sant.. mye lettere å være tøff i trynet når ingen veit hvem du er :)

jeg mener så lenge du er saklig så må en jo få sagt sine meninger, verden er jo ikke rosa... og det uten å bli angript etterpå, heller føre en saklig diskusjon, for det er jo gøy!!!

Skrevet

å rakke ned på andre??

Skrevet

Det og! Men særlig gøy er det å se dere jentunger ryke i tottene på hverandre!

Skrevet

haha, dere jentunger faktisk :o)

jaja, godt du får underholdning ut av at andre folk blir personlig angrepet da...

personlig blir jeg satt ut av at folk kan være så slemme..

Skrevet

Vært her lenge eller er du ny?!

Samme hvor mange slike tråder som dette som blir skrevet har det NULL effekt liksom... *tvinnertyggis*

Skrevet

Det har vel en effekt for henne selv.

Skrevet

har vært her 1 år, men alt er jo det samme hele tiden... de samme debattene, di samme rådene, di samme uenighetene, og da må det vell være noen som også fortsetter å i det minste prøver å gi beskjed om dette er egentlig i bunn og grunn uakseptabel oppførsel av voksne :)

så det så! knotete ble det også!

Skrevet

Du kan velge å overse det du ikke liker eller engasjere deg gul og blå uten at det fører til endringer. Enten blir du her fordi det er noe du liker ellers hopper du over på andre nettsteder, er gjerne slik det går.

Skrevet

jeg liker veldig godt å få svar på ting jeg lurer på, derfor blir jeg her... mange bra svar også, og folk prøver virkelig å hjelpe og gi råd..

skal man overse mobbing fordi det uansett kommer alltid til å eksistere? enormt bra holdning! jeg velger å tro at det jeg gjør kan gjøre en forskjell for noen...

dersom du ikke liker at jeg engasjerer meg, så er det helt greit for meg. jeg gjør dette for meg selv og forhåpentligvis noen andre også.

Skrevet

Man må finne et nettsted man trives på. Det er lite du kan gjøre for å endre kulturen her, bortsett fra å være bevisst hvordan du henvender deg til andre her og overse innlegg du mener er upassende. Moderator gjør en slett jobb her og da blir resultatet som det blir. Irl og nett er to ulike ting. Har jeg sagt at jeg ikke liker at du engasjerer deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...