Gå til innhold

dere som blogger.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frk Nilsen: for en flott sønn du har! Og skulle ønske du bodde på kjøkkenet mitt! haha,du er jo kjempeflink til å lage mat!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blogger om hverdagen som 16år og mamma jeg :)

www.malindus.blogg.no

Skrevet

Makindus: så flink du er! selv hadde jeg vært 19 i ei uke når jeg ble mor for første gang og følte meg veldig ung,men du er jo enda yngre! Synes du er kejmpeflink! og så flotte bilder av dåpen! Nå synes jeg virkelig at min dåp var kjipt pynta i forholdt til din hehe ;)

Skrevet

og må ikke glemme å skriva at datteren din var KJEMPE søt!!

Skrevet

fin blogg du har,men hvordan får du til å få den der telletingen? :P

Skrevet

Jeg begynte å blogge for Jonas, men nå har det gått over til hva vi gjør alle 4 som det ble en til i familien. Men er jo bare for ungene, slik at besteforeldre og familie og venner kan se hva som skjer. Har låst bloggen med passord.

Skrevet

så gøy for familien din å ha en blogg å følge med på,så få di jo med seg det meste :)

Skrevet

Trykk på der det står Free counter under, så kommer du til en side hvor du finner ulike slike tellere..:)

Skrevet

ja så det men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skulle få det inn på min side :P

Skrevet

Mener å huske at du må kopiere html koden til den du vil ha. Så går du på siden din (inn på profilen ett sted) og trykk på "legg til gadgets". Her velger du html koder/java script. Så kopierer du den html koden du ville ha inn hit..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...