Gjest Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 hva blogger dere om? Alt? Begynte å blogge for noen dager siden,da jeg kjeder meg litt om kveldene når barna er i seng og til nå har jeg blogga litt om barna mine og hobbyen min,sko Så derfor lurer jeg litt på hva dere jenter blogger om
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 legger du ved mye bilder og sånn også? min blogg ser mer ut som ett fotoalbum synes jeg haha
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Jeg blogger om min psykiske helse - rett og slett:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Du kan se på bloggen min, om du ikke har sett den før? http://vaalerenga12ogdaniel.blogspot.com/
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 den har jeg ikke sett så den kikker jeg gjerne på http://lenemiella.blogspot.com/ Ser ut som en tøyseblogg føler jeg hehe,men jeg har jo bare hatt den i ett par dager,så mer fornuftig kommer vel etter hvert
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #8 Skrevet 6. juni 2009 Vålerenga12_&_Daniel: For en fantastisk nydelig sønn du har!!
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #9 Skrevet 6. juni 2009 Det kan man vel si... http://www.inainfinitum.blogspot.com/ Depresjon, angst, spiseforstyrrelse, stemmehøring, psykoser +++
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #10 Skrevet 6. juni 2009 og så ser jeg at du er fra fremtiden,siden bildene dine er fra 07/03/2030
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #11 Skrevet 6. juni 2009 åja,faktisk så har jeg kikka på den bloggen din før. Likte setningen du skrev : provoserende for noen,terapi for meg.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juni 2009 #12 Skrevet 6. juni 2009 Først av alt: For en flott familie dere er Og jeg blir såååå babysjuk av å se på lille Adrian.. Daniel ble døpt da han var 3mnd - noe som vil si for nøyaktig 3år og 1mnd siden! Jeg savner babytiden, hehe Og, for en nydelig rottweiler! Jeg satt og så på de to bildene leeenge, så nydelig a... =) Jeg har en schæfer, som du HELT sikkert så på bloggen, *lol* Hun er en omplasseringshund. Hatt våre problemer med hun - som bjeffing på andre hunder, draing i bånd + dårlig selvtillit - nå er det kun bjeffing på andre hunder, men som begynner å komme seg. Noen ganger glemmer hun at egentlig pleier å bjeffe på hunder;) Og dumme matmor som ikke de gangene har med seg klikkeren og godbiter ut. Huff Er det iorden om jeg setter bloggen din langs blogglisten min? Hvis ikke kan jeg bare lagre den et annet sted, så den ikke blir offentlig for andre tenkte jeg Elsker å slappe av foran andres blogger, der er ofte der man får inspirasjon. Forresten: Jeg ville gått for pumpsene - ene og alene fordi jeg ikke er fan av ankelstøvletter hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juni 2009 #13 Skrevet 6. juni 2009 *lol* Jeg vet! Jeg glemmer til stadighet å fikse på klokken på kameraet.. Nå er kameraet ødelagt - neste gang jeg setter på kameraet (etter rep) skal jeg gå gjennom alle innstillingene så det blir rett, hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juni 2009 #14 Skrevet 6. juni 2009 lol* Jeg vet! Jeg glemmer til stadighet å fikse på klokken på kameraet.. Nå er kameraet ødelagt - neste gang jeg setter på kameraet (etter rep) skal jeg gå gjennom alle innstillingene så det blir rett, hehe
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #15 Skrevet 6. juni 2009 takk for det ja bare sett den der du,gjør ingenting om folk ser den Jeg har aldri vært så glad i schæfer,men når jeg så dine bilder så smelta jeg jo helt! måtte rope på sambo sånn at han kunne se di søte bildene når di sov i sammen! (ble bitt av en schæfer når jeg var liten ser du ) men hun var j oveldig flott! og så veldig omsorsfull ut! ja er gøy å se på andres blogger nå har jeg begynt å dra med meg kameraet over alt sånn at jeg kan blogge mer om familien og mindreom sko hehehe (har sååå skodilla at det er flaut egentlig! ) Tror nok jeg går for pumpsene ja,di kan brukes til mer enn ankelstøveletter.
erteposen + 4 Skrevet 6. juni 2009 #16 Skrevet 6. juni 2009 Kommer jo litt an på hvem som er måltgruppen din og hvor "stor" du vil bli. Jeg har hatt en blogg siden 2000 sammen med to venner der vi ikke deler noe privat knyttet til barn og hjem, men innenfor et tema som treffer en stor gruppe. Skriver på engelsk, og promoterer vel på mange måter oss selv og jobben vår. Har en privat blogg på norsk som har spesialisert seg på to tema, og der har jeg en del som følger meg med samme interesse. Noe om barna blir lagt ut, men mer i historier. En privat del har jeg på selve bloggen der besteforeldre og venner har tilgang.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juni 2009 #17 Skrevet 6. juni 2009 Ja, hun er veldig omsorgsfull, også veldig nysgjerrig og skal være med på alt som skjer. Iallefall om det har med Daniel å gjøre! Løper han, løper hun... Jeg takler ikke småhunder, jeg har blitt bitt av puddler tre ganger - tre forskjellige hunder, men samme familie som hadde hundene - hver gang på sommerferie hos bestemoren min. *grøss* Aldri noe alvorlig heldigvis - men nok til at det har satt seg spor. Skal sies at hunden ikke fikk noen oppdragelse da, siden de var hhv 70 og 80 - de som hadde de hundene... Kan skjønne at du har en frykt for schæfere. Derfor er det også utrolig viktig med oppdragelse av så store hunder. For sliter de seg løs og går til angrep - så går de til angrep. Var derfor i tvil om jeg ville ha Xena, siden hun hadde dårlig selvtillit (pga Daniel) men jeg skjønte fort at det var måten hun hadde blitt behandlet på som gjorde at hun var som hun var. (Lite sosialisering, lite turer, to andre hunder som dominerte og skadet henne - derav bjeffing på andre hunder. ) Nå er hun jo helt forandret, løper og leker med min søsters hund og hunden til moren til samboeren til søsteren min - om du klarer å skjønne det, haha Jeg har vokst opp med 3 schæfere og for meg er de helt spesielle. For meg er rottweiler en god nr 2, men jeg ville ha en hund jeg hadde erfaring med når jeg først skulle ha en hund også (Åh, nå skriver jeg langt igjen. Jeg sliter med å begrense innleggene mine *lol* ) Jeg har genrelt lite begrep om mote og sko og klær. Og det som er.. Hehe;) Jeg finner bare no jeg liker og venter til et plagg eller sko er gått i stykker før jeg begir meg ut på en butikk igjen..
Blomsterenglene Skrevet 7. juni 2009 #18 Skrevet 7. juni 2009 Jeg blogger om hverdagen, ting vi gjør osv, tanker og følelser... Og det jeg føler for å skrive rett og slett! Noen liker det-andre ikke.. Legger også ut bilder, stort sett etter hvert innlegg, om jeg har passende bilder da=) www.rika8906.blogg.no Om dere vil ta en titt=) Er også koselig med kommentarer..
petite fleur Skrevet 7. juni 2009 #19 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har 2 blogger, en om interiør og en om familielivet. På den siste skriver jeg om alt mulig småting, men er mer fokusert på bildene. De fleste er jo av sønnen min da :-) Skriver om dagens middag, turer, været, hagen, viser morsomme videoer jeg har tatt av lille turbogutten, kort sagt alt mulig mellom himmel og jord.
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #20 Skrevet 7. juni 2009 kjempekoselig blogg! og så søte dere var på bildet i morgen kåpa! kunne ikke legge til noen kommentar jeg....
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #21 Skrevet 7. juni 2009 Takk for det:) Er jo akkurat sånn det er da, mange blir provusert, fordi jeg er visst VELDIG åpen, men en god terapi er det for meg
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #22 Skrevet 7. juni 2009 liker noen små hunder,di jack russel terrier,men ja,jeg er mye mer skeptisk til di små enn store! og forresten,døds fint navn på hunden din hadde en tispe selv før så het xena,hun var blanding av collie,st.barnad,og buhund hehe, hun måtte jeg dessverre omplassere før emma ble ett år,hun begynte å knurre til emma,hun ble så sjalu stakkars. Når jeg skulle få henne,så så jeg en annonse på valper og jeg dro til hun dama som solgt di,men di var jo så smååå! var ikke mer enn 3-4 uker stakkars,og jeg sa til henne at det var alt for tidligmen hun sa at hvis ingen tok henne så ble hun avliva,og det kunne jeg jo ikke la skje,så jeg tok henne med meg hjem,dro til dyrelege dagen etterpå,og kjøpte morsmelk erstatning for hunder og tåteflaske så hun ble mata med ble veldig glad i henne,og hun ble veldig glad i meg merka jeg,så det var en veldig trist dag når hun måtte flytte ifra meg. Men jeg vet hun har det veldig bra,hun flytta til en familie på gård som ikke hadde barn,og har snakka med dem i ettertid og hun er lykkelig hun xena,di har spurt om jeg vil komme å besøke hun,men det orker jeg ikke,hadde nok endt opp med at jeg tok hun med meg igjen hehehe. Jeg merker mangen er skeptisk til rocco når vi er ute å går tur,men det skal di få lov til han er verdens snilleste hund,i går hoppa han opp i senga og begynte å slikke adrian mellom tærna,og adrian lå helt stille og nøyt det haha
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #23 Skrevet 7. juni 2009 kjenner til det å være åpen,jeg kan også være veldig åpen til tider,men sånn er jeg bare,kan ikke folk akseptere det må di bare gå sin vei og ikke ha noe med meg å gjøre enkelt og greit hehe
frk Nilsen Skrevet 7. juni 2009 #25 Skrevet 7. juni 2009 Jeg blogger om sønnen min, mat - oppskrifter, hverdagslige ting, og en dæsj med svada http://lillevakreanna.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå