Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #26 Skrevet 6. juni 2009 Hehe, umiddelbart etter fødsel var jo nesa trykka helt inn, så da tenkte jeg "skal den være sånn? Det var jo litt...synd" Uff, merkelig tanke der og da.. Men den spratt jo fint ut etter kort tid. Jenta mi er veldig lik meg, men enda likere min mor. Det ser ut som at jeg har klonet min egen mor. Det er veldig spesiellt, men fint. Min mor er meget vakker, og det er datteren min også
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #27 Skrevet 6. juni 2009 Jeg var VELDIG overraska! Jeg og min mann er begge fra Norge. Ungen som kom ut var en kineser!!!Spurte mannen min om han hadde vært utro. Nei sa han...Må vel bare stole på det ja..
*Rutletutt* Skrevet 6. juni 2009 #28 Skrevet 6. juni 2009 Gutten vår så ut akkurat som jeg hadde håpt på - helt lik pappaen, he he;o) jeg så for meg et lite rynkete nurk med cone-head (for det har de nyfødte jeg har sett, stort sett vært), men han var ikke det i det hele tatt. Han var mye penere enn jeg hadde våget å håpe på og så mer "voksen" ut enn jeg hadde trodd. han var våken hele tiden og møtte blikket vårt med en gang, så det var jo litt uventet - men herlig:o) Da jenta vår ble født var hun veldig lik på broren, bortsett fra at hun hadde masse mørkt hår! Storebroren hadde lysere hår da han ble født, og både jeg og mannen er lyse, så jeg ble veldig overrasket over at hun hadde så pass mørkt hår - nå er hun snart 2 år og helt lys i håret, akkurat som storebror:o) Lillesøster har også mest av mannen, men litt mer av meg enn storebror har - han er en blåkopi av pappaen, det er nesten helt sprøtt at det går an:o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juni 2009 #29 Skrevet 6. juni 2009 Såklart, men jeg var ikke overrasket over utseende hans. Der og da følte jeg bare en stor lykke. Jeg var bare glad, men jeg var ikke overrasket ) Det eneste jeg hadde sett for meg ved min unge var at håret hans skulle være svart (noe det var ved fødsel, men det tok ca 3-4mnd før det ble lyst..) ) Kanskje vi bare definerer "overrasket" på to forskjellige måter )
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #30 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har farger som man normalt sett skulle tro ville være dominerende, og jeg hadde derfor sett for meg en mørk gutt da storebror kom. Men ut kom en lyslugg som er som snytt ut av nesa på faren sin. Ikke en eneste gang i løpet av de nesten ni årene han har levd har jeg funnet utseendemessige trekk som kan tyde på at jeg har hatt noe genetisk med denne "produksjonen" å gjøre. Lillebror, derimot, ligner ganske mye på meg (og faren).
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #31 Skrevet 7. juni 2009 Ja, for ut fra fødselsfilmer og nyfødtbilder, så forventet jeg at hun skulle være veldig skrukkete. Men ut kom det en skjønn liten skapning, som faktisk var ganske fast i huden. Til dere to som er norske som har fått en kineser, mannen må ha vært utro. Ikke ta et nei for et nei;-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. juni 2009 #32 Skrevet 7. juni 2009 Ja ,litt .Trodde aldri vi skulle få et barn med blondt hår og knall blå øyne Jeg er mørk blond med litt rødskjær og grønne øyne og mannen har svart hår og mørke brune øyne .
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #33 Skrevet 7. juni 2009 Jeg var på ultralyd i uke 32 tror jeg, og da fikk jeg ett bilde av ansiktet hennes. Jeg trodde aldri at dette bildet (ikke 3d bilde) kunne stemme så overens med ansiktet som kom ut. Det var prikk likt. Når jeg ser på bilder fra meg og hun som baby er vi prikk like, ingen som klarer å skille de, ikke med hun minste heller. Eneste som er forskjellen er håret. Hun minste hadde veldig langt og mørkt hår. De to ungene mine er ganske ulike, men veldig like. Prikk like når de hadde lue på seg som baby. Min mor har to bilder på veggen der begge har lue på seg, det ser ut som hun har to bilder av samme unge. Vi så ikke noe til far i barna den første tiden. nå som de er større ser vi masse fra hans side av familien også, hans familie sa også det at de ikke så noe fra deres side. Nå er eldste og farfaren veldig like.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #34 Skrevet 7. juni 2009 Ja. Hadde trodd at hun skulle være veldig mye mørkere (brunt hår og brune øyne som meg)... Overbevist om at hun kom til å ligne veldig mye mer på meg enn hun gjorde og gjør (blå øyne, blondt hår og en god del lysere i huden enn meg...) Men var ikke negativt overrasket=).
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #35 Skrevet 7. juni 2009 så morsomt å høre på historiene deres. jeg er så takknemmelig for at jeg kan få barn og gleder meg kjempemasse. jeg har et mirakel i magen <3 *håper han ligner på meg* hihi HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #36 Skrevet 7. juni 2009 jeg er lys i huden og blond mens mannen min er mørk i huden og svart hår å brrune øyne. først fikk vi ei jente som ble blond me blå øyne, noe som overrasket meg så fikk vi en mørk gutt så da har vi en mørk å en lys:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. juni 2009 #37 Skrevet 7. juni 2009 Da jeg fikk Eldstefrøkna ble jeg mer som skremt. Rett og slett fordi hun var prikk lik meg da jeg var baby! Trodde jeg hadde født meg selv.. hehe.. =P Med Minsten ble jeg overrasket fordi han var så stor. (Nesten fem kilo). Siden Eldstefrøkna var3,6 da hun ble født, hadde jeg forventet meg noe lignende denne gangen oxo. Men det ble det jo ikke. =) Fikk en solid klump med baby der istedet =) Men verdens nydeligste lille klump da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå