Stoltest Skrevet 5. juni 2009 #26 Skrevet 5. juni 2009 Skal vi se: 1 bolle go dag frokostblanding med 1/2 banan og skummet melk 1 kopp kaffe 1 glass appelsinjuice Pizza, grandiosa sin nye med tynn bunn og skinke 2 grove brødskiver, 1 med lett-ost, 1 med jordbæsyltetøy, 1 glass skummet melk 1 stor bolle fruktsalat med litt melonyoughurt Ca 1.5 l vann gjennom hele dagen 1 carlsberg lite øl (yum!)
FrøkenSprøken Skrevet 5. juni 2009 #27 Skrevet 5. juni 2009 2 knekkebrød med brunost 1 kopp kaffe 2 stykker pizza vann, noen nøtter, og et lite glass pepsi max
Månestråle75 Skrevet 5. juni 2009 #28 Skrevet 5. juni 2009 2 skiver brød med soft light og brunost 1 glass biola jordbær 2 skiver brød med soft light og hvitost 1 eple 2 bixit kjeks 1 fersken Fjordland kylling i sursøtsaus 2 never nøttifrutti
Månestråle75 Skrevet 5. juni 2009 #29 Skrevet 5. juni 2009 Også har jeg drukket masse vann og 2 glass med pepsi max i løpet av dagen..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. juni 2009 #30 Skrevet 5. juni 2009 Førfrokost 05.30: En gulrot og 2 L vann Frokost 08.00: En kopp kaffe, vann og havregryn med melk Lunsj 11.00: Kakao, to skiver med ost, ett eple og en(les. sikkert minst ti) kjeks+ kvikk lunsj (ut på tur, aldri sur, i alle fall ikke om det er noe godt med) Middag 15: Har grillet laks, poteter, gulrøtter, purre, brokkoli + vann Kaffe, is, slush Kveldsmat 19.00: Innbakt pizza + brus Nå: Vann og en pære
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. juni 2009 #31 Skrevet 5. juni 2009 En bolle havregrøt kokt på vann 4 sånne runde små knekkebrød med litt pålegg Kyllingsalat med 1 skive brød+ en liten bit brownies liten porsjon fullkornspasta med kyllingkjøttdeig. mimigulrøtter og sukkererter svine og kyllingkjøtt, ris, nanbrød og salat en liten kopp cottage cheese med vaniljekesam, jordbær og litt gryn........ Jeg spiser vel ganske mye men trener 6 dager i uka så jeg er konstant sulten : ) drukket kaffe, vann og pepsi max
nr 2 på gang i mai Skrevet 5. juni 2009 #32 Skrevet 5. juni 2009 oi.. 6skiver med nugatti 1 boks hermetiske frukter yoghurt 1/2 kiwi 1 gl juice spagetti med kjøttsaus 2 små hvitløksbaguetter 1 gl saft !/2 pose chips ca 3 never nonstop 1 redbull 4 skiver ristet brød litt vann.. oh, hvor skal dette ende?? til mitt forsvar er det 2 røykfrie dagen, så putter det meste i munnen...
Trebarnsmamma30 Skrevet 5. juni 2009 #33 Skrevet 5. juni 2009 Hjelp skal vi se... 2 brødskiver med ost, juice 1 banan kyllinggryte med ris til middag 1 is litt popcorn 1 daim cola og pepsi max, 3 glass vann... Litt dårlig matlyst i dag (pleier spise mer mat enn dette), men snop klarer jeg jo alltids å trykke i meg...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. juni 2009 #34 Skrevet 6. juni 2009 Tjihi. Alt for mye av begge deler. Litt brisen her, men skal ta meg sammen i morgen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå