Gjest Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Litt artig å se hva folk spiser på en fredag.. Vel,- her er min foreløpige liste: 3 polarbrød (fullkorn) m/ smør og leverpostei To klaser lilla druer Farris (1 liter) 2-3 Kornmo kjeks En halv grov baguett To fullkornslefser (taco) m/salat, ost, mais og kyllingkjøttdeig
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 2 kopper nescafe med litt melk i 1fullkornsbroedskive med hvitost 1/2 frossen ispinne laget av drikkeyogurt (kan ikke anbefales..fysj) 1/2 armeridder med syltetoy litt av barnas hjemmelagde tomatsuppe med et par, 3 poelsebiter i 2 gummibjoerner 1l vann gjennom hele dagen saa langt naa skal jeg spise hjemmelaget tomatsuppe med smaa varme baguetter med salami og chorizo og manchego ost.. og drikke litt rose vin :-)
Fire småtroll Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Frokost: 1 grov skive med hamburgerrygg og agurk, sitronvann å drikke Lunsj: 2 grove skiver med leverpostei og agurk, vann å drikke Mellommåltid: En banan og et glass appelsinjuice Middag: 1 løvsteik, pommes frites og salat (liker ikke dressing), cola zero å drikke. Dessert: Jordbær med vaniljesaus Akkurat nå: Et kinderegg, hadde kjøpt trepakning, men lillesøster har lagt seg så da ble det ett til meg I kjøleskapet ligger en pose Kina (maispuffer med sjokolade) og venter...
klovnebukse Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Skal vi se...noen brødskiver med leverpostei og noen knekkebrød med ost og skinke. Så eple og appelsinjuice. Til middag var det hamburgerrygg med poteter og saus, og til kvelds nå tenkte jeg å spise litt yoghurt. Og så har jeg spist 3 biter twist!
Blue Lady Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 2 skiver med prim 2 skiver med leverpostei og majones 0,5 l cola light 1 god morgen yoghurt 1 stk bamsemums 1 kopp te driver verken med slanking, fullkornsdiett, karbo-fri diett eller alle mulige andre supersunne ting )
blå+? Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 frokost: 2 skiver hjemmelagd grovbrød med grønn salat og kalkunpålegg mellommåltid: et grovt knekkebrød + en banan(hadde det veldig travelt akkurat da, så rakk ikke pålegg på knekkebrødet.. anbefales ikke!) middag: laksefilet i ovnen med potet,gulrot og kesam.. namme:) så en yoghurt nå på kveldinga.. skal til å skjære opp gulrot og kålrot som jeg skal ha dipp til:)
blå+? Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 åsså vann ja! snart to liter til nå.. og så ligger det en pepsi max og venter;)
LadyLuck & Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 føler jeg har vært ganske flink i dag *en skive speltbrød med leverpostei *en liten bolle havregrøt m/litt brunost *en bolle ertersuppe og to pannekaker *liten bolle tomatsalat *ca 1,5L vann *en redbull (vet jeg ikk burde, men var bare sååå godt) Sitter her nå med en liten skål mandler og en sportsflaske med vann som jeg nettopp henta i frysen..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 Uff, jeg er dårlig på mat for tiden, men her er altså min ikke fullt så sunne liste... Yoghurt med musli til frokost m 2 glass appelsinjuice En yoghurt til til lunsj, vann ved siden og så noen nachochips (type mindre enn 10 stk) siden jeg pltuselig var kjempesulten, men var midt i vasken (og måtte skynde meg før plutt våkna av luren) 3 skiver med reke og krabbe, Farris Bris å drikke 2 dessertporsjoner jordbær med vaniljesaus, 2 biter kake (små fingerbiter altså), en kopp kaffe og mer Bris Blir nok mer jordbær utover kvelden siden vi helt har sluttet med snop i heimen (kake unntatt når vi har gjester da, som i ettermiddag)...
CMH Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 - 2 knekkebrød med makrell i tomat. - 1 lett youghurt og et knekkebrød til lunsj,, - 1 torskefilet, gulrotstuing og litt potetmos ) - 2 knekkebrød med ost og agurk og et glass sjokolademelk.. Litt smågodt, usj.
*Rutletutt* Skrevet 5. juni 2009 #12 Skrevet 5. juni 2009 Frokst: All Bran flakes med cultura naturell lunsj: Havregrynsgrøt + en nektarin mellommåltid: eple + noen nøtter middag: hjemmelaget skinkepizza og masse salat
*Rutletutt* Skrevet 5. juni 2009 #13 Skrevet 5. juni 2009 Har drukket tre kopper grønn te og 2,1l vann
Lillepusen-78 Skrevet 5. juni 2009 #14 Skrevet 5. juni 2009 Frokost: 1 eple, 1 glass appelsinjuice, 1 glass vann, 1 kopp kaffe (holdt av plass til barsellunsj....) Lunsj: 3 grove rundstykker, vann, juice, kaffe "Middag": 1 grovt t-briks, 1 eple, vann Kvelds: Jordbær med vaniljekesam I tillegg: 3-4 sjokoladebiter..... Mannen er ute i kveld. Hadde han vært hjemme hadde vi nok laget god kveldsmat.....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2009 #15 Skrevet 5. juni 2009 2kopper te To rundstykker med smør og egg Pytt i panne (Dette var på jobben..) Hjemme har jeg ikke spist, blir vel kanskje til et knekkebrød eller no, får se
giggsi Skrevet 5. juni 2009 #16 Skrevet 5. juni 2009 2 egg 3 sneier bacon salat 1 hamburger uten brød 2 sommer koteletter litt nykål 2 kopper kaffe massse vann er på ketolyse kuren,så det kan se litt merkeligt ut. he he....
Gidder ikke! Skrevet 5. juni 2009 #17 Skrevet 5. juni 2009 satt faktisk å tenkte gjennom dette for litt siden, så skal se om jeg klarer å svare: to skiver grovt brød med brunost + svart kaffe muslibolle + kaffe to fiberrik med rekeost to karbonader, masse brokkoli og saus ca 100 gram walters mandler og et par never potetgull + litt juice og en del vann
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #18 Skrevet 5. juni 2009 hmm.. frokost: havregryn med melk og rosiner + 1 banan + krom måltid 2: grønnt-te 2 knekkebrød med lettost måltid 3: mager kesam med funlight måltid 4: tunfisk og wok måltid 5: 2 knekkebrød med makrell i salsa (som forøvrig smakte nada) og masse vann og et par til kopper med grønn-te. skal jeg spise mer i dag så må det bli kokt torsk og dampet brokkoli
lillepixie Skrevet 5. juni 2009 #20 Skrevet 5. juni 2009 Å herregud altfor mye... En kopp te og et glass juice To brødskiver med baconpostei Kroneis med sjokolade Masse søte jordbær med vaniljekesam(noe som forøvrig er ekstremt godt) To brødskiver med baconostei igjen OG tre tortillalefser/taco til middag nå i kveld.. Masse vann imellom disse utskeielsene da. NÅ må jeg trene armene!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 5. juni 2009 #21 Skrevet 5. juni 2009 To brødskiver til frokost med magert kalkunpålegg og agurk. 1 glass cevita ferskpresset appelsinjuice En brødskive til lunsj, med Lobnobs 1 glass cevita ferskpresset appelsinjuice Indrefilet av svin med tilbehør til middag Pepsi Max til middagen (fyyy, hehe) Nå spiser jeg gulrøtter og dipp og har drukket litt PepsiMax.
Gidder ikke! Skrevet 5. juni 2009 #22 Skrevet 5. juni 2009 jeg gikk inn på vektklubben.no bare for å sjekke kaloriinnholdet i maten jeg har spist i dag... for moro skyld. ca 2700 oops. går ikke ned de fem kiloene som sitter rundt magen og gjør at jeg ser 5-6 mnd på vei ut av dette ihvertfall. sjokolade og potetgull dro opp inntaket med minst 30 % da, hehe.
ifie Skrevet 5. juni 2009 #23 Skrevet 5. juni 2009 Èn brødskive med leverpostei Enda en skive med leverpostei (de ble fortært i to omganger) En eplebit Tre skiver med gulost Noen bokstavkjeks En nektarin Tre knekkebrød med sjokoladepålegg Laks, ris, brokkoli, gulrøtter og rømme Èn nektarin og én fersken Tre knekkebrød med sjokoladepålegg Èn lollipop I tillegg har jeg drukket vann, appelsinjuice og eplejuice iløpet av dagen
velsignet med to Skrevet 5. juni 2009 #24 Skrevet 5. juni 2009 Frokost: En skål weetabix med extra lett melk og en halv banan over. To plommer som mellommåltid. Lunch: Kyllingsalat. Knekkebrød med smøreost som mellommåltid. Litt fiskepudding med gulrot, blomkål og brokkoli sammen med småtten når han spiste middag. Biff med hvitløkspoteter, mais, champignon og rødvinssaus som sen middag. Ca. 1-1,5 l vann innimellom. 3 kopper kaffe. Et par twist-biter på jobb. Et par biter smågodt etter handlerunden i ettermiddag.
velsignet med to Skrevet 5. juni 2009 #25 Skrevet 5. juni 2009 Ja, også to og et halvt glass rødvin til middagslaging/-spising
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå