Gå til innhold

Andre gravide her som ikke har symptomer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hvem har sagt vi ikke kan fortelle det før etter uke 12? Har selv hatt tett oppfølging av x-antall leger/jordmødre og div sykehus i begge svangerskapene mine, men ingen som har nevnt det med et ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til uhøflighet!!!!!

Det er ei som stiller et spørsmål her, sikkert fordi hun lurer på noe. Man kan da velge å ikke svare på innlegget dersom man ikke liker spørsmålet, eller svare saklig. Tipper det er mange av oss som har mye vi lurer på både som 1., 2. og 3. gangs fødende. Synes det er merkelig at du kan anntyde at gravide "sykmelder seg i hytt og pine". Selv om du har vært heldig å være frisk, betyr ikke at alle er det. Tipper de som må bli sykmeldt, heller skulle ønske de kunne være yrkesaktive. Selv er jeg "symptomfri" også denne gangen. Men sist gang ble jeg sykmeldt i fra ca 5. mnd. p.g.a isijas og bekkenløsning. Skjønner ikke helt at du kan dømme andre når du ikke aner hva du snakker om.

"Hvis jeg legger godviljen til så føler jeg meg litt kvalm om morgen" var sikkert for å ilustrere at hun ikke hadde noen symtomer enda, og muligens lurer på om dette er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heija =)

 

jeg er 8 uker på vei å kvalme/ømme bryst kommer å går.. ene dagen kan det være helt villt,må bare ligge andre dager merker jeg ingen ting.. men Jordmora sa at d va helllt normalt.. så jeg slapper av =) ang å si det til noen så holder både jeg, barne far å besteforeldre på å sprekke!! =) så nå trur jeg vi bare lar det flyte =))

 

lykke til! klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er ei av de som er sykemeldt, har vært det siden uke 6 og er nå i uke10. Jeg vet veldig godt at å gå gravid ikke er en sykdom,men grunnen er at jeg spyr av ingenting og når jeg jobber i en bhg så er ikke det noe særlig syntes jeg. det syntes heller ikke mine kollegaer, min sjef eller min lege.

 

Jeg sa det til alle med en gang jeg var gravid jeg, syntes det er helt min egen sak, er jo ikke noe regel på det da, heldigvis:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener:) Er helt symptomfri selv og lurer innimellom på om alt er som det skal. Men jeg var jo sånn sist også, så da er jeg nok av de heldige:) Tror jeg har lest et sted her inne at 50-60 % er plaget av kvalme og da er vel vi blandt de 40-50 % som kan glede oss over våre små spirer:) (Selv ble jeg veldig dårlig form i fra ca 5.mnd sist gang, bekkenløsning, dårlig rygg og isijas.) Men satser på at det blir anderledes denne gangen:) Sist la jeg på med tidlig og mye, det var sikkert en medvirkende årsak til alle "plagene". De "lærde" sier at "alt" er normalt i et svangerskap. (En mager trøst)

Ønsker deg lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...