Gå til innhold

Andre gravide her som ikke har symptomer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Hvis jeg legger godviljen til så er jeg litt kvalm på morgenen. Men ikke ømme pupper som sist.

 

Jeg krysser fingrene for at jeg er blant de heldige som ikke merker noe.

 

Er snart 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ja apropo halsbrann, jeg merket antydninger nå i ettermiddag.

 

Når skal du til legen første gang? Jeg vurderer å mase til meg en tidlig UL evt gå privat. Har du gjort deg noen tanker om dette?

 

Jeg vet at de fleste sier vi bare skal nyte det, men jeg klarer liksom ikke helt å slappe av når jeg ikke føler meg gravid.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang jeg er gravid. Eneste jeg kjenner er ømme/tunge pupper. Og ja, jeg kjenner liksom området nederst i magen, men tror kanskje det er psykisk, for at jeg HELE tiden tenker på hva som skjer inni der. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker på vei??

da er du jo såvidt på vei...!

jeg merket ikke at jeg var gravid før jeg var 14 uker, og da har jeg jo ikke hatt et eneste symptom.

 

du vet at du helst ikke skal si det til noen før du er over risikoen ved 12 uker?

ved 6 uker hadde jeg ikke turt å si det til noen engang...

håper spiren har festet seg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en ovenpå anonym 18:52.

 

Ja jeg vet at jeg "såvidt" er på vei, men forbeholder meg allikvell retten til å være bekymret og håpe at det skal gå bra! Jeg har vært gravid før og hadde masse symtpomer da.

 

Og hvor har du det fra at jeg har sagt det til "noen" der du åpenbart mener mange???? Eller kanskje jeg ikke burde delt det med mannen min...

 

Og siden du allerede har vært syrlig så lurer jeg på hvor tilstede i verden du er som ikke merket at du var gravid før etter 14 uker?!

God bedring!!! Så får du tolke det som du vil...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde ingen symptomer når jeg var gravid med nr.1 fikk tidlig bekkenløsning da... denne gangen har jeg heller ingen symptomer eller jeg har litt ømme pupper bare.

 

det med at noen ikke merker de er grvide før uke 14 er fult mulig, jeg vet om ei som var 7mnd på vei og ikke hadde noe anelse at hun var gravid, hun hadde mens under graviditet, hun hadde så vidt mage trodde bare hun hadde lagt på seg litt..HELT SYKT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok like gravid selv om du ikke har symptomer..bare bra det da;)Jeg har allerede vært hos legen, men det var på grunn av blødninger(som var en utrolig lang festeblødning)...Jeg skal på tidlig UL ja, likte ikke helt disse blødningene..men nå ser det altså ut til at alt utvikler seg normalt...men får svar på hcg tirsdag..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ingenting før uke 14 siden jeg hadde miniblødnionger som en vanlig mens for meg, og jeg følte meg egentlig i knallform!!

Ikke alle har tusen symptomer, er drittlei mange gravide som syter og sykmelder seg i hytt og pine fordi "stakkar meg jeg er gravid", man bør da for fankern meg bare være gla for at man ikke har masse symptomer!!

herregud!!

og "hvis jeg legger godviljen til så føler jeg meg litt kvalm om morgenen" HERREGUD sier jeg bare.

Så får du tolke det som du vil. HERREGUD!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse:)

jeg er også snart 6 uker på vei, men ingen symtomer. har hatt litt ømme pupper, og litt uggen av og til.

Vi må vel kunne si at vi er litt "heldige" da, har venninner som har spydd masse i flere mnd...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg sier ikke at jeg ønsker jeg var syk eller vil sykemelde meg eller hva du mener, men jeg sier jeg håper alt er bra selv om jeg føler meg så frisk som jeg gjør!!!

 

Jeg gidder ikke "snakke" mere med deg om dette selv om jeg har både det ene og det andre klart på tunga. Saken er dø fra min side.

 

Tusen takk til dere andre som har gitt meg fornuftige svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

 

Jeg er 5 uker på vei, og har heller ingen plager:-) Kun litt ekstra tungt å trene, så jeg tar ikke så hardt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er 7 veker og mine symptomer kommer og går. Eg har ømme bryst hele tiden. Så det er et fast tegn. Men dei andre symptomer som kvalm, halsbrann, trøtt, osv. kommer og går. Noen dager er gode andre er pyton. Eg håper bare at det ikkje blir verre symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke mange symptomer. Litt tunge bryster, og små uggen stort sett hele tiden, men ikke oppkast eller brekninger. Glad for at jeg har noen symptomer, hvis ikke har jeg ikke trodd at testen var rett. Er i 7 svangerskapsuke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+1 uke idag, tror nesten ikke det er sant. har to positive tester, men ingen symptomer....Burde vel kansje være glad for det da men;) Hadde dere symptomer før dere var 5uker på veg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg var gravid i 5+2. Hadde da hatt litt ømme bryster å små uggen+humørsvigninger i en liten uke. men alt er jo individuellt fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe regel som sier at man ikke skal si det til noen.. skjønner ikke hvorfor folk maser så fælt om det der. grunnen er jo at man ikke skal måtte "svare" for hva som har skjedd om man har en SA. jeg hadde det ifjord og hadde ikke noe problem med å folklare hva som skjedde til mine nærmeste.

Det spørs jo hvor godt oog tett, ikke minst, forhold man har til familie og venner.

 

merket du ikke at du ikke hadde mensen på 3 måneder?? 14 uker er en stund.

jeg er 6 uker, har sagt det til mange, og har noen IKKE plagsomme symptomer :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent....

Plutselig,i 7.uke kom mine symptomer!

Uggen,trøtt og superømme pupper-kos deg foreløpig!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

litt såre brystvorter. 4+5

så krysser fingrene for at det holder seg sånn, har ingen planer om å være kvalm, få bekkeløsning eller andre symptomer.

 

Frisk som en fisk gjennom det hele er min plan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

jeg er 5 uker på vei, og har heller ikke noe symptomer. Det eneste jeg merker er litt mensmurringer.. Er litt redd siden jeg hadde en SA i fjor, og hadde heller ikke noe symptomer. Så jeg har fått tidlig time til UL slik at jeg kan se om det skjer noe der nede.

Jeg ønsker ikke å bli veldig syk, men når man går å er litt redd, så er de symptomene en liten trygghet på at det kan gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Noe symptomer her i tillegg til mensen som aldri kom. Har veldig ømme og såre bryster. Trøtt. Sulten, sulten, sulten, våknet i natt av at jeg følte meg helt tom, magen romlet ordentlig høyt. Ellers treg mage... Litt kvalm inni mellom, men tror det er litt mer stress over hele situasjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange graviditeter har du bak deg? Synes det er litt overmodig av deg å si at du er "dritt lei" gravide som syter og sykemelder seg. Du HAR kanskje vært heldig, (som meg med de to første) . Men ikke alle er like heldige som deg. Og det er ikke noe sykdom å være gravid, men vis du går rundt og føler deg kvalm og spyr for hver minste ting, er det jammen ikke lett skal jeg si deg. Jeg har to unger fra før, og hadde så vidt ømme bryster i de svangerskapene. Men er nå gravid igjen, og fikk symtomer allerede i 5 uke. Spyr bare jeg skal sette på en maskin med klær. Helt forferdelig. Men det viste seg at jeg var gravid med tvillinger(men mistet den ene i uke 6) Derfor hadde jeg sterkere symtomer enn vanlig. Så ikke døm andre, for det kan en gang bli din tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I forhold til forrige svangerskap, så har jeg "ingen" symptomer. Da lå jeg blant annet å spøy fra uke fem, mye smerter, sykt ømme pupper etc.

Det jeg merker nå er at jeg er veldig sulten-hele tiden, trøtt og sliten, og veldig kort lunte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra uteblitt mensen så er det kun ømme bryst og litt murringer/stikninger i nedre magedel jeg har hatt. Føles ikke ut som jeg er gravid, men har jo tre tester som bekrefter det;) Jeg er 5+2 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...