*Rutletutt* Skrevet 5. juni 2009 #26 Skrevet 5. juni 2009 Jeg tilhører gruppe 2 - kunne ikke falle meg inn å sende barna mine i bhg hvis de ikke er friske eller hvis jeg vet at de kan smitte andre - ikke er det bra for mine unger å være i bhg når de ikke er i fin form heller, og jeg vet selv hvor slitsomt det er å for eks være på jobb hvis jeg ikke er frisk, og det er like viktig for ungene mine å være hjemme å slppe av hvis de ikke er i form.
*Rutletutt* Skrevet 5. juni 2009 #27 Skrevet 5. juni 2009 Må presisere at jeg ikke holder dem hjemme hvis de bare er snørrete og/eller litt hostete, men hvis de er syke og slappe...hadde de vært hjemme hver gang nesen rant litt hadde de jo ikke vært i bhg hele vinteren;o)
Mammapudding Skrevet 5. juni 2009 #28 Skrevet 5. juni 2009 Tilhører gruppe 2 og irriterer meg grønn over at noen av foreldrene til de andre barna hos dagmamman tilhører gruppe 1, type : xx har vært dårlig i magen i natt og vi (foreldrene) har vært plaget med oppkast og diare så du må bare ringe om xx blir dårlig..3 timer etter sitter xx på gulvet med vondt i magen og spyr..samme kveld spyr Leah, gøy! Gikk ikke så bra på eksamen i dag siden jeg har hatt syk Leah hjemme i godt over 1 uke(som skulle brukes til å lese til eksamen) så kan ikke si at jeg med GLEDE tilhører gruppe 2, men Leah kommer alltid først:) Forresten så var hun syk forrige eksamen jeg hadde også, men da var hun hor svigermor så hun ikke skulle smitte de andre barna..ikke alle som har den muligheten. Og ikke alle som uten videre kan ta seg fri fra jobb for å være hjemme med sykt barn om man har brukt opp sykt-barn-dagene sine...så tror ikke at foreldre sender halvsyke barn i barnehage fordi de ikke VIL være hjemme, men fordi de ikke kan noen ganger(altså, man kan ikke skjære alle over en kam). Leah har allerede hatt 45 sykedager i år, så er i grunn glad jeg er student sånn sett!!!!
AneB Skrevet 5. juni 2009 #29 Skrevet 5. juni 2009 Trodde du noen her kom til å si at de tilhører gruppe 1? Ja, jeg driter i om andre barn blir smittet av våre virus og basselusker, og om ungen er ikke i form stapper jeg innpå en paracet og sender hun avgårde i barnehagen likevel med beskjed om å ikke si noe om at hun har spydd i natt. Jobben min er tross alt MYE viktigere enn litt snørr, spy og feber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå