Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #26 Skrevet 4. juni 2009 Hahaha, må le av alle som blir så sinte pga dette innlegget. Da regner jeg med at dere IKKE drikker alkohol! Selvom alkohol er lovlig, så skader det mye mer en hasj. I noen land er faktisk hasj medisin og at man ikke tar mer skade av det enn alkohol. De mengdene alkohol som man propper i seg når helgen kommer er mye mer skadelig enn å røyke litt grønt. Å drikke seg full er ille det. Husk hvem dere presenterer; det er barna deres. Så når dere er fulle på julebord blir oppførselens deres veldig rar og dum. Tar man en røyk blir man litt sigen i blikket... Det er ikke så ille iforhold til å drikke seg full. Hilsen en som aldri røyka, men har vært litt for mange ganger i Nederland og kan litt om dette.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #27 Skrevet 4. juni 2009 Du tror det ja? Haha du kan ikke være mye opplyst. Da har du røyka så mye hasj at du er så dum at du tror det. Lykke til! Hold meg unna alkohol? sjeldent jeg drikker alkohol så det er inget problem å holde meg unna det gitt.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #29 Skrevet 4. juni 2009 Jepp Men mener du at du ikke er i stand til å ta vare på barna dine dagen etterpå? Da tror jeg ikke det er hasj du røyker hehe
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #30 Skrevet 4. juni 2009 Prøvde for første gang før jul. Har alltid vært helt i mot og var sikker på at jeg aldri skulle prøve. Men er vel litt for nysgjerrig av nartur. Men har bare brukt det et par-tre ganger etter det. Både hasj og pot. Må si pot er best. Foretrekker fortsatt alkohol, siden det er lovlig. Men det går fortere å få en rus av pot en alkohol. "lettere" å røyke litt å så få effekt enn å drikke masse, bli kvam og gjøre dumme ting. Men jeg er overasket over hvor mange som faktisk bruker det! Hadde ikke trodd det var så utbrett som det faktisk er. "Vanlig" ungdom OG voksne som tar seg et par trekk i ny og ne. UTEN å begynne med tyngre stoffer eller bruke det hver dag.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #31 Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor skal dere alltid sammenligne alkohol og hasj. Ingen av delene er bra i store mengder. Hasj er så absolutt ikke bedre enn alkohol. Du sier selv at du aldri har røyka hasj, nei det var overraskende du. Da kan du jo ikke uttale deg om man blir sigen i blikket eller ei. Tror du det er det eneste som skjer i kroppen når man røyker hasj? At man blir litt sigen i blikket, thats it?? Du får ta å prøve det å se hva slags reaksjoner kroppen din kan få.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #32 Skrevet 4. juni 2009 Da er det du som ikke er opplyst. Alkohol dreper hjerneceller, hasj sløver..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #33 Skrevet 4. juni 2009 dustekjerring. "Jeg har vært i Nederland, så jeg KAn noe om hasj" Jeg har sittet på forelesninger med folk fra plata som lever livet med dop. Og ingen av dem begynte med heroin, de begynte med hasj. Mulig mange klarer seg uten noe mer enn hasj, men har først begynt å bruke dop, så er terskelen lavere for å prøve mer. Dette er ikke hjernekirurgi lille venn, det er allmenn kunnskap. Dra huet UT AV RÆVHOLET og se deg litt om. SÅ herlig for dine barn at du er så liberal. La dem for guds skyld røyke hasj til de svimer av, men kom ei hit å gråt dine bitre og tunge tårer den dagen barnet ditt sitter med en sprøyte i armen! Dop er farlig! Det finnes fint lite rent hasj i dagens marked, det aller meste er sprita opp med sterkere, mer avhengighetsdannende stoffer slik at man skal selge mer. Man vet ALDRI hva man får i seg når man kjøper hasj, for dette er et miljø hvor penger trumfer samvittighet. Så med mindre man dyrker selv så kan man fort få farligere stoffer enn hasj innabords når man tar seg en joint. Ignorante krek som ikke følger med! Håper for all del at dine barn er mer inteligente enn du og alle andre "hasj er mindre skadelig enn vann" tilhengerene!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #34 Skrevet 4. juni 2009 Mener ikke jeg ikke er i stand tiå ta meg av barna mine dagen etter nei, men røykinga foregår gjerne på nachpiel etter en tur på byen, og da har jeg gjerne drukket litt, og da har jeg alltid barnevakt til ettermiddagen/kvelden etter. Dette fordi jeg ikke vil være fyllesjuk i nærheten av ungene. Har aldri røkt hjemme, og kommer aldri til ågjøre det heller. Og ja jeg vet hva jeg røyker. Og at det ikke er andre stoffer blandet i hasjen. HI
monika 3+1 i magen:) Skrevet 4. juni 2009 #35 Skrevet 4. juni 2009 hasj meg her å hasj meg der... det er ulovlig. sånn er det, uansett! så får jo heller folk velge sjøl om de vil eller ikke! fornuftige folk forholder seg til det som er lovlig.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #36 Skrevet 4. juni 2009 Det er jo det dummeste du kan gjøre! Blande hasj med alkohol! Herregud greit nok at du er dum nok til å røyke hasj, men så blander du det med alkohol også. Bra jobba! Håper du føler at du er en god rollemodell for barna dine. Du kan umulig vite hva du røyker med mindre du dyrker dine egne planter. Det er garantert andre stoffer blandet i hasjen. Det eksisterer omtrent NADA ren hasj for tiden. Men bare lev i troen du. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #37 Skrevet 4. juni 2009 Noen legger sitt livs stolthet ned i å overholde loven til punkt og prikke etter beste evne gjennom et helt liv, andre velger å utfordre den der de syns den skurrer, så for vi heller krangle om hvem som er de fornuftige og hvem som er sauene, men man kommer ikke forbi at samfunnet trenger begge grupper. Vi trenger noen som kan kritisere lovverket der det trengs forbedringer, men vi kan ikke gjøre det alle sammen. Kan vi ikke bare sette pris på hverandre i stedet for å krangle om hvem som har rett?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #38 Skrevet 4. juni 2009 Se på denne artikkelen da! http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=544192 Om hva som er værst av å kjøre bil påvirket av alkohol eller hasj...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #39 Skrevet 4. juni 2009 Men er det noen her som diskuterer hvorvidt man bør røyke mens man kjører bil? Det er vel ingen som har sagt at vi er uenige ang den saken.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #40 Skrevet 4. juni 2009 Å røyke hasj er harry og for tapere.. Rister rett og slett oppgitt på hodet.. Og får meg nok en påminnelse om at jeg er et godt menneske og at det ikke er rart det er så mye krig, kriminalitet, rus, samlivsbrudd og barnevernssaker i verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå