Gå til innhold

Noen som røyker hasj her av og til???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør av g til på nachpiel, aldri mens ungene er hjemme, eller hvis jeg skal ha ansvar for de om natta eller dagen etter. Kan ikke si jeg driver med det så ofte, kanskje et 3-4 ganger i året. har ikke dårlig samvittighet heller... Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei selvfølgelig ikke. Driver ikke med slike ulovligheter. Fortsatt ulovlig selv om det er sjeldent.

Hva om politiet skulle dukke opp på den festen? Tror ikke bv. ser så lett på slikt, selv om det bare er en sjelden gang.

Skrevet

Meldte dette innlegget jeg. Slik at de nå har ip adressen, så da får du deg nok et besøk snart hi. Dette synes jeg er drøyt.

Skrevet

Og du tror de gjør? Dust.......en nettside med 80% søpplatråder. Mulig en joint ville ha piffet opp siden.

Skrevet

Ikke jeg nei, men jeg må bare le av disse dumme folka som synes hasj er såååå ille. Da kan de umulig vite mye om det. Ta deg en røyk med god samvittighet du. Jeg kjenner mange som røyker og det er høytutdannede velfungerende mennesker som har full kontroll på livet sitt. Ja, tro det eller ei. Hasj er ikke forbeholdt tapere

Skrevet

skjerp deg da...herregud for et dumt brød du må være anonym 1835

Skrevet

Jeg foretrekker pot, men det blir i prinsippet selvsagt det samme.

Skrevet

Om hi har barn - så tar de dette alvorlig. Tro meg.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Hadde ikke kommet til å gjøre det selv om det var lovlig. Har ingen interesse av det...

Skrevet

Om hi har barn........hehe. Om du er voksen så vet du også hvor du er nå. På nett?????!!!

Skrevet

sorry, tror deg ikke...herregud, jeg blir så flau over sånne bobblefolk som deg. Aner ikke om du er kristen eller bare kjip og prippen, men hvor gode foreldre man er kan ikke vurderes utifra om man tar seg en joint. Sånn er det bare. Mannen til venninna mi røyker nå og da, og han er typen mann og pappa du garantert bare kan drømme om.

Skrevet

jo, hasj er forbeholdt TAPERE! Hvorfor skal man på død og liv drive med narkotika?

1: Det er ULOVELIG

2: Det er skadelig på så ufattelig mange måter

3: De voksne som gjør dette sender ut signaler om at dop er OK til barn og unge

4: Man bygger oppunder et ulovelig kjøp/salg mijlø som som oftest ineholder vold, seksuelt misbruk og salg av seksuelle tjenester

5: Man risikerer jobb, familie og helse

Og hvorfor utsette seg for alt dette? For en rus som man like gjerne kan få via alkohol? Som er lovelig, testet ang skadeeffekt og som man kan nyte uten at man setter griller i hodet på barn/unge.

Hasj er for tapere. Uansett hvor godt utdannet eller "velfungerende" man er bedriver man idioti når man bruker dop. Grensa går sjelden ved hasj for nysgjerrig ungdom, de beveger seg som oftest vieder til hardere og skumlere dop. Og jeg kjenner folk som sliter i det voksne liv med nerver og psyke pga dopmisbruk som ungdom. Har vært på foredrag med mennesker fra "plata" som sier at alt startet med hasj.

Ingen mennsker er overmennesker, dop DREPER. Kanskje ikke hasj alene ender med døden, men hjernen blir skadd. Uansett hvor mye man prøver å bagatelisere hasj, er faktum at det skader hjernen ved lang tids bruk. Dette har jeg da vist siden jeg var 13 år gammel! Uopplyste mennesker som setter seg over alt av fornuft fordi de søker en billig og ulovelig rus.. Lenge leve GALSKAPEN!

Skrevet

alkohol skader da kropp og hjerne ganske mye også...

Jeg må forresten si at det med å gå over på hardere stoffer ikke stemmer for noen jeg kjenner som driver med røyking.

Jeg røyker ikke selv, men reagerer litt på den myten som de proppa oss fulle av da vi var små.. om at hasj er første steg på trappen til dop-helvetet. Man blir ganske oppgitt og mister tillit til diverse instanser når man som så mange andre oppdager at dette ikke er en nødvendig sammenheng for veldig mange mennesker.

Skrevet

Men uansett hvor mye dere som bruker dette rettferdiggjør dette så er det fortsatt ulovlig!

Det vil si at blir dere tatt med dette på en fest eller noe slikt så blir dere anmeldt. Bv. tar ikke lett på det, uansett hvor lite det er! Nettopp fordi det er ULOVLIG!

Gjør meg ingenting å bli kalt prippen pga. dette. Heller stolt av å aldri ha prøvd dritten!

Skrevet

Nei foretrekker å beholde de hjernecellene jeg har.

Skrevet

Har du aldri brutt fartsgrensen bittelittegrann, aldri tatt med deg en flaske vin mer enn du har lov til inn i landet, aldri snoket med deg en flaske øl fra vorschpiel på vei til byn? De fleste av oss gjør slike ting eller lignende, men det er ikke lov. Har du likevel hørt om noen som har blitt rapportert til barnevernet av politi eller tollvesen av den grunn?

Skrevet

Hehe...bv er pliktig til å ha samtale med foreldrene ved evt hasj pågripelse.

Kjenner til en lærer som ble tatt for dyrking med barn tilstedet. De var til samtale med bv. Ikke noe mer.

Skrevet

Hvorvidt det er ulovlig, kommer da helt an på hvor man bruker det. HI presiserte på ingen måte at det skulle foregå i Norge.

Skrevet

Du får liksom vridd på ting du og da pila. For all del, dere får kjøre over til et land der det er lov. Når det blir spurt; "Noen som røyker hasj her av og til" da regner folk med det er i Norge, ikke i Nederland.

Du kommer med dine strofer. Ler

Skrevet

Røyk generellt, det være seg Petterøes eller hasj er forbeholdt tapere. Enten så er de fattige resurssvake mennesker eller så er de helt sikker under 20.

Skrevet

For det er ingen her fra utlandet eller som drar på ferie.

Skrevet

Da er jo hasj tingen for deg siden alle "skader" man får er reversible ;o) Hold deg unna alkohol.

Skrevet

For hver dag som går, så forstår jeg at det er en verna bedrift her.

Det er så ufattelig mye dumme mennesker her inne.

Skrevet

Se på denne: http://www.dinbaby.com/forum/thread/140067985

En forsker sammenligner gravide hasjrøykere på Jamaica med gravide ikke-røykere. De følger barna i flere år fremover og finner ingen korrelasjon mellom hasjrøyking og utvikling. Derimot finner man en signifikant korrelasjon mellom utvikling og hjemmemiljø og stimulans.

Det er og verdt å merke seg at hasjrøyking blant gravide, er et ikke-tema på Jamaica og at her er det ikke akseptabelt å blande det ut med tobakk.

Skrevet

Jaha?

Jeg røyker pot av og til. Jeg har ikke gjort det ulovlig siden jeg var 15-16 år.

Grunnen til at jeg ikke gjør det i Norge, er at det ikke er lov. Jeg er helt enig i argumentasjonen om signaleffekt. Jeg har ikke noe i mot om mine barn vet at vi bruker cannabis, men jeg har noe i mot at de vet at vi jevnlig og bevisst bryter loven.

Om du er stedbunden i en steinrøys et sted behøver jo ikke det være allmengyldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...