Gå til innhold

Moderator Bodil har nå fått sin advarsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jo det har jeg lært min elsdste!! Virker ikke som Bodil AKA Monica har det da ;)

Jeg trives med å være suspendert jeg tror jeg,merker ikke så mye til nå da,hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finner ikke sletteknappen..fa.... Samme det. Dere er stemt ut uansett.

Skrevet

Hvor tåpelig går det ann å blir Assisterende Webmaster Bodil?? vil gjerne vite hvilken rett du har til å suspendere oss fordi vi stiller sp.mål ved det du skriver.... Moderator Bodil har fått sin advarsel, sist jeg leste så het ikke ho bodil det er deg, så der har du nok pissa på leggen!

Og suspendere oss på grunn av dumhet. Hallo kom opp med noe bedre i det minste i alle fall da! Mobbing kunne jeg skjønt i det minste for det bør bli slått hardt ned på... men ikke dumhet

Skrevet

åååå,lurer sånn på hvor mangen som stemte jeg!! Søren og altså! ville være med til neste uke iallefall! HAHA

Skrevet

Lurer på hvilken premie vi tapte jeg!

Får håpe det ikke var penge premie.... stemt ut... hahahaha sett for mye på reality tv kanskje

Skrevet

Få deg et liva a Bodil..sier seg selv at dette bare er tull hvis ikke hadde vi vel vært utvist hehe....

Skrevet

Små Einsteins: Hva gjør du enda her,du har blitt stemt ut!! ;) (har visst jeg og,siden hun ikke fant slette knappen så hun stemte oss ut i stedenfor! )

Skrevet

så du ikke det a... vi er stemt ut... HAHA

Og de tre som ikke får være med i serien til neste uke er:

Små Einsteins

Emma&Adrian

Kristoffer&Harald

Skrevet

HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super underholdning dette!!

Ler så jeg griner!!

(shit. Bør kanskje roe meg så jeg ikke blir stemt ut jeg også! HAHA)

Skrevet

hehe enig - fantastisk!!!

Skrevet

Ja vi har det ganske gøy vi også! Hehe Men tenk om du blir stemt ut du også! Venter forsatt spent på hva den premien er jeg da... som jeg tydligvis gikk glipp av... hehe stemt ut.. hørt noe så tåpelig

Skrevet

ja renate,nå står du i faresonen for å bli stemt ut!

STAY TUNED!! ;)

Skrevet

Samme faen. Jeg skal tuppe alle i ræva ut fra dette forumet. Inkludert de slappe webmasterne og de alkoholiserte moderatorene.

Skrevet

Nå skal det for ordens skyld nevnes at jeg ikke er den samme som verken Jordmor Sigvart eller Ass Dust Bodil...

Skrevet

nei sikkert ikke! du er ?? Monica som er litt bodil og? ;)

Skrevet

uff da! Må bestemme deg,for kun EN kan bli stemt ut!

Skrevet

Jeg trenger ikke bestemme meg jeg, vi er ikke den samme, og jeg har sendt deg en PM.

Skrevet

HAHAHA,slapp av,du trenger ikke å bestemme deg,du kan være den du vil være i dag!! ;)

Skrevet

Jeg er veldig spent på når denne utstemningen kicker inn jeg....

Skrevet

logget meg inn igjen nå og jøss er jo ikke utestengt enda jo hihi...du har det morro Bodil og ikke et liv huff stakkars deg.

Skrevet

Bodil er i allefall tvekjønnet. Og deler opphav med den mannlige jordmoren, i allefall IP

Skrevet

Små Einsteins:

Det heter UTSTEMT, ikke UTESTENGT!

Åh..... Følg med i timen her!!!

HAHAHAHA!!!!

Skrevet

HAHAHA,yes i dette spillet må man følge med!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...