Gå til innhold

Moderator Bodil har nå fått sin advarsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil takke for at dere brukere har meldt i fra om dette enkelttilfellet.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, moderator Bodil eller moderator Monica som hun faktisk het?

Bæsja på leggen jah!

Skrevet

Beklager. Du har herved fått din siste advarsel. En kommentar til som omhandler mobbing gir ingen retrettmulighet til våre forum.

Skrevet

Du mener kanskje returmulighet?

Skrevet

hehe ja der dreit du deg ut..har ikke så mye å gjøre kanskje..(6modell hehe!!!

Skrevet

mente 86 modell ikke ferdig på barneskolen eller??

Skrevet

Her er det noe jeg ikke har fått med meg?? Hva er dette?? Nysgjerrig ;-)

Skrevet

Små Einstein. Denne advarselen får du kun en gang.

Skrevet

haha,du kan ikke gi folk "advarsler" for at di ikke tror på deg!!!!

Mener nå at skal du være moderator så må du holde orden i sysakene!

Skrevet

Nei du emma og adrian jeg tror denne personen har fått ris på egen bak nå, eller så er hu veldig veldig blond.... haha

Og hvis du skal gi alle her inne en adrvarsel for at de ikke tror på en så får man veldig mye å gjøre.. men er vel kanskje derfor de lager slike linker også! haha

Skrevet

oi oi oi,kristoffer og harald,hva skal du gjøre nå??!! ;)

Skrevet

ja nå ble jeg redd du

Skrevet

Herregud er det mulig du må være blond og dum og så er du jo ung!!ingenting å drive med om dagen eller?Vi får se nå da om jeg blir utestengt har jo fått min siste og eneste advarsel hehe!!!!!!!!

Skrevet

Jeg mener det at det må da være mulig å si greit jeg gjorde en feil. Sorry at jeg kødda lissom! (nå blir jeg vel utestengt nå da)

De reklamerer med at dette er et seriøst nettsted. men vil si at når de holder på slik så blir de sett på som ekstremt useriøse... og de som driver denne siden (ikke moderator bodil, som ikke klarer å se at hun selv har skrevet feil) burde rydde opp. EN gang for alle....

Er lissom så veldig vanskelig å lage seg ny konto også!

Skrevet

Ja ble kjemperedd grrr...tenk om vi blir utestengt`a!!!kriiiise.Ja skal jeg ikke bli utestengt da bodil?

Skrevet

uff,ja,en ny konto fikser vi oss ikke da,for det er jo sååå vanskelig! :P

Skrevet

kommer nok... bare vent... jobber vel med å hacke seg inn nå tipper jeg.... :P hehe

Skrevet

Dere 3 vil bli suspendert ikke pga mobbing, men pga dumhet. Makan til barnslig oppførsel skal man lete lenge etter. Håper ikke dere 3 har barn.

Skrevet

jeg å har 2... men jeg har lært min eldste at det er ikke pent å juge eller å tulle med å være noen andre enn den man er og at man skal være stolt over være seg selv... Har ikke du lært eldste det også Emma&Adrian???

Hahaha suspendert.. har du hørt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...