Gå til innhold

? IKM uke 25 ? Hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sept08,prøver:)-pp1 :

Jeg har også termin 28.februar:)

Er på søstera mi sin bursdag....og jeg har 29.februar...hehe:)

Gubben ble helt henrykt:) og at d gikk så fort...hadde jo forberedt han på at d kunne ta tid...prøvde også å ta bilde, men fikk ikke til,hehe:)

Tvi tvi til dere andre som går og venter på tr som ikke skal komme:)

Slenger masse babystøv rundt meg...:):):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til dere andre som er gravide! I dag fikk jeg også positiv test : ) 27.02 er min termin.

Skrevet

Gratulere så masse masse MissG:)

Utrolig gøy at vi er så mange som har lyktes denne pp:D

Skrevet

BadHairDay lykke til med testinga. Jeg har vel kjent litt av de tingene som du har. Sitter med "mensmurringer" nå jeg :-)

Ja Drømmedama det er jo like enkelt å bare samle sammen alle bursdager! Blir mye kakespising på dere ja ;)

Lurer på hva mannen her i huset sier ja. Han er også blitt advart at dette kommer til å ta tid og at vi ikke må stresse. Så satt den på første forsøk. Kanskje han hadde gleda seg til litt mere prøving ;)

Voldsomt så mye kakling det var fra meg i dag da!!

Uansett så sender jeg også ut babystøv og så håper jeg tanta har reist på laaaaaaaaaang ferie og ikke kommer på besøk til dere som venter :-)

Skrevet

Sept08+spirer&gror:):

du nevnte noe her om at du har endra på nicket??

Klarer ikke å se noen forskjell??:) hehe

Ja, er genialt med termindatoen altså...søstera mi 28.02 jeg 29.02 og spira 28.02...hehe:)

Får bare håpe spira holder seg godt fast...

Ja, lykke til med testinga BadHairDAy:) Krysser fingrene for at du også har lyktes denne pp:)

Ps: jeg er like kaklete som deg Sept08+spirer&gror:)

Skrevet

Hallo jenter!

Jeg er GRAVID!!! :) Jippi!!! Jeg er så glad:)

Denne uka er det mange det har klaffet for, uke 25 er uka vår! Det var herlig å få frem to tydelige streker på testen:)

Masse lykke til i neste pp til dere som har fått tr-besøk. Og masse lykke til til dere som ikke har testa enda!

Og gratulerer til oss som har fått positiv test, hehe:) :) :)

Skrevet

Biola:)

Jeg må gratulere deg overalt jeg,hehe:) GRATULERER!!:)

Utrolig morsomt at vi er så mange som lyktes denne pp:)

Igjen masse lykke til til dere som fikk tr på besøk, som nå går inn i en ny pp...Anbefaler Solvipect hostesaft og el-tester:)

Stå på, så skal dere se at dere kommer raskt etter oss inn på 1.tri:)

Skrevet

Jeg er fremdeles like klok...

Tok en CB-test igår, men den var negativ :-( Dvs det var noe underlig "grums" litt oppover fra midten av minusstreken… Hadde skikkelig vondt i magen, underliv og rygg i hele går ettermiddag, og i natt føltes det skikkelig opphovna der nede, men i dag er det borte igjen, og ingen TR….

Og så klarte jeg ikke å la være, jeg vet man ikke skal, men jeg måtte bare ta en ekstra titt på testen fra i går. Den hadde fått en klar og tydelig skyggestrek… Noen som har opplevd noe sånt?

Jeg vet fra tidligere svangerskap at jeg muligens er sein til å produsere HCG, men nå trodde jeg at jeg hadde rimelig kontroll på når eggløsninga var i hvert fall. Åpenbart ikke…

Sukk…

Skrevet

Hei....

Jeg var veldig aktiv her forrige måned. Men samboer og jeg bestemte oss for å vente litt, grunnet en ny jobb han har tatt på seg. Så jeg har IKM uke 25 med dere. Vi har hoppa av i svingen denne måneden. Så jeg har hatt 10 eksamner, festa ganske mye, kost meg skikkelig :-) Ikke noe press, det har vært godt. Men mensen uteblir, selv om jeg ikke venter på den. Og puppene er Ømme. Temperaturene har ikke gått ned, selv om jeg så det først i går. Så i lunsjen i dag tok jeg en test. Jeg er F... i meg gravid!!!!! Den gravid-streken var den første som kom opp, lenge før kontrollstreken, 0 tbil der i gården. Det er den blåeste av alle strekene og, Fortsatt i sjokk tror jeg!!!

Skrevet

Gratulerer så masse til alle dere gravide damene her inne...

Jeg lever fortsatt i spenning etter et trekvart pluss tegn på cb fra fredagsmorgen... Får ikke tatt noen ny test før på mandag så da blir det spennende å se! Men tviler, slv om hun jeg spurte på apoteket sa at siden det var påbegynt strek var det veldig sikkert HCG men kanskje ikke nok til å slå ut fult....

Skrevet

Gratulerer så masse, Maren!!! :) Herlig at det klaffet i pausemåneden, ikke helt uvanlig det har jeg skjønt:) Kos deg masse!

Og masse lykke til jece-og-Leon_Nickolai! Jeg følger med og håper det har klaffet for deg og:) De gangene jeg har testet negativt har det ikke vært antydning til noen strek, så en halv strek høres jo lovende ut! :) Hold oss oppdatert på mandag når du har testet da!

God helg videre!

Skrevet

Testen i går var negativ :( men fortsatt ingen tr... hadde IKM lørdag, me da kommer den vel snart... så blir vel 4pp:( men håper jeg snart kommer etter dere jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...