Gå til innhold

? IKM uke 25 ? Hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:)

Hvordan går det med dere?

Jeg driver og tester etter el, knasker folat og slurper i meg Solvipect hostesaft,hehe:) Skal vel ha el i disse dager..

(ifølge el-kalkulatoren skal jeg ha el nå på fredag 5.juni)

Får krysse fingrene for at jeg klarer å finne den...

...tester på ettermiddagen med CBD!

Håper vi alle lykkes denne pp!!

♥ Jeg vil sååå gjerne at spira skal sitte nå ♥

Lykke-til-støv sendes til dere alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei drømmejenta:-)

Jeg trodde jeg har EL idag el. igår. Men jeg testet mandag og idag og fikk neg. svar.....skjønner ingenting. Har hatt EL slim i 4 dager.....

Så jeg har ikke særlig store forhåpninger, denne pp´en. Jeg har også vært bortreist og kom hjem først i dag.......

Sukk......da er det bare å telle ned dager til neste E, som er leeenge til!! Skal være litt mer aktiv i testinga da!!! Tror likevel TR kommer uke 25......

Lykke til du da!!!

Skrevet

Hei Iris:)

Og velkommen hjem:)

Har sett at du har skrevet å med to aa...hehe:)

Jeg testa nå iste etter el...ble negativ..men jeg fant el-slim (tror jeg)

Prøvde å strekke d, og d gikk... og hadde d i vann og det løste seg ikke opp...Har aldri merket el-slim før...betyr dette at el kommer snart da?:)

Håper jeg finner el denne pp...vil så gjerne treffe...

Uff,d blir en laaang mnd på deg hvis du må vente en heel pp:(

Misunner deg ikke det...men kan jo hende jeg ikke lykkes denne mnd heller...sååå...

Har du fått deg noe da disse dagene? hvis du ikke har fått positiv test, kan det jo hende den fortsatt kan komme:)

Skal krysse fingre og tær for deg:)

Skrevet

Tusen takk Drømmejenta!! Så koselig at dere har notert min utlandsreise.

Man vet jo aldri med denne EL, så det skader jo ikke å prøve ett par dager fremover.....:-) M

Men har du EL slim!! Det er SUPERBRA!!!! Det lover veldig godt, det er ett beivs på at du er veldig fruktbar. Jeg har heller ikke hatt det så mye før, men etter jeg begynte med akkupunktur så har dette økt. har det ca 4-3 dager før og på selve EL dagen.

Lykke til du også;-) Krysser fingrene!

Skrevet

hadde pos eltest igår dvs eggløsning idag eller imorra. sex igår og idag :)

var hos healer igår jeg for å "lage til redet mitt" som hun sa. har tro på det jeg. håper det hjelper!!hun balanserte energien min og fikk meg til å slappe av osv og så var det rett hjem å lage barn :)

blir spennende å se om det klaffer for noen av oss.

har ikm om to uker jeg

lykke til alle sammen!

Skrevet

Så spennende med healing da !!!

Har tenkt på det samme.....si ifra hvis det funker:-)

Skrevet

Iris76:

Var bare bittelitt slim på papiret da...Var bare den ene gangen...har ikke merket noe mer nå i kveld..Er det vanlig å bare få litt slim??

Hadde vært sååå bra om jeg var ekstra fruktbar denne pp:)

Håper jeg får utslag på el-testen iløpet av helgen:)

Skulle ønske jeg også kunne fått en dose med healing:)

Tror veldig på sånt:)

Skrevet

iris76:skal si fra viss det funker ja. har en veeldig god følelse denne gangen. det hadde jeg ikke sist. sist pp var selve laginga bare en plikt og ikke spes hyggelig, men denne gangen var jeg så avslappa at jeg mer kunne nyte og blåse i om jeg blir gravid eller ikke under selve akten....jeg tror egentlig det er da vi har størst sjangse for å bli gravide...

når vi nyter sexen og ikke stresser....

Skrevet

Hei jenter!

Nå har jeg hatt el tror jeg :) Har hatt noen stikkinger på venstre side, og selv om jeg ikke har testet etter el er jeg ganske sikker på at jeg har hatt det. Så nå er det bare å vente i 14 dager og se om tr dukker opp.

Spennende dette her altså!!!

Jeg så at Drømmejenta har hatt el og, hva med dere andre?

Masse lykke til alle sammen :)

Skrevet

Lykke til Biola!!

Det blir spennende:-)

Jeg traff ikke nok ikke denne gangen, så jeg sender alt jeg har av babylykkestøv til deg:-)

Skrevet

Jeg hadde også EL i går:D:D

Er så spennende:D

Et lite spørsmål: Jeg hadde el i går ( dag 14 i syklusen min)

Når blir ikm da? 18 eller 19.juni? (er ikke helt sikker med de her dagene, vet jo at ikm er 14 dager etter el...men regner man med el-dagen i de 14 dagene eller? Noen som vet?:)

Iris76: Håper du treffer neste gang da:) Kanskje jeg kan sende deg ekte bebisstøv...jeg og Biola:) hehe:)

Klem fra ei som synes ventetia er lang allerede...hehe:)

Skrevet

Det hadde vært supert Drømmejenta!!

Jeg krysser alt jeg har for dere denne gangen.

Det kan jo ikke klaffe for alle på engang. Så da er det nok deres tur nå:-) helt sikkert!!! Så får dere sende støv, og gode tanker til meg ved neste EL :-) Da er typen bortreist men ikke langt av sted: tenkte jeg skulle dukke opp på EL-besøk:-) Det synes han var en super idé!! Hi hi! Skal booke et hotel i nærheten........Det blir jo romantisk og spennende!

Tvi tvi jenter!!!!!

Skrevet

Hehe, så tøft iris76 :)

Det blir sikkert bra skal du se:) Romantisk, på en måte impulsivt og kjempespennende:):)

Hvis jeg lykkes denne pp, så skal jeg sende maaaaaaaaaaaasse babystøv til deg og alle de andre:)

Er helt sykt, hadde el i går og føler meg allerede gravid!!!

Tror du kroppen min har klikka?? ja...hehe;)

Skrevet

oj oj drømmejenta!

Kanskje kroppen din intuitivt bare vet at nå er det et lite mirakel på gang!!! Hold oss oppdatert på symptomfronten da;-)

Skrevet

Klart jeg skal det;)

Klarer jo ikke å holde meg unna her en dag engang...hehe:)

Akkurat nå er jeg jo syk i tillegg, så har jo feber, hodepine, skikkeli vondt i halsen og hoste og potte tett i desa...

Men utover det har jeg skikkeli vondt nede i korsryggen og på høyre side (eggstokken) Men det kan jo bare være at jeg som sagt ennå har eggløsning... Skal ta en eggløsningstest i dag kl.1700 for å sjekke om den er blitt negativ og egget har sluppet :) Weeee, så spennende det her er:)

Håper du kommer raskt etter Iris76:) Liker å prate med deg:)

Skrevet

Henger meg på her.

Hadde El på onsdag (Så det har vært en travel uke :) ) Så nå er det den h.... ventinga som gjenstår....

Sender MASSE babystøv til alle sammen :o)

God helg :o)

Skrevet

Hei hei og velkommen skal du være:)

Jeg hadde el i går og her går det unna i svingene:)

Da har vi ganske lik ikm vi to:)

Så moro:)

Ha en fantastisk fin helg og til dere som har hatt el: Ta vare på dere selv og nyt d at om en uke har vi kanskje en liten spire i magen vår:)

Og til dere som har el de nærmeste dagene: Ha det morsomt, hopp til sengs og bli der hele helga!!:) hehe

IKM uke 25 skal slå an denne mnd, og vi krysser fingre og tær for at vi alle lykkes!!:) WEEEEEE:)

(hehe,skulle tro jeg hadde tatt en lykkepille altså) :)

Skrevet

Takk for det :o)

he he... men du, er det noe særlig å ha sex når egget skal feste seg???

Syns jeg kjenner symtomer som bare det jeg. Skikkelig vondt i vestre side av magen, og jeg har alle sommerens sommerfugler i magen. he he... Prøver å innbille meg selv at jeg ikke er gravid, slik at skuffelsen ikke blir større enn den må, HVIS jeg får neg test. Huff...

Er det noen av dere andre som kjenner noe som kan minne om symptomer???

klem...

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner også stikkinger i venstre side og har generelt litt vondt nederst i magen. Har lest at det kan være symptomer, men jeg hadde det akkurat likt forrige pp som var den første, og da kom tr... Så tørr ikke tro at det er et symptom på spire. Men det er lov å håpe da :) Spennende er det uansett!

Skrevet

Sender masse masse babystøv til alle sammen!!!

Synes det er betraktelig færre på listen over ikm 25, da må det ha blitt laget mange spirer sist:-)

Derfor er det kanskje deres tur nååååååå;-))

Krysser fingre og tær for dere alle!!!!

Skrevet

Her går det bra, men frykter skuffelsen igjen. Føler liksom det er verre og verre for hver gang jeg :( Men denne gangen må det da gå :)) Viktig og holde optimismen på plass ja ... Ellers så hadde jeg el på lørdag så 1 dpo på søndag så er det bare å pine seg gjennom de neste 2 ukene ...

Lykkeønskninger til alle samma her for at det er klaff denne pp. Dette er vår tredje og håper ikke det blir flere!!

Skrevet

Hei jenter:)

Ja, nå er ventetiden inne for fullt her...

Er på dag 18 i syklusen min i dag...får håpe tiden går fort...

Jeg er så bekymret for at vi hadde for lite sex jeg :S

hadde pos el-test torsdag 04.06 og fredag 05.06 (neg. lørdagen)

Vi hadde sex tirsdag 02.06 og torsdags kveld på el-dagen...

Guuud jeg håper de holder seg i live de svømmerne:(

Hadde masse el-slim og har drukket solvipect...

I tillegg er jeg skikkeli forkjølet (har hørt at det å skal hjelpe på)

Jeg har ingen symptoner ennå...litt vondt i magen og stikninger, men er jo ennå tidlig å kjenne noe...??

Så da får vi bare vente i spenning her og se hvordan det går..

hvordan står det til med dere andre da?

Stor vente-klem til dere alle:)

Skrevet

Hei igjen alle sammen!

Tror ikke du trenger å bekymre deg for om dere hadde nok sex Drømmejenta, svømmerne lever jo vanligvis ganske lenge inni oss. Syns jeg har lest opp til fem dager iallefall, så det var nok mange der til å kjempe om egget ;)

Jeg har som sagt ikke testet etter el, så vet ikke om den har vært, men det føles sånn ut på kroppen. Mye murringer og stikkinger som det var forrige pp og, så ingen nye symptomer her i gården.

Men jeg er litt bekymra for en aaalt for fuktig fest på fredag med meget høy promille :( Uff... Jeg hadde ikke tenkt å drikke noe særlig, men sånn gikk det altså. Håper bare ikke det har ødelagt noe for eventuell befruktning eller celleklump! :( Får bare håpe på det beste og holde meg langt unna alkohol til ikm.

Åssen gjør dere det med alkohol i denne tiden? Jeg syns det er vanskelig å være totalt avholdende når det er så mye sosialt som skjer på denne årstiden. Alle blir så nysgjerrige hvis jeg ikke drikker og jeg vil ikke noen skal vite at vi prøver. Vanskelig syns jeg.

Håper uansett på spire og ikke tr, og håper ikke fyllekulen har skadet noe!

Lykke til videre med symptomjakt og venting folkens :)

Skrevet

Hei Biola:)

Og takk for støtta:) Den kommer godt med:)

Man får bare satse på at gubbens sædceller er spreke og koste seg i el-slimet mitt

(som jeg hadde ganske mye av denne pp, aldri hatt såå mye før)

Hvis du ikke vil drikke alkohol, så er det jo bare å ta et glass med vanlig sprite-brus...så tror folk du drikker en dram eller noe...Bare et tips:)

Tror ikke en fest så tidlig skal kunne ødelegge for en evt spire... det er jo ennå veldig tidlig for oss to...Når tror du at du hadde el da? Samme tid som meg?:) Synes det er så gøy at vi er ganske lik i syklusen:) Da kan vi jo teste sammen og holde ut sammen i den her laaaange ventetiden :S

Stor klem til dere alle som venter i spenning, måtte spira sitte denne mnd:D

Skrevet

Hei Drømmejenta!

Takk for tipset med sprite:) Jeg må nok finne på noe sånt i helgen ja, for da er det mye som skal feires. Bedre å late som man drikker så man slipper at folk blir så nysgjerrige!

Så fint at du ikke tror fredagsfylla har ødelagt for noe, håper du har rett. Det er isåfall veldig tidlig, kanskje akkurat i forbindelse med befruktning jeg var full. Og jeg vet jo at mange uplanlagte graviditeter skjer nettopp i fylla, hehe! Ikke at det er noen unnskyldning for å drikke, for jeg er selvfølgelig veldig i mot alkohol når man er gravid. Føler å drikke rundt el er i en gråsone på en måte, men er nok best å holde seg unna.

Tror som deg at jeg hadde el i helga en gang, men vanskelig å vite akkurat pga at jeg ikke tester. Gleder meg til vi kan teste sammen ja, vi har nok ikm omtrent akkurat samtidig:) Vi får smøre oss med masse tålmodighet i de neste dagene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...