LilleVackreAnna Skrevet 7. juni 2009 #26 Skrevet 7. juni 2009 Tenkte jeg kunne komme med en positiv historie jeg også! Opplevde omtrent det samme som du da jeg ble gravid etter icsi i 2008. Begynte å blø samme dag som jeg testa positivt, kanskje rundt rd 12, husker ikke helt. Tok flere hcg-prøver, og hadde fordobling hver gang. Jeg blødde ikke mye, men hadde litt friskt blod, eller brunaktig hver eneste dag nesten til ca uke 7-8. Var slik at jeg syns jeg måtte bruke bind vertfall. Veldig slitsomt når man ikke turte håpe at det faktisk gikk bra, men vi fikk verdens fineste gutt i fjorhøst!! Jeg fikk satt inn 2 egg, og brukte også crinone.Trur begge disse tingene kan ha gjort at jeg blødde, men fant aldri ut hva det var. Fortsett for all del med crinone, dette kan helt klart gå veien! Tvitvi for deg!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. juni 2009 #27 Skrevet 8. juni 2009 Hvordan går det med deg Stinemin?
stinemin med tvillinger Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #28 Skrevet 8. juni 2009 Ja idag er jeg veldig glad, hcg var på 403 og det er jo helt riktig stigning, sykepleieren sa jeg kunne glede meg litt, men tør jeg det da???Uff dette er jo skummelt!!! Veldig redd for sa, og skulle ønske jeg klarte å være kjempe lykkelig nå.....
stinemin med tvillinger Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #29 Skrevet 8. juni 2009 Ja idag er jeg veldig glad, hcg var på 403 og det er jo helt riktig stigning, sykepleieren sa jeg kunne glede meg litt, men tør jeg det da???Uff dette er jo skummelt!!! Veldig redd for sa, og skulle ønske jeg klarte å være kjempe lykkelig nå.....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. juni 2009 #30 Skrevet 8. juni 2009 åå stinemin:)))) så fantastisk flott å lese!! syns du skal gi deg lov å juble litt jeg også forstår godt at du er avventende...meen du er gravid og hcg på 403!! er jo en liten milepæl det også lykke til:))
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. juni 2009 #31 Skrevet 8. juni 2009 Å så bra ! Nå kan du begynne å senke skuldrene vet du. Du skal sikkert på UL rundt uke 7? MEN jeg vet akkurat hvordan du har det, når man har blødninger blir man automatisk redd for at det skal gå galt. Klæm
stinemin med tvillinger Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #32 Skrevet 8. juni 2009 Jeg jubler litt, er jo gravid, . håper ikke jeg ser noe blod der på 9 mnd.....
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 8. juni 2009 #33 Skrevet 8. juni 2009 weeeh gratulerer så masse, håper jeg treffer deg på 1. tri om et par uker;o)*XXX* kose deg masse med den voksende magen=D=D=D
stinemin med tvillinger Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #34 Skrevet 9. juni 2009 åååå idag har jeg hatt brun utflod igjen, ikke blødning men farget nesten sort utflod. jeg synes jeg har merket litt stikkninger og litt kramper uff jeg er ikke glad i dette, men kan ikke løpe ned døren til legen min å ta bp hele tiden... jeg kommer til å ta en siste i morgen, føler meg helt gal.....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. juni 2009 #35 Skrevet 9. juni 2009 uff stakkars deg stinemin:( men hvis du tenker deg om så har du jo hatt litt sånn farget utflod og litt blod hele veien hvis jeg har forstått det rett ...(?)og hcg har jo steget fint hele tiden alikevel:)...så lenge det ikke er masse friskt blod og vondter så har jeg fremdeles sterk tro på at dette går bra videre jeg:)) men skjønner hva du mener med å løpe ned døren til legen,, det gjorde jeg for noen år siden to dager i mellom hver gang hehe..men deg ga jeg meg en god f i..for jeg var redd og det var det som hjalp for meg..hvis du føler du må så ville jeg gjort det...gikk gale for min del da men jeg foss blødde i flere dager pluss at jeg hadde faktisk så vondt at jeg holdt sengen noen dager også... og slik er det jo ikke i ditt tilfelle:)))dette går fint stinemin;) ta deg en blod prøve eller to til hvis det roer deg... klem
stinemin med tvillinger Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #36 Skrevet 9. juni 2009 Takk for svaret ditt tøysekoppen , jeg tenker det samme som du skriver, det har jo vært sånn hele tiden, men jeg skulle ønske det stoppet. Jeg har veldig ømme pupper igjen, det har kommet tilbake, så noen symtomer har jeg jo....
Søskenhåp adopterer Skrevet 9. juni 2009 #37 Skrevet 9. juni 2009 Gud, temmelig nervepirrende for deg også da. Skjønner godt du er litt vettaskremt jeg....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. juni 2009 #38 Skrevet 9. juni 2009 hei igjen:) selvfølgelig skulle du ønske det stoppet men vet du?når jeg gikk med min sønn som nå er 11 år så blødde jeg da også men da faktisk i nesten tolv uker! det var slitsomt det men det gikk jo heeelt supert og verden vakreste baby kom til verden...)veeeldig mange blør i begynnelsen og begynner snart å tro at det er mer vanlig enn å ikke blø..leser jo så utrolig mye om de som blør men som det alikevel går fint med... ømme pupper liker vi hihihi:)) det er ihvertfall ikke noe symptom som blir sterkere om man mister!:)tvi tvi!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. juni 2009 #39 Skrevet 9. juni 2009 nå mente jeg ikke at det ike var slitsomt for deg nå stinemin selv om det ikke har gått tolv uker!!! uff kom litt feil ut det der:( men du skjønnte sikker hva jeg mente;)) krysser aalt jeg har for deg;))
stinemin med tvillinger Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #40 Skrevet 9. juni 2009 det tenkte ikke jeg på altså. jeg har vondt i puppene og er trøtt. har lyst å ta en blodprøve til, får se om det blir i morgen jeg gjør dette, eller om jeg dropper det..denne utfloden er helt lik den i forrige uke, men det er ikke noe friskt blod og det gjør mindre vondt . Siden det har ggått over nå er det vel greit..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. juni 2009 #41 Skrevet 9. juni 2009 bra du ikke tenkte på det da!!) leste gjennom etterpå og syns bare det så heeelt idiotisk ut hahaha:) vil jo ikke såre eller støte noen på noe som helst måte... har troen på deg jeg stinemin...:)lykke til med bp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå