stinemin med tvillinger Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 ja ja da var mitt siste offentlige forsøk ferdig, tester sterkere posetivt hver morgen med billigstrimler men har jo fått mensen og da er vel løpet kjørt. må ta paracet fordi jeg har smerter.Svar på bp i morgen, men det hjelper jo lite.. Har vært gravid 3 ganger av 4 innsett, kanskje ikke jeg om mannen passer sammen? kan man sjekke dette? Vi går privat om det ikke er noen kromosomer vi har som ikke passer. Jeg har tvillinger så vet jeg kan bære frem barn, noen som vet noe om dette??
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 For det første så er det ikke sikkert at du mister selv om du blør, mange eksepmler på det... Dersom du har en SA vil testene slå ut positivt så lenge du hpar hcg i kroppen. En bp alene vil helle ikke gi det svar. Du må ta en prøve med 2-3 dagers mellomrom for å se om det er stigning eller ikke. Dersom du har mistet 3 ganger har du krav på utredning for habituell abort (gjentatte aborter). Kan være mange grunner til at du mister og det er veldig greit å få sjekket ut dette. Noe kan gjøres med noen små blodprøver... Hvor langt er du på vei nå da? Hvilken rd er du på?
stinemin med tvillinger Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Hei jeg er bare på rd 17, så mistet jeg i 6 uke forrige gang, og like tidlig som dette første gang. Men jeg har påvist hcg alle tre gangene. forrige prøve var på 213.. Jeg testet 2 dager etter sa min sist var den svakere og raskt negativ. Nå blir sterkene sterkere. Dette er jo pussig,hadde den bare vært lik, men den er klart sterkere. ja skal be om utreding når jeg får prøvesvaret mitt...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg blødde til og fra tom 7+4. Mamma blødde 2 menser når hun gikk gravid med min bror. Jeg kjenner også flere som har hatt ordentlige blødninger selv om det gikk bra. Hva slags smerter er det du har da? Husk at det er helt normalt med mensensmerter også når man er gravid.... Nei får nok bare vente å se hva som skjer kanskje.
Søskenhåp adopterer Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Huff huff føler med deg nå. Gratulerte deg her lenger ned men... det var kanskje litt tidlig det. Du får vente å se, antagelig er vel også blodprøva positiv så du må vel ta en bp til hvis du fortsatt blør.
stinemin med tvillinger Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2009 Hei,Søskenhåp for Edvart Snakket akkurat med sykepleier og hun sier at jeg fortsatt kan være gravid siden testene mine er sterkere posetive. Det tror jeg bittelitt på, men tvilen er sterk. Vi har nå vært gravide 3 ganger av 4 innsett, og det går jo galt, så jeg skal utredes for det. Hadde ikke du mistet også?? Jeg skal bruke p piller en stund nå for å kvitte meg med gamle egg, så starter vi opp privat til høsten tenker jeg, jeg fyller 34 år i sommer, så har jo litt tid...Krysser fingrer for deg, rosa crinone har jeg hørt er et bra tegn:) Lykke til ,
stinemin med tvillinger Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2009 hei Bjørnen Collargol Jeg har vel takvise menssmerter som jeg måtte hå 2 paracet for å ikke kjenne mer, har blødd en tampong og nå har det stoppet opp igjen..Blodet er litt rødt men mest svart. Unnskyld detaljer...
MK73 Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Hei, Stinemin. Uff, jeg håper dette går fint for dere. Som de andre sier, så er ikke løpet nødvendigvis kjørt enda. Jeg krysser alt jeg har!
Søskenhåp adopterer Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Joda, mistet en gang i uke 6 og en gang i uke 12. Det med p-piller har jeg hørt noen går på av grunn du nevner ja, blir vel Hausken på dere nå hvis du mot alle odds ikke skulle være gravid nå da. Skal følge med på deg. Jeg venter på blodprøve svaret, tar bp på mandag og før vel da svaret om onsdag. Altså en uke til. Vi har 6 igjen på frys, 4 fra forrige runden og 2 nå etter siste uttak. Uansett så var dette siste uttaket for min del. Jeg anser meg ferdig med IVF. Orker ikke utsette kroppen for flere runder. Vil også bli ferdig med det "oppe i hodet". Vi setter selvf. inn de vi har på frys, men blir ikke videre privat på oss. Søker da om adopsjon.
stinemin med tvillinger Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2009 takk for det, jeg synes det er så mange som opplever og miste i denne ivf icsi karusellen. Det er vel sånn det blir når man hjelper naturen litt..
stinemin med tvillinger Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2009 Søskenhåp for Edvart. Mistet 2 ganger du også ja, det hører visst til dette... Ja tenker på Hausken, vi er jo så nære føler jeg, men skal bruke sommeren å tenke litt, hadde vært deilig å få ivf ut av hodet ja, mannen har ikke barn, dvs han har jo mine med meg, han var med ålærte de å gå, vært med oss hele veien så barna husker jo ikke at jeg og pappan deres var sammen. I går sa han til meg at det kanskje var nok for kroppen min nå, at vi hadde jo 2 flotte 6 åringer...da ble jeg egentlig så glad at tårene rant, jeg har jo følt veldig på at han ikke har biologiske barn kanskje det er jeg som har stresset dette veldig når jeg tenker meg om..
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 Men du må ikke bruke tampong, Dersom du fortsatt er gravid skal du ikke bruke det. Du bør uansett ikke bruke det denne mnd. Bruk bind du slik at alt kommer ut som trenger å komme ut. Svarte klumper da eller (koagulert)? Jeg hadde stort sett friskt eller litt brunt blod når jeg var gravid, men hadde et par dager hvor det var litt koagulert. Hvor mange egg har du satt inn forresten?
stinemin med tvillinger Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 3. juni 2009 jeg har brukt tampong idag men bytta og sjekket ofte om det kommer noe, svart brunt og friskt med crinonerester tenker jeg...ugh..har ikke bind, men får reise å kjøpe meg det da.. jeg satte inn 2 egg....men når blødde du da? trodde du også at løpet var kjørt?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 Jeg begynte å blø på rugedag10 og var da sikker på at alt var over. Tok en test på rd 13 bare for å se at den var negativ, men jaggu var den svakt positiv. Tok bp rd 15 og 18 som viste fin stigning. Mengden blod varierte fra dag til dag, men fikk beskjed om å holde meg absolutt i ro pga truende abort (har tidligere hatt 3 SA). Jeg satte også inn 2 egg, men fikk ei frisk og fin jente. Håpte da og har konkludert med selv i senere tid at det kanskje var det ene egget som skulle komme ut. Vet det ikke, men jeg har tenkt det i alle fall... Tampong skal ikke brukes pga infeksjonsfaren, så du bør så absolutt reise på butikken og handle deg bind ja :-) MASSE lykke til!
stinemin med tvillinger Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 4. juni 2009 Ja da tok jeg blodpøve 2 idag, reiste inn på riksen i morges for da ville svaret på den som ble sendt tirsdag antagelig være klar,og jeg ville få svar på alt i dag.. , ja bp nr 1 tatt tirsdag var på 45 bp nr 2 tatt i dag 99. Så stigningen er visst perfekt. Men hvorfor jeg blør får jeg ikke svar på.De bare spør om jeg blør mye, men hva er mye da? jeg har ikke fyllt flere bind liksom, bare et halvt om dagen ca... Jeg må ta en ny prøve til uka uansett.Hvis dette går veien skal ikke jeg være redd for sa ihvertfall, for etter de takvise smertene jeg har hatt innemellom disse dagene må denne spira ha klora seg godt fast;)
stinemin med tvillinger Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #16 Skrevet 4. juni 2009 Ja da tok jeg blodpøve 2 idag, reiste inn på riksen i morges for da ville svaret på den som ble sendt tirsdag antagelig være klar,og jeg ville få svar på alt i dag.. , ja bp nr 1 tatt tirsdag var på 45 bp nr 2 tatt i dag 99. Så stigningen er visst perfekt. Men hvorfor jeg blør får jeg ikke svar på.De bare spør om jeg blør mye, men hva er mye da? jeg har ikke fyllt flere bind liksom, bare et halvt om dagen ca... Jeg må ta en ny prøve til uka uansett.Hvis dette går veien skal ikke jeg være redd for sa ihvertfall, for etter de takvise smertene jeg har hatt innemellom disse dagene må denne spira ha klora seg godt fast;)
Rose69 Skrevet 4. juni 2009 #17 Skrevet 4. juni 2009 Huff, så nervepirrende Stinemin.Jeg krysser alt jeg har for deg!!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. juni 2009 #18 Skrevet 4. juni 2009 å så glad jeg ble på dine vegne nå stinemin...))))))))) klora seg godt fast den spiren din tenker jeg;) flott stigning og alt og det! lykke til videre:)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. juni 2009 #19 Skrevet 4. juni 2009 halvt bind om dagen er ikke mye. Som sagt så er det ikke nødvendigvis noe "fare" på ferde. Tar du forresten stikkpillene ennå? Det skal veldig lite til før et blodkar sprekker feks.... MEN stigningen din var jo perfekt da! Spennende å se hva som skjer neste uke :-)
stinemin med tvillinger Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #20 Skrevet 4. juni 2009 Hei, kunne velge selv om jeg ville fortsette m crinone, men litt usikker. Hva ville dere gjort??
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 5. juni 2009 #21 Skrevet 5. juni 2009 Jeg tok det til uke 12, men så har jeg mistet 3 ganger før så følte at det var sikrest..... Kommer nok til å be om det igjen dersom jeg skal være så heldig å bli gravid igjen vel og merke.... Men hva du skal gjøre må du nesten føle på selv.
Søskenhåp adopterer Skrevet 6. juni 2009 #22 Skrevet 6. juni 2009 Fantastiske nyheter!!! Jeg ville definitivt tatt crinonen fortsatt ja.
stinemin med tvillinger Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #23 Skrevet 7. juni 2009 Hei, ja jeg fortsetter med crinone , har de progestan stikk pillene fra fryseforsøket, og kunne veksle mellom disse fikk jeg beskjed om. Jeg føler meg ikke gravid, så tar den siste bp på riksen i morgen jeg, er det riktig stigning da skal jeg slippe jubelen litt løs, men ikke helt enda, jeg synes det er så skummelt å være gravid jeg nå med alle gledene og skuffelsene....
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 7. juni 2009 #24 Skrevet 7. juni 2009 *XXX* håper på et lite nurk i magen din=D
Pia76.. Skrevet 7. juni 2009 #25 Skrevet 7. juni 2009 Blir spennende å høre hva de sier imorgen:) Men jeg tror nok att du har en baby i magan ja)))))))))))))))))))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå