Gå til innhold

Hvem tror du er pen her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke Uglebusken som først skrev noe om utseende til folk her? Tenker hun er stygg. Sikkert så stygg at speil knuses, dildoen kortslutter og blir impotent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. ler så jeg griner! En dildo som blir impotent hahaha

Skrevet

Og jeg tenker at anonym 21:53 er lille snille meg i forkledning som anonym:-) Jeg er enig med uglebusk i at lille snille meg ikke hører hjemme her jeg

Skrevet

Jeg er enig i Hi at hverken du eller Lille snille eller uglebusk hører hjemme her. Hjernedød hele gjengen.

Skrevet

hahaha. kortslutter dildoen som blir impotent:-) Da er du stygg.

Skrevet

Jeg har sett uglebusk også, og hun er ikke stygg i det hele tatt, skjønner ikke hvorfor dere blir så sinte her inne.

Skrevet

Sitter du å svarer selv nå Uglebusk. Jeg har sett deg og du er faen meg langt fra pen. Ser ut som en mann, tynn i håret, kraftig overvektig og lukter gammel torsk.

Skrevet

Uglebusken og mamman min

Skrevet

denne gang skal jeg signere med nick, tenker jeg....

det der var faktisk totalt unødvendig og utrolig krenkende, du vet ingennting om meg eller mitt utseende...:(((((

utrolig dårlig gjort...skulle tro det var ungdomsskolen all over again, takk for at du ga meg alle de følelsene igjen, takk for at du avslutter dagen såpass, takk for at du nedverdiger og ydmyker mennsker du ikke kjenner ....

ikke nok med å bli hetset av det lille kreket opptil flere ganger, men nå skal andre begynne óg...

igjen takk for at du ødelegger den lille gleden av å kunne gå inn her og kokkulure på sene kvelder når samboer har lagt seg og jeg sliter med tankene mine etter en SA takk skal du faen meg ha....

Skrevet

Har møtt Malingus og hun er utrolig pen.

Utrolig vakre øye og et lekent smil.

Skrevet

Har du prøvd reductil?

Skrevet

Eller antidepressiva?

Skrevet

hvorfor så opphengt i vekten min???? du vet da ingenting om meg kan veie 50 kg og være 170 for alt du vet.....

en annen ting jeg har anstrengt forhold til mat og fortid som bulimi og jeg råder dere til å ikke holde på på denne måten....

Skrevet

ja vet du faktisk d har jeg, har gått på antideppressiva etter 5 år med bulimi...var det noe mer???

Skrevet

Kanskje veie orda dine som du veier maten din før du prater nedlatende til mennesker her inne. Skulle ikke du legge deg?

Skrevet

Kan umulig ha hjelpa deg noe. Du virker ikke helt god.

Skrevet

Levd deg for mye inn i tråden kanskje?

Skrevet

eh åja for hva har jeg sagt som var mye mer ille enn alle andre....

og hvem skulle veie orda sin sa du???

snakker om vekten min utseende, og antidepprissiva og gud vet hva er det gøy og mobbe????

Skrevet

Ta deg en banan så du får opp blodsukkeret litt, virker som du har forvilla deg inn på et tema du burde holdt deg langt unna. Jeg sa veie orda, ikke maten.

Skrevet

ja for det har ikke du sant...siden du svarer må vel være samme, for det er bare anonyme svar...

ikke har jeg mobbet eller sagt noe som ikke er sant, JEG kommenterte ett innlegg og plutselig blir man totalslakta....for hva??? sier v min mening like mye som alle andre her...

Skrevet

phø hvorfor gidde... feiging....

gå og grav deg ned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...