Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Har ofte tenk på kor folk ser ut her inne. Sjølv tror eg at kjipe-laila er pen og har sett bilde av ruttelutt, og ho var veldig pen.
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Tja... Jeg har møtt LaPerla og vet at hun er en nydelig dame. Ellers så er det ikke så mange nick her jeg klarer å se helt for meg, men har alltid innbildt meg at i hvertfall Spetakkel, tvillingtippene, Okaviaster og Mami med rosasmurfene er over snittet pene. Har aldri sett noen av dem, så om det stemmer vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 småsporvinj er pen, har tittet på bloggen hennes. Og rutletut og studentmamma med to gull er pen. Så tror jeg kanskje Alva er pen, fordi jeg liker henne så godt, da blir jo folk pene:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Sett bilde av Sauen og hun er ei kjempesøt jente.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har også sett bilde av Sauen, og hun er utrolig vakker
Uglebusk Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Jeg tror det er mange som er søte og pene her inne jeg, synes ofte at det henger sammen med hvorvidt en virker hyggelig og seriøs, og i forhold til det så må det være lov å si at "LILLE SNILLE MEG" umulig kan være spesielt pen:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 lille snille meg ser ut som et vrengt rævhål....
Uglebusk Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Ha hahah.... jeg kunne ikke vært mer enig med deg anonym 20:10. Synd ikke moderator kommer på banen å får kasta den onde tingen der ut herfra. Hun lager bare kvalm, og er direkte ufin mot flere her inne
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 ser den;)))haha hun som aaaaltid hakker på andres utseende...(noe av det første som hun angriper).og ikke minst legger ut om hvor pen og deilig og slank hun er...med nøye presisering!!!)) hehe dumme damen...snakker om å drite seg ut...for DA tror vi på det lissom...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 dere tar nok feil om lille snille meg. Jeg har møtt henne og er sikker på at hun danker ut de fleste her med nydelig utseende og en perfekt kropp. Ser noen er opphengt i hvor stygg hun er mot andre, men vil ikke si at denne tråden og personene bak utsagnene virker et hakk bedre enn jenta dere angriper.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #12 Skrevet 2. juni 2009 Uglebusken kan umulig ha annet enn rent flesk mellom ørene, med de kommentarene.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #13 Skrevet 2. juni 2009 Uglebusken er helt sikkert ei hjerneskadd mamma som har blitt fratatt ungen sin som ethvert mannfolk benekter farskap til. Det ville mest sannsynlig kostet samfunnet flere milliarder kroner for å finne tak i onenightstanden som hette Ole eller Arne. Var det ikke det Ugla?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #14 Skrevet 2. juni 2009 mhm og du er "lille snille meg du kanskje" ja...de tre siste kommentarene kanskje, stadig like nedlatende og stygg mot andre men glorifiserer seg selv....dust!!!
Kari K. med to søte små Skrevet 2. juni 2009 #15 Skrevet 2. juni 2009 Avla og tøysetipp virker som to flotte damer:) Også vampyren. Ellers er det ikke så mange nick jeg har lagt merke til. Jo, også vålrenga og daniel. Syns de virker som flotte damer:) Både på utsiden og innsiden.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #16 Skrevet 2. juni 2009 Nei. Jeg er Hi og synes det er håpløst at slike stygge mennesker som anonym 2120 og Uglebusken ikke er blitt fjernet fra DiB. Tråden var ment som et koselig innspill, men å henge ut noen pga enkeltkommentarer forteller bare hvor hjernedød enkelte er.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #18 Skrevet 2. juni 2009 Er ikke alva egentlig ganske feit, det er jo ikke videre pent.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #19 Skrevet 2. juni 2009 Stemmer det. Alva er feit som faen, men søt. Kjøttpølsa er jeg sikker på at er nydelig. Navnet/nicket får jeg frysninger av. Ser for meg ei hårete kjøttpølse.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #22 Skrevet 2. juni 2009 And here we go again....gidder ikke å begi meg ut på den diskusjonen ang det mennsesket...hun har forøvrig komt med en hel del mer enn enkeltkommentarer, så da har du tydligvis ikke lest mye av det hun har skrevet...og jeg mobber ikke, er vel 5 gang jeg har skrevet innlegg eller noe, og da er fordi hun slenger med leppa og er stygg med andre, så hvorfor jeg skulle bli utestengt er for meg et mysterium... Vedlig pent og saklig av deg å kalle meg stygg og hjernedød, vet ikke hvem som skulle blitt hivd ut jeg... Hilsen 2120 GOD NATT
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #23 Skrevet 2. juni 2009 Hva med litt dokumentasjon på at noen er stygge? Eller er du så hjernedød at du ikke finner det. Lille snille meg har gitt mange fine svar her. Vet ikke hva du sikter til. Jeg liker jenta veldig godt. Ta heller med flesket ditt og legg deg du anonym 2137. sannsynligheten for at noen savner deg er svært liten.
Uglebusk Skrevet 2. juni 2009 #24 Skrevet 2. juni 2009 Neimen i alle dager..... Enda flere av samme kaliber som lille snille meg her inne. Stygt av dere å komme med sånne komentarer på utseendet til folk..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #25 Skrevet 2. juni 2009 Ærlig talt. Halvparten av medlemmene her svarer frekt og er spydig som nick eller anonym. Lille Snille Meg har provosert meg mange ganger, men må innrømme at frekkhetene er morsomme også. Hun tør i det minste å signere med nick. Finnes mange som går langt over streken uten at jeg gidder å fokusere på nick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå