Gå til innhold

? ? ? lykkelig gravid ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, der stod det jo svart på hvitt, gitt! Ler meg i hjel av slike tragiske folk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er bare patetiske. Det gjør vel ikke en dritt om denne personen prøver å selge slankeprodukter her? Greit at det ikke er lov, men sånn ellers forstår jeg ikke problemet jeg heller. De som kjøper det er voksne mennesker som trenger å slanke seg. Og så lenge de er fornøyd med sørvis og resultater klarer jeg ikke å begripe at dere skal ha problemer med det. Få dere et liv! Typisk kjærringer som tror de er bedre ved å henge ut andre med navn og det som værre er. det er faktisk like ulovlig å nevne navn her inne som å selge, så denne tråden er sendt til modde og jeg håper starteren av denne tråden får en reaksjon.. det samme med andre her som henger ut disse folka. Patetisk å sitte på sin høye hest å dømme andre når man selv er værre.

 

Hva er best? Selge slankeprodukter her inne eller å henge ut folk med navn og ukvemsord?

Skrevet

Jeg må si meg helt enig med deg anonym 09:24!

Dessuten er det mange her inne som driver både nettbutikker med klær og ting og tang. Det skjuler de ikke akkurat!

Jeg sender også en mail til moderator om denne tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...