Gå til innhold

? ? ? lykkelig gravid ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva blir det til? Skal du svare på tiltale i frokostkonsepttråden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor lyver du om når du mistet?

Noen steder skriver du at du mistet i julen, mens du sier noe annet i tråden din om gravidbukser i uke 5, på 1. tri?

Er noe av det du hevder troverdig eller?

Skrevet

Jammen ble det ikke stille fra den kanten, gitt!

Du kan være helt sikker på at jeg skal følge med, og neste gang du gjør dette, skal jeg saktens avsløre deg igjen!

Skrevet

herremin.....GET A LIFE!!!!!!!!!!!!!

kom deg ut i sola feks.......

Skrevet

Jeg har et fint liv, takk.

Det er desverre ikke ensbetydende med at jeg synes det hun holder på med er greit!

Hun bør definitivt svare for seg, ettersom så fint sa at hun står for alt hun har sagt i frokostkonsepttråden. Om hun gjør det, hvorfor svarer hun ikke for seg, da?

Skrevet

visst du først skal legge så mye krefter i dette her så syns jeg heller du skal henge ut hele konseptet de driver med. slik at ikke hun og mannen kan drive "butikk" her inne..

tipper det er Tore selv som er hun derre lykkelig gravid. at det også bare er løgn..

Skrevet

hvordan får man de morsomme tegnene foran og bak?? det lurer nå jeg på ;)

Skrevet

hvilken tråd er dette?

Skrevet

nicket finnes jo ikke her inne... ?

Skrevet

Jo det gjør det. Du finner det i tråden det er linket til!

Skrevet

brukeren er slettet!

Skrevet

Det kan ikke stemme, nei. Jeg kom nettopp inn på vedkommendes profil ved å klikke på nicket hennes i tråden det er linket til!

Skrevet

Jeg burde holde meg for god til dette, men dette provoserer meg veldig! For reklame og salg her inne på denne måten er IKKE lov! Klikk på følgeren på denne bloggen hun har lagt ut, og du kommer til en annen herbalife selgers blogg, der forteller maria, som forøvrig er KONA til Tore og svigerinna til denne andre selgeren sin historie. Så ja han lyver, men hun sjekker ikke godt nok så hun ikke blir avslørt. Jeg håper hun får en advarsel!

Skrevet

Jeg fikk en PM av henne ang frokostkonseptet, nå står det ikke nick i postkassen min lengre, men ingen bruker... Så hun er nok blitt avslørt og slettet seg herfra...

Skrevet

Ja, hvilken blogg!? Link?

Skrevet

tore-sunnhet.blogspot.com

Skrevet

Jeg får ikke opp noe på følgeren av den bloggen, var det kasper? Kan du linke direkte til den bloggen som ble omtalt lengre oppe?

Skrevet

Mobbing og uthenging som det drives på med her kan ikke rettferdiggjøres av det dere sier vedkommende har gjort. Skam dere!!!

Om folk prøver å lure hverandre her inne...vel.. velkommen til internett!!!! Slik er det OVERALT på nettet, fordi det er relativt lett å være anonym. Folk må slutte å være så naive og tro på alt og alle, så forsvinner sånne problemer av segselv. Ryker en på én smell så har en ihvertfall lært. Og folk lyver! Alle lyver. Større og mindre, hvite og ellers gjerne flerfargede og. Forskjellen er bare at voksne, ansvarlige mennesker ikke lyver for å lure andre til salg, sympati o.s.v.

Syns virkelig IKKE det er ok sånn som dere holder på med i denne tråden!!!!!!!

Greit å si ifra, men.......dere har passert mine grenser for LENGST!!

Skrevet

Da kan du holde kjeft og la vær å lese tråder som denne da!

Det er ganske enkelt slik at man ønsker bloggadressen, slik at man kan skrive en kommentar der inne, evt sende en mail til vedkommende som har holdt på slik her inne.

De er noen kjeltringer og fortjener ikke bedre enn de ha fått servert her inne!!!

Skrevet

Ingen moderator som har sett at denne dama reklamerer for mannen sin??

Skrevet

hvorfor er de kjeltringer? er det ikke lov å anbefale selgere uavhengig om det er mannen sin eller noen andre?

vell... jeg har ikke fått med meg hele saken egentlig, så jeg skjønner ikke så mye, men skjønner heller ikke problemet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...