meg&Gullgutten Skrevet 10. august 2009 #26 Skrevet 10. august 2009 så moro:) bare å henge deg på... er selv kommet flyttende fra nord norge og kjenner ikke mange her gett:P Prøve å sette opp ett nytt møte snart da? For de som vil være med:))
Gjest Skrevet 11. august 2009 #27 Skrevet 11. august 2009 Åja, hvor kommer du fra da? ) Bare sett opp et møte, jeg kommer. Jeg går bare hjemme å koper hver dag uansett ;o)
meg&Gullgutten Skrevet 12. august 2009 #28 Skrevet 12. august 2009 Hva med mandag den 17august da? passer det for alle som vil være med? Jeg og lillegutt kommer nok til å dra domkirke parken da, liker seg der:P så rundt 12tia er vi å se der hvertfall:))
*tybber* Skrevet 12. august 2009 #29 Skrevet 12. august 2009 Vi drar til Hellas i morgen, og kommer ikke hjem før den 28. Så da blir det ikke noe treff for oss. Mandagen etter vi kommer hjem fra syden begynner Adrian i bhg, så så mye tid til treff blir det nok ikke etter det! =P Jaja, kos dere masse da, hvis det blir noe av )
Gjest Skrevet 13. august 2009 #30 Skrevet 13. august 2009 Legger ut msn min hvis noen vil prate ) Jeg vet ikke om jeg kommer meg til Fredrikstad på mandag. Skal prøve ) [email protected]
meg&Gullgutten Skrevet 16. august 2009 #31 Skrevet 16. august 2009 legger deg til jeg:) kan jo evt møtes ett annet sted om det passer bedre for dere andre.. jeg har bil så kommer meg de fleste steder nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå