Gå til innhold

unge mødre i fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen unge mødre i fredrikstad området som er interessert i å treffes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:)

spørs hva du mener med ungmor da.. hehe.

jeg bor i fredrikstad, er 22 år og har en gutt på 1,5 år..:)

Skrevet

Er fra sarp jeg da:o) 20 og en sønn på 11 mnd:o)

Skrevet

er 19 med en sønn på 1 mnd:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er 19 og har en sønn på 2 måneder...Bor på Gressvik:) Hadde vært koselig å møtt noen andre unge også:)

Skrevet

Flytter til fredrikstad om ikke lenge:o) har en sønn på 1år og er selv 20:o) Er fortiden bosatt i sarp, men kjenner nesten ingen i dette fylke siden jeg har bodd lenge nordpå:P vært kjempe koselig å få satt igang unge mødre treff et sted snart:D noen som henger med?

Skrevet

Jeg er vel ikke akkurat ung mor, 23 år, med en sønn på 15 mnd.

Hadde vært koselig med et treff da. Vil dere legge ut msn-adressene deres eller? Kunne jo tatt det derfra f.eks.

Eller sette opp et treff på treff-sidene.

Skrevet

Alle aldere går vell:P bare koselig det:) Jeg kan jo sette opp ett treff på treff siden:) men vært fint om dere skrev når det passer best for dere:)

Skrevet

Fredag 24. passer for meg ihvertfall! :o)

Han sønnen min er ikke så veeldig glad i å sitte rolig lenge da, så hvis vi skal treffes på en cafè vet jeg ikke hvor lenge jeg får blitt! =P

Kan vi ikke se ann været da, og kanskje møtes i domkirkeparken eller noe? Er det ikke noen lekeapparater og sånn der?

Skrevet

det går ann;)) jo tror det er det, ikke så kjent her i fstad:P kan si domkirk parken den 24 juli:D

flere som vil henge seg på?

Skrevet

Hvis det bare er du og jeg, Silje, skal vi vente litt da eller?

Og se om en annen dag passer bedre for de andre..?

Er ikke meldt så brAA

Skrevet

Okei, det var sønnen min som trykka da! =P

Er ikke meldt så bra vær tror jeg heller..

Skrevet

kan sikkert vente litt:) er meldt bra vär fredagen, men dårlig på lördag:((

Jr skal til faren uka etter, ferie tid... men finner vi en bra dato der det kommer fler henter jeg han:D skal ikke väre der i tre uker uten å väre med meg litt:P

Kan ikke bare de som vil väre med på treff sende meg en mail?

på når det passer så setter jeg opp ett nytt dim-treff etter det?

Mail: [email protected]

(dette er ikke msn adressen:P)

Skrevet

Jeg vil å bli med! :)

Er 21 år og har en sønn på 6 mnd.

Hadde vært kjempe koselig å bli kjent med dere ;)

Skrevet

Når passer det for dere som vil være med?

Så kan vi sette opp ett nytt treff, er tybber, polkagrisen og meg hittil:P

Skrevet

Kunne tenkt meg å vært med på det jeg og. Det passer stort sett for meg også hele tiden, for jeg flyr jo bare hjemme her. Har ei annen venninne som også kunne tenke seg å blitt med men hun er ikke like flink på dataen da:) min hotmail er [email protected]. Vet ikke åssen vi skal få ordnet treff men eg skal prøve å henge med her inne så godt jeg kan ihvertfall:)

Skrevet

Siden det passer for alle stortsett hele tiden så kan vi vell mötes den 4august?

Jr er på ferie hos faren de tre neste ukene, men har han noen dager innimellom som den 4:P

Så passer det den 4august kl 1300 for dere da?

Skrevet

Det passer for meg hvertfall! :)

Hvor skal vi møtes da?

Skrevet

Glemt å titte innom her jeg jo.

Adrian skal ta sprøyte til mandag, så får se ann formen hans, men hvis han er i grei form kan vi godt være med vi! :o)

Som sagt, siden han er veeldig aktiv, er det ikke helt ideelt for meg å sitte på cafè, men hvis dere andre vil det, blir vi med og spiser, så får vi heller bare dra hjem litt tidligere.

*phu* Det ble lange setninger det! =P

Skrevet

Tja passer nok det:) Kan prøve å få med hun andre venninnen min på det også. Hvor skal vi møtes? Er akkurat det samme for meg:)

Skrevet

Silje har skrevet inne på treffsidene, om vi skal møtes i domkirkeparken.. Spurte om vi skal si "ser ann været" da, så ikke det plasker ned liksom! =P

Kl 13 er egentlig sovetid for gutten min, men det kan han jo gjøre i vogna hvis vi treffes i domkirkeparken da! :o)

Skrevet

ja, må nesten se ann været.. men om det plasker går det ann å avtalet ett annet sted. men ikke så kjent her på hvor det er ideaelt å ha med småbarn;)

Skrevet

vi vil gjerne treffe noen andre i området=)

er 24 og har en sønn på halvannet år.

Skrevet

bare å henge seg på det:o) nå har vi ikke hatt noe treff enda pga litt missforståelse på hvem dag og noen som, ikke kunne:P men vi setter opp ett til om ikke lenge:o)

Skrevet

Så mange fra Fredrikstad det var her :o) Jeg bor i Halden da, men ingen problem å komme seg til Fredrikstad. Hadde vært kjempemorsomt med et treff :o) Kjenner ingen her, kommer egentlig fra nord-Norge. Jeg er 21 år og har en liten gutt på snart 2 mnd :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...