MissAntrop Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Heisann! jeg starter en ny tråd jeg, ettersom jeg ikke fant igjen den gamle. Nå er det leeenge siden sist. Hvordan står det til med deg og magen?? Åh, så artig at det blir gutt, da!!! Blir det en Balder, tror du? Regner med du må på noen shoppingrunder nå Srtig, artig, artig!!! Hva tenker du selv om at det blir en gutt, med tanke på at du var innstilt på jente? Alle (ihvertfall de som er ved sine fulle fem) blir jo glade uansett, men jeg tenker at man må omstille seg litt mentalt - selv om det bare er koselig! Vi kom hjem fra Mallorca i dag og har hatt en fantastisk tur! irriterende mange bråkete svensker der i leopardbikinier som så ut som velbrukte skinnsofaer, men det er vel charterturismen i et nøtteskall. Temperaturen var perfekt,ikke for varmt. Frøya har oppført seg eksemplarisk og det beste av alt; jeg fant pingviner der Jeg må si jeg er litt skuffet over at Frøya ikke delte min entusiasme over disse søte, små, selv var hun mye mer opptatt av fiskene. Men vi har sett delfinshow, vi hart vært i gamlebyen, leid sykkel, hoppet på trampoline og vært leeenge oppe. Tror hun har kost seg skikkelig, så nå gjenstår det å få henne tilbake i normal døgnrytme igjen. Det gjelder forsåvidt meg også, så jeg tar kvelden nå. Ha en fortryllende dag, søta!
MissAntrop Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 31. mai 2009 Åhh, vet du hva...!! Fikk en rar, liten magefølelse i går og da jeg skulle pusse tennene på kvelden, begynte jeg å blø fra tannkjøttet. Tok en billigtest (stav) og da kom det opp en svak, svak strek, men absolutt synlig. Testet i dag igjen med clearblue som også viste en svak, men synlig, farget pluss - ikm på onsdag eller torsdag. Så, da ser det ut til at jeg igjen er gravid Håper det går bedre denne gangen!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nååå ble jeg glad! Åh ja! Fantastiske nyheter! Og klarer den spiren der å holde seg inne selv på en trampoline,ja da sitter den fast.gett ;P Blir en overtidsbaby skal du se ;P Gratulerer!!!!! Jøje, var trøtt isted men nå våknet jeg ;P Jau,det blir en Balder tror jeg. Det er veldig rart å ha en gutt inni der,prøverå få hodet mitt rundt det hele,men merkelig likevel. Det som er rart er at om jeg tenker "gutt i magen",- så blir det veldig fremmed for meg...Men om jeg tenker "Balder i magen" så føles det helt rett ut...Som om biter har falt på plass etc...Så det tar jeg som et tegn på at navnet er rett. Vi kom nettop hjem fra Wolverine-filmen...Mmmmm, kos film gett ;P Isa er på liggebesøk hos mormoren sin,og jeg skal male... Skal visst være med på utstilling til helgen med Tania på et vikingemarked,så må ha klart litt greier... Men null inspirasjon gjør at det går sinnsykt treigt...Kanskje hvis jeg ikke sitter her hele kvelden så går det bedre? ;P Veldig kos å høre at turen gikk bra. Har tenkt mye på deg Sånne charterturister er ikke til å komme ifra,men om man holder seg borte fra puber med navn som Lille Norgepøbben eller Heia Norden etc,- så slipper man unna mange av dem ;P Godt å ha deg hjemme igjen nå ;P På tiiide! Og,jeg har vært flink jente og kjøpt flere billetter til Hole in the Sky. Yay,dette blir gøy! Natta,min due! Velkommen inn i klubben igjen! Kunne ikke fått bedre nyheter!
MissAntrop Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2009 Åh, så koselig at du blir så genuint glad på mine vegne - blir jo helt rørt, jeg Håper virkelig denne spira sitter nå altså, men jeg merker at jeg har lite forventninger og er ikkelike oppgira som sist. Jeg tenkte ikke engang på graviditet når vi var på ferie, noe som selvfølgelig resulterte i et par glass sangria og et par runder med lokal sprit servert i shotglass sammen med regninga. Huff, helt idiotisk av meg, men gjort er gjort... Du har tydeligvis funnet riktig navn på sjarmøren inne i magen. Fantastisk! Har du vurdert 3D ul, eller er du ferdig med ul nå, synes du? Var Wolverinefilmen bra? Har vel blirr slaktet, men disse såkalte filmkritikerne har jeg verken tillit til eller respekt for. X-men er ihvertfall konge, selv om jeg fortsatt irriterer meg over at rollen som Wolverine var tiltenkt Glen Danzig. tenk det da...åhhhhhhhhhhh................ Hva slags bilder maler du? Spesiell stil, type motiv, farger? Åh, jeg har funet ut at jeg har lyst til å tatovere en rekke med pingviner som marsjerer på linje ett eller annet sted. Tror du ikke det hadde vært tøft? eller kanskje mer søtt...? Står ikke i stil med de andre tattisene mine i så fall, men men,.. Jeg skal på videreutdanning hele uka, starter i morgen, så da bør jeg være fink pike å legge meg nå. Kos deg supermasse, snuppa, så "prates" vi snart!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Skulle bare mangle at jeg ikke ble glad! Jeg tør sikkert glede meg mer enn du akkurat nå. Skjønner at du holder litt tilbake, det gjorde jeg også...Men jøje, syns fremdeles det er kjempeherlig! Tror kanskje jeg vil ha en ul til før termin, men nå er jeg jo der at jeg kjenner liv,- ergo kan jeg forsikre meg selv om at det står til livs der inne,heldigvis. Jeg tror ikke jeg vil hilse på Balder i 3D uansett,- vil introduseres når han kommer ut Wolverine var helt genial syns jeg, spesielt en del flotte scener mot slutten,- scenery nesten som i Royos bilder,- postapocalyptiske...Greit nok, til tider når han bar kvinner inn i solnedgangen etc,-ble det litt klisje,-men det gjorde ingenting. Jeg er faktisk ikke like betatt av Herr Glen,- sikkert fordi jeg er 182 cm høy ;P Men Hugh Jackman...Yummi! Få deg definately en vandrende pingvin-gjeng et sted, det høres herlig ut! Ikke tøffeste i verden kanskje, ikke mest rutale,- men veldig herlig! Og ikke "feil"-søtt ;P Jeg maler akvareller med vikingeornamentikk og lignende... Ikke så stort og pompøst altså ;P Får sikkert ikke solgt noe, menmen, gøy å stille ut Er formen bra? Ikke kvalm og sånn eller? Og,ikke tenk på drinkene i syden,- det gikk brillebra! Flinke piken som skolerer seg! Sov godt og drøm søtt!
MissAntrop Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2009 Ja, jeg er veldig laidback og tør ikke glede meg for mye. Jeg går liksom og venter på at jeg skal begynne å blø. Tenkte å bestille meg ultralydtime når jeg er 7-8 uker, bare for å se at det er liv der inne. Jeg har jo null symptomer, så derfor sjekker jeg annenhver dag med tester også Åhh, dette er så innmari nervepirrende, men det vet nok du alt om. Jeg er i fin, fin form foreløpig, og ifølge egen terminberegning så er jeg i dag 4+4. Forrige gang begynte jeg å spotte da jeg var 4+5, så jeg er spent nå. Jeg har som sagt begynt på videreutdanning, og det er så ekkelt å sitte der og vite at jeg ikke kommer til å fullføre.. Skal egentlig være ferdig i september neste år, så jeg vil miste minst 9 mnder. Irriterende, ettersom det går år mellom denne typen videreutdanning, den skal være litt sånn eksklusiv. Så da en av foreleserne i dag sa at om vi måtte planlegge godt om vi tenkte å bli gravide, slik at vi rakk og gjennomføre først. Følte virkelig jeg krympa meg da, gitt.. Har du fått malt noe til helgas marked? Du har ikke noen bilder av arbeidet ditt? Hadde vært spennende å se. Kanskje jeg kommer til deg for å fixe på ene tattisen min når den tid kommer Har et runebånd rundt ene armen, som ser så spinkel og kjip ut. Kunne tenkt meg litt mer fres over den og det må jo liksom stå i stil. Her i Trondheim er det ingen gode tatovører så vidt meg bekjent. Jobber du enda, forresten, eller er du sykemeldt? Håper formen din fortsatt er god! Er det mye liv inne i magen nå, eller? Åhh, jeg gleder meg sånn til å kjenne det igjen, men det virker jo som det er tusen år frem i tid. Har du forresten vært og sett Engler & demoner? Gleder meg veldig til å se den. Det var faktisk den siste boken jeg leste før Frøya ble født Enkel lesning og interessante teorier Bare synd Tom Hanks er så døll... Ikke betatt av Glen?? er det mulig??!! Han er en liten og nå, gammel tass da, men du verden så tøff han er Åhh, i dag har jeg vært pg plukket inn tulipaner fra egen hage. Så koselig og flott - sorte tulipaner, faktisk. Det vil si sort i blomsterverden.. Nå skal jeg finne frem klær til i morgen og planlegge bursdagsfeiring til sambo i helga. Håper alt er vel med deg, frøken strøken! Ha en fortryllende natt!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Jeg tenker masse på deg om dagen Så herlig at du er gravid igjen,selv om de første ukene er helt grusomme...Men, se lyst på det at kneiken din var såpass tidlig,for når du kommer i uke 6-7 så kan du allerede se framover Må jo være verre å miste i uke 20 og sånn,for da er man nervøs så lenge før kneiken blir passert..... Wheeee, vi skal få nurk,vi Rimelig tankeløst av foreleseren å preke om planlegging av graviditet syns jeg egentlig. Han kan ikke vite om noen der er gravide, og skal ihvertfall ikke se på det negativt...Selv om han sikkert mente det vel og prøvde å være hjelpsom. Likevel syns jeg det var litt tiet å si. Det går seg til skal du se. Du får fortsatt masser av undervisning mens du er gravid,- og kanskje det er andre måter å fullføre på enn å være der dag ut og dag inn? Kanskje de har alternativer? Jeg har fått malt 8 bilder alt i alt...Greit nok,fikk heldigvis laget noen trykk også. Kommer sikkert ikke til å selge noe, men gøy å få vist fram littegranne...Har ikke noen site med bilder på, men kanskje jeg lager en etterhvert? Ellers kan du se jobber jeg har gjort inne på fjesboken,- vet ikke om du er på der? Ellers er der gamle arbeider på Letsbuzz.no,- men de har ikke blitt oppdatert på mange år... Har ikke sett engler og demoner men skal prøve på det snart. Er skeptisk til en slik film med Tom Hanks, men men...Kanskje bra likevel? Nå må jeg finne fram vikingklær å gå med i morgen...Ett antrekk for varmt og ett for kaldt ;P Og ikke minst for Isa.... Aner ikke hva jeg skal finne på der. Hun har en linbukse men ingen passende kjoler/gensere...Me får sjå Alt vel her bortsett fra bekkenløsning som har begynt å gjøre seg gjeldende... Utrolig irriterendes. Tror kanskje stokken min må være med på markedet i morgen. Bedre enn krykker ihvertfall...Sukk. Ellers er alt brillebra. Skal jeg hilse til Tania fra deg? ;P
MissAntrop Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2009 Ja, du har rett, de første ukene er grusomme. Jeg føler at jeg har passert et delmål om jeg kommer meg over 6+2 også, var jo da jeg mistet sist. Åh, tiden går jo bare sååå sakte. Og i går klarte jeg det bragdstykket å bite løs en bit av en fylling, eller tanna. Ett eller annet er forsvunnet fra kjeften, ingen tvil om det. Det gjør ikke vondt, men det er skarpt og spisst, kjenner jeg. Og nå er jeg usikker på om jeg overhodet kan dra til tannlegen.. Jeg er av den typen som helst skal ha bedøvelse før jeg overhodet forsøker å gape, og vanligvis pleier jeg å bli neddopet også. Det går jo absolutt ikke nå, men jeg er redd jeg ikke kan få bedøvelse.. Og så er jeg enda mer redd for om jeg faktisk skulle få tannpine. Jeg kjenner det sprenger i tennene bare jeg tenker på det... Huff, hva skal jeg gjøre nå da??!! Må vel kanskje bare ringe tannlegen å høre.. Ja, totalt ubetenksomt av foreleseren å være så bastant ift det med graviditet. Dette er noe jeg får gjennom jobb som koster en del penger, samt at det tar 40% av stillingen min. Vi har obligatoriske samlinger annenhver måned og veiledning hver 14 dag. Sånn som det ser ut nå så får jeg med meg samling i september og november. Den neste, i februer, er akkurat når jeg har termin... Huff... Jeg håper bare det ordner seg på ett eller annet vis. Så kuult med vikingklær! Har du noe som er typiske vikingklær, eller setter du sammen noe som ser sånn høvelig vikingaktig ut? Haha, Frøya fortalte alle i barnehagen hva det stod på genseren sin i dag; "Se! Kiss!", sa hun Har fått tak i en Kiss Army skjorte til henne og nå begynner hun å skjønne hva det er også - en liten rockefrøken Artig Fantastiske tatoveringer du har gjort!! Jeg går ut ifra at du er Jannicke? Var en fantasy helrygg tattiss som jeg ble helt forgapt i!! Nydelig!!! Blue angel arbeidene var nydelige! Men den ryggtatoveringa - hjelpes, jeg ble helt blank i øynene, jeg!!! Var det et motiv du komponerte, eller noe han selv hadde med? Jepp, er på fjesboka ja Om du bekrefter at jeg fant riktig navn, så kan jeg jo adde deg Huff, så kjipt med bekkenløsning! Høres skikkelig ille ut og jeg håper virkelig det ikke blir verre. Er det sånn som går over med en gang du har født, eller? Vel, nå skal jeg ta kaka ut av ovnen. Sambo har bursdag i helga og da må det bakes kake. Jeg er helt elendig på det, men jeg må bare prøve.. Ja, hils Tania - absolutt (fra Maygen)! Men du behøver kanskje ikke si at jeg er gravid igjen (men det er jeg sikker på du skjønte Lykke til i morgen - jeg krysser fingrene for at alt blir solgt og at du håver inn en uanstendig sum penger du kan bruke på godis og babyklær Superlykke til!!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 Hei igjen... Kremt, first thing first.... Jeg leste jo meldingen fra deg først nå.... Og det ehrm...kan være at jeg nevnte deg og situasjonen din til Tania nå... Fordi vi bondet over det... Jeg visste ikke navnet ditt,men nevnte at du også likte Herr Danzig og da begynte hun å le og sa det måtte være deg Beklager så masse at jeg fortalte at du var gravid igjen... Jeg var litt for entusiastisk på dine vegne tenker jeg,og burde tenkt meg om.... Har jo andre her inne som jeg har felles kjente med hvor jeg har holdt godt snavla hele veien.... *Slaps forhead*. Unnskyld igjen... Jeg skulle i alle fall hilse masse masse til deg og si at det var heeeelt lov å gi et pip på tryneboken og slikt Ja,jeg er Jannicke,- og tusen takk for fine ord om jobbene mine Add meg glatt på fjesboken,der er nyere arbeider mest. Den backpiecen med drage og trollmann,om det er den du mener, er etter et maleri jeg malte for rundt 17 år siden. En kunde så tilfeldigvis maleriet og sa" Se,der er jo maleriet som skal være på ryggen min jo"... Og som sagt så gjort ;P Var veldig gøy å lage Vikingemarkedet var brillebra og vi hang der i hele dag. Utrolig koselig og utrolig mange fine folk! Men, ingen av oss solgte ett eneste maleri,hehe. Men,men, det gjorde ikke så mye egentlig. Var gøy å stille ut og gøy å være der. Nå henger jeg opp bildene på jobben istedet, så kan de kanskje selges der heller Jeg var midt i tannbehandling og trekking av tenner etc da jeg fikk positiv test...Og siden jeg ikke ville ta noen sjanser,så avlyste jeg de kommende timene. Man kan visst ta noe bedøvelse, og tannlegen tar hastesaker,men jeg har ikke vært tilbake til henne ennå. Tør ikke utsette meg selv for noe stress av noe slag. Har ikke tannpine nå, så da får det gå så lenge som mulig til Balder er født. Trenger man behandling så kan man gå til tannlegen altså, men for all del, opplys om at du er gravid. Da er det også litt op til tannlegen hvor grundig til verks han går. De fleste tannleger vil hverken rotfylle eller trekke ihvertfall. Lykke masse til! Haaaaater tannleger! Usj! (Selv om jeg endelig har funnet en ok en heldigvis...Hun hater jeg mindre ;P.... ) Kos deg med bursdagsfeiring! Jeg fant bursdagspakkesang til gubben min på markedet i dag...men han har ikke dag før i august. Hah, jeg klarer jo ikke å holde meg,så han har fått den allerede...Så får jeg heller finne på noe nytt til Dagen hans... Jeg er som en unge ang presanger... Klarer ikke vente med å gi dem ;P Han ble glad,da. Fant en nice beltespenne som ikke var for teatralsk. Rimelig stilren og viking likevel Bekkenløsningen min gjorde slik at jeg gikk med stokk der oppe i dag. Men det var helt greit. Heller føre var enn etter snar uansett. Forrige gang gikk jeg på krykker i 2-3 mnd før fødsel,inntil hun festet seg... Da var det bedre. I det hun var ute måtte jeg på krykker igjen,men bare i en ukes tid. Var øm i måneder,men hadde styrken tilbake og slapp krykker. Håper det går like fort over denne gangen også Nu er det dags for natt! Vi talast snart, og beklager igjen for å være løsmunnet. Skal ikke forekomme igjen. Og ja,jeg burde ha skjønt at det var på et så personlig plan at jeg skulle holdt munn. Kan ha noe å gjøre med at så mange vet om min historie med misting i fjor at jeg er blitt vandt med å være åpen om det og da glemte et straks at andre har grenser....
MissAntrop Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2009 Heisann! En kjapp melding før jeg legger meg Ikke noe å unnskylde for at du fortalte om situasjonen min til Tania. Når du først skulle si det til noen, så var det ihvertfall greit at det var henne - hun er ei flott og lojal dame! Sender henne en melding på fjesboka jeg og sier at det er ikke offisielt enda, så regner jeg med det går fint. No prob Alt for lenge siden jeg har prata med Tania nå, så jeg skal absolutt gi lyd fra meg Og apropos fjesboka; du verden så nydelig Isa er!!!! Herlig jente! Du var også veldig, veldig flott - ja, for jeg måtte jo titte på bildene Fant den tatoveringa i albumet ditt også, den superheftige ryggtattisen. Det er ikke med drage og trollmann, nei. Er vinger på toppen, valknute og to dragehoder nederst. Skjønner du hvilken jeg mener? Fy flate, den var bare konge. Definitivt en av top 5 tattiser jeg har kommet over! Hvor lang tid bruker du på et slikt arbeid egentlig? Så bra at vikingemarkedet ble en suksess. Synd at dere ikke solgte noe, men virker ikke som noen av dere henger med leppa av den grunn Bursdagsfeiringen her hjemme gikk fint. Sambo var overlykkelig over gaven som var en plakat med det største primtallet som er blitt funnet. Det har altså 12,9 millioner siffer og sees kun med lupe - plakaten ser i utgangspunktet helt grå ut. Men du verden for en entusiasme! jaja, godt vi har forskjellige interesser Så bra at du også fant en gave som falt i smak. Jeg er også litt som deg ift presanger. Jeg elsker og planlegge, handle, pakke inn - men begynner så alt for tidlig, slik at hemmeligheten blir umulig å bære og bare må ut Åh, jeg har enda ikke ringt tannlegen ang tanna mi. Det er jo ikke vondt, tenker jeg, men jeg er jo kjemperedd for at det faktisk skal bli det, så jeg må nok bare ringe. Er redd for at han overbeviser meg om at jeg må komme med en gang, mens jeg selv vil vente til jeg har passert 12 uker, dvs 7 uker to go.. Neste tirsdag er jeg like langt som da jeg mistet sist, så det blir liksom en milepæl nå. Når jeg har kommet over den skal jeg ringe å bestille time for ul. Nå leste jeg dessverre at om man blir gravid uten å ha ventet en mens, vil man lettere miste. Uææ... Håper det bare er tull og fjas og at dette går superbra! Håper formen din er strålende og at du får en behagelig natt og en begivenhetsrik dag i morgen!
MissAntrop Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2009 Dytter litt på denne jeg. Lenge siden jeg har sett deg her inne så begynner nesten å bli litt bekymra. Håper alt står bra til!!!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 13. juni 2009 #12 Skrevet 13. juni 2009 Hei,min due Ingen fare,alt i orden. Og Balder har tatt helt av og sparker døgnet rundt. Sambo sitt første møte med småen var et spark i trynet forleden.... Knis. Om han fortsetter i dette tempoet snakker vi brukne ribbein om noen måneder tror jeg ;P Har ikke lagt stille siden Motley på mandag ;P Grunnen til at jeg har vært offline er at vi har hatt et vennepar på besøk fra Oslo siden torsdag morgen,samt vært travle dager før det.... Har ikke vært på nett nesten, bare hatt det kos. I går hadde vi det veldig ok, først sushi, så hjem og spille Goth...Vet ikke om du har spilt det før,men det er som Goth trivia... Spillebrettet er en kirkegård,man går mot klokken, man starter i en blodpøl, førstemann til 13 gravstøtter på ens egen kirkegård etc ;P Så får man spørsmål om metal,horrorfilm,bøker etc ...Genialt spill ;P Og vi hadde det så gøy at vi fikk latterkrempe.... Jeg lo meg til neseblod faktisk,- for første gang i mitt liv ;P -Akkurat nå er snakes on a plane på tv forresten hihi...Fantastisk herlig dårlig Tenk,to dager til kneiken din Åh så bra det skal gå denne gangen... Selv om du sikkert er passe nervøs etterhvert. Bare kos med magen og tro på den Takk for fine ord om bildene på tryneboken )) Jeg er veldig fornøyd med både datter og arbeid ;P Den ryggen tok meg ca 12 timer, gjorde den for mange år siden,- det er vel bare siste siden med tattoobilder som er slik jeg jobber nå. Og takk, jeg er helt forelsket i datteren min. Jeg ser du er veldig flink fabrikk også Frøya er helt nyyydelig! Jeg flirte da du fortalte om gaven til mannen i ditt liv. Mannen i mitt hadde elsket en slik poster. Han er totalt datanerd og har et kort-etui med "Leet" i binær-kode ;P De er søte,disse gubbene Kommer sikkert ikke på i morgen heller,får en kunde på besøk som skal bo hos oss til mandag.... Men etter deeeeet Vi snakkes snart,vennen! Godt å ha deg her inne
MissAntrop Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 15. juni 2009 Heisann! Så godt å høre fra deg igjen!!! hehe, godt å høre at Balder er en liten kriger - åh, som jeg gleder meg til å kjenne spark igjen - og ikke minst, se de utenpå magen Motleykonsert - så kuult! Var det slik som "i gamle dager" eller var det bare et desperat forsøk på å fremkalle folks gamle minner? Synes uansett det er imponerende at slike band holder koken, det må jeg bare si! Goth trivia har jeg aldri hørt om, men du verden det hørtes tøft ut! Hvor får man kjøpt det?? Jeg har akkurat snufset meg igjennom siste sesong av Six Feet Under. Fy flate for en herlig serie på tross av mange irriterende karakterer!!! Da jeg ikke trodde det skulle bli noe kuulere enn Dexter og Sopranos, så kom jeg over SFU. Er du en serie-slut, eller blir det mest filmer? Tusen takk for fine ord om Frøya :)I går tok vi henne med på en gård hvor hun fikk mate både hester og kyr - det var nok en super opplevelse for henne. Etterpå dro vi og besøkte morfar på jobb som kjører "stor båt", som hun sier (dvs ferge). Ble sen kveld, men hun hadde nok en topp dag! Haha, har du også en nerdemann??!!! Sambo er også hekta på binærkoder, primtall og alskens tekniske dupeditter. www.thinkgeek.com er som porno for ham Men enig med deg, veldig søtt Nå må jeg løpe ned til et møte - see ya!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 15. juni 2009 #14 Skrevet 15. juni 2009 Nerdemenn ftw Min er utdannet innen data og nekter på at vi skal ha hytte,for der har man gjerne ikke bredbånd etc ;P Ikke vil han på safari heller,for der har de heller ikke bredbånd Goth kjøpte jeg på Outland,mulig de kan skaffe det om de ikke har det inne... Morsomt med spørsmål som,- hvilken gruppe består av bl.a. medlemmene ved navn Demonaz Doom Occulto og Abbath? ;P Knis...Men,masse spørsmål jeg ikke har peil på,- spesielt amerikanske skrekktegneserier fra 60-tallet etc ... hihihihi, ser på AbFab, jøje så herlig Motley var veldig bra Det er 3. gang jeg så dem...Første gangen var fenomenalt,- i øh...-97? I Austin TX,- da var jeg høyt oppe i skyene for ehm,- jeg tattooverte Tommy Lee i noen timer først,- han var på studioet med Nikki Sixx (som jeg hadde lyst til å spise opp) og så kom vi på gjestelisten senere på kvelden. Gjett om jeg fløy på den konserten ;P Så så jeg dem i Oslo for noen år siden og var ikke imponert,- men denne gangen rocket de foten av alle Jeg er,- eller var,- serie-slut...Vi så hele Star Trek Ds9,Voyager og enterprise så langt den gikk,samt masse andre ting. Så begynte vi å spille wow... Og har ikke sett så mye siden.... Carnivale og Black Books har vi fått med oss ihvertfall . Pluss litt Battlestar Galactica etc. Har lyst til å få seriene på gang igjen,savner det... Men,nu skal jeg se litt til på AbFab Og Balder sparker i vei. Jaaa,gled deg. Det er helt vidunderlig So far. Klemmings og talast snart
MissAntrop Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 16. juni 2009 Åh, vet du, nå er jeg rasende sint på barnehagen til Frøya!!! Må bare frese ut litt.. Jeg har jo lenge syntes daglig leder er merkelig, men nå har han virkelig overgått seg selv. Var på foreldremøte og det er stort sett en monolog fra hans side.Nå skal de bygge en lavvo ute og lage en friluftsgruppe. I tilknytning til denne skal de også bygge et do der ute, og ikke fordi det vil bli mer lettvint for barna som er ute og leker å gå på do, men at det ikke skal bli så mye løping frem og tilbake utenfor hans kontor! For guds skyld, han jobber i en barnehage!! Jeg sitter også i FAU og der blir vi beskyldt for det ene og det andre og han går tilbake på ting han har sagt og blånekter. Vi kjøpte inn fire trehjulssykler til barnehagen, dagen etter fikk vi en sur mail at det var ikke slike sykler de ville ha. DIsse var ikke bra nok og de hadde andre ting å gjøre enn å reparere sykler... Det verste synes jeg er at Frøya er skrubbsulten når hun kommer fra barnehagen. De får frokost og lunch, og så frukt kl 1430. Jeg og flere foreldre har formidlet dette og ønske om å ha med en supplerende matpakka til barna, noe vi ikke får lov til! Barna skal kunne forstå at det er faste måltid og dermed forholde seg til barnehagens rutiner. Synes dette er helt sykt! Så, nå har jeg sendt inn søknad om overflytting til en annen barnehage, men det spørs om det ikke blir før neste år. Sånn, det var dagens utblåsning Wow, har du tatovert Tommy Lee??!! Heftig Hva og hvor?? Jeg tror jommen meg jeg vil ta turen til Bergen for en ny tattoo når vi begge er ferdiggravide og tobarnsmammaer Om du tar jobben da, seff Carnivale begynte jeg også å se på, men fikk aldri helt grep om det. Synes det var merkelig på en ikke 100% kuul måte, men får jeg nok serieabstinenser så skal du ikke se bort ifra at jeg hekter meg på den serien igjen I går ble jeg plutselig veldig dårlig i magen og fikk litt hetta. Var jo det sa'en sist starta med også. Heldigvis hadde jeg ikke magesmerter og ikke var det blod heller - du kan tro jeg sjekka! I dag er liksom første milepæl, 6+2 - da jeg mista sist. Det bare MÅ gå bra denne gangen! Hvor langt var du kommet i dine svangerskap da du mista? Spør for å lage meg nye milepæler Frøya var så søt her om dagen, hun kom bort til meg, løfta på genseren min og ga meg et stort smellkyss på magen. Akkurat som hun skjønte, og jeg smelta helt Vel, nå skal det jobbes litt. Håper på sol og regnfri uke nå så jeg får malt dukkestua til Frøya. Ha en begivenhetsrik dag, vennen! Klem, klem
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 16. juni 2009 #16 Skrevet 16. juni 2009 Skjønner ikke at folk som han styreren har noe i en barnehage å gjøre... Der er det ikke plass til grinebittere! Hos oss er alle snille,vil det beste og meste,- og vi håper vi slipper å bytte barnehage før Isa skal begynne på skolen.... Virkelig lykke til med et raskt skifte! Håper det går seg til. Jeg skjønner godt at du ikke vil fortsette der! Noen andre foreldre som gjør det samme? Jeg må tilstå at jeg leste deg før i dag men var midt i et ryddekick,så jeg lot meg ikke svare. Men jeg humret og smilte masse til tross for sinnet ditt. Frøya skjønner nok mer enn hun selv er klar over,tror jeg. Finfin intuisjon på lillemor gett! Isa sang en God Morgen-sang til magen min forleden...Jeg holdt på å døøøø :) Jeg tar jobben med å plage deg,selvsagt! Når vi begge har verpet og er ute av mammaboblen som vi snart flytter inn i Hvis jeg jobber i ammetåken så lager jeg sikkert bare melkekartonger på folk ;P Og på godeste Herr Lee så dekket jeg over en ring han hadde hvor det stod "Pamela",- samt lagde noen andre ringer og en stjerne på hendene hans... Kjempekoselige 3 timer, og jeg satt ved telefonen etterpå for å vente på at studioet her i Norge skulle åpne....Slik at jeg fikk fortalt det til de her hjemme... Husker veldig godt at etter jeg hadde sagt det til han ene,- så ble det heeelt stille i telefonen....Så sa han bare...."Jannicke...Din #&@*a saueballe" :D Kommer aldri til å glemme de søte ord ;P Knis! Tenk. kneiken din er overstått! Så deilig! For i skrivende stund så er den nok det Jeg mistet mine alle før uke 8. To i ca uke 6 og en BO oppdaget i 8+ noe... Men da var jo det livet mistet helt tidlig i svangerskapet,- bare at kroppen min ikke hadde lagt merke til det og fortsatte som før... Snakk om å bli lurt av egen kropp,- helt grusomt... Men nå er det igjen full balluba inni her og jeg passerer 22 fullgåtte uker om 1 minutt Vidunderlig! Håper inderlig at jeg faktisk får truffet deg en gang i framtiden,gjerne over en nål eller syv,- og at tøttene vår får treffes også...Og ikke minst våre to spirer Hadde vært koselig. Men, det tar vi når jeg engang skal plage deg. Kanskje vi klarer å lokke Tania til byn også I dag har det ikke vært en begivenhetsfulldag, jeg har bare vært hjemme og pcet og ryddet og spillt litt wow Jada, jeg er sånn Natta min due, håper du klarer å senke skuldrene litt etter at denne dagen er overstått
MissAntrop Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #18 Skrevet 19. juni 2009 Heia!!! I dag er en strålende dag!! Ikke bare er jeg 6+5, men har også fått bestilt ul time til 1 juli. Åhh, jeg er så spent!!! Og ikke minst, for 10 minutter siden fikk jeg beskjed om at Frøya har fått barnehageplass i en annen barnehage! JIPPIII!! Som du sikkert skjønte så er jeg rimelig misfornøyd med sånn det er i dag, så jeg søkte overflytting forrige helg. Fikk beskjed om at det stod 9 på venteliste, jeg har vært på telefonen både til oppvekstkontoret og til styrer i den nye barnehagen, og i dag ordnet det seg heldigvis! Nå har hun plass fra 1 september og jeg må igang med å formulere en oppsigelse til barnehagen hun nå er i. Kjenner det stikker litt i meg med tanke på ny barnehagetilvenning, hva om hun ikke trives etc, men jeg får bare tenke at det er min vurdering, både som mamma og fagperson, at det er det beste for Frøya å bytte barnehage. Jeg har inntrykk av at det er flere foreldre som både er irriterte og misfornøyde, men usikker på om de velger å ta ut barna sine fra barnehagen. Åhh, så koselig det må være å ha en liten frøken som synger god morgensang til magen! Da hadde nok jeg også smelta, gitt Snakker Isa mye? Så bra at du vil plage meg litt med nåler etterhvert Det vil nok bli superbra!!! Håper også at vi treffes, hadde vært kjempestas! Skal ikke se bort fra at vi tar en helgetur til Bergen for å hilse på pingvinene - da hadde det vært stas å hilse påd dere også Jeg synes forresten du burde hatt på cv'en din at du har tatovert Tommy Lee - det står det respekt av!!! Kjenner du forresten til mange tatovører i Norge. Leading Light i Sandvika? Jeg fikk to av mine der og er kjempefornøyd! Hadde riktignok med motivet selv da, men dyktige til å gjøre jobben var de absolutt! Ikke spesielt dyre heller. I går fikk jeg en melding fra ei venninne om at hun var gravid. De har prøvd i nesten to år og hun har vært laaangt nede, så jeg ble så utrolig glad på deres vegne. Hehe, hun har termin 8 februar - og jeg 9 februar. Jeg fortalte ikke at jeg var gravid da, tenkte hun skulle få all oppmerksomheten rundt dette selv - jeg kan alltids komme med den gledelige nyheten når ting har roet seg og jeg er mer sikker Så flink du har vært til og ryddet og ordnet!!! Åh, det henger over meg at jeg også burde tatt i noen krafttak hjemme, men jeg er jo så trøøøøøtt... Det får bli senere Ha en strålende dag så meldes vi etterhvert, frøken strøken
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. juni 2009 #19 Skrevet 19. juni 2009 Hehe, du får meg alltid til å smile bredt ;P Genialt at du har fått plass på en annen barnehage. Jeg skjønner godt at du vegrer deg litt for barnehageskift for Isa, de har jo fått så mange venner der de er...Men,du får ta det med,- og barn er utrolig tilpasningsdyktige... Dere vil jo begge trives bedre i det lange løp, bare husk det når hjertet ditt smelter rundt en Frøya som savner det forrige stedet. Barnehagetanter og onkler er nok veldig obs på vanskeligheten for barn å bytte barnehage,så de kommer nok til å vie det ekstra tid og oppmerksomhet Flink du er som står på krava! Mange nok som bare ville latt det gå i det stille. Ang andre tattoovører i Noreg så er jeg utrolig dust med navn og sted...*Rødme*... Kjenner nok til de i Sandvika,men kommer hverken på navn eller ansikter. Kremt...Like flaut hver gang jeg er på tattooconventions og folk hilser... Jeg husker jo ikke fra morgen til middag,og det er ikke fordi jeg ikke vil... Gullfisk,blopp blopp blopp.... Og å skryte av Herr Tommy og sånn som jeg har tattoovert blir jo flaut joh Selv om jeg selv syns det er ganske kult,ja ;P Mye gøyere å nevne det avogtil om folk som liker den sjangeren ... Kan namedroppe en til for å være uberteit, Paul DeAnno fra Iron Maidens pure begynnelse var hos meg her i Bergen. Men det var jo ikke like stort som Mister Lee ;P Sånn,ferdig med namedroppingen nuh! Jeg er så stolt med ryddingen! Men jøje den har satt langt inne...Nå gjenstår soverom og akvariet...Må ta begge og gruer meg til begge. Håper jeg får iveren i morgen. redebyggings-syndromet i graviditeten hjelper faktisk veldig på. Hvor jeg fikk energien til å stå slik på som jeg gjorde hin dagen skjønner jeg ikke. Skrudde møbler til halv fire om natten...Sov til syv, stod opp og fikk matet/kledd Isa og laget niste til guben og sendt dem ut døren kvart på åtte,- og istedenfor å legge meg så fortsatte jeg med skruing,ommøblering og sortering i skuffer til rundt elleve,samt rydde stuen etter all skruingen. Og da kom en venninne med datteren på besøk i noen timer. Sååå kollapset jeg på sofaen.... Fortsatt stiv og støl ;P Kos at du lar venninnen din få ha spotlightet en stund da Men,- jeg syns du skal røpe deg med en gang du er mer sikker i deg selv. Hun kommer sikkert til å elske å ha nær termin sammen med deg! Blir et ekstra bonus for henne,det vedder jeg på! Isa snakker som en foss ( og meget dannet av en eller annen grunn ;P) og synger og danser hele dagen lang, tilogmed i søvne om natten ;P Hun begynte å snakke veldig tidlig og sa lange setninger også. Tror synging hjalp med det, for det har hun vært glad i hele veien Og bøker! Hun er en bokorm Tania kom innom studio i dag og var der sikkert i halvannen time. Veldig koselig! Og veldig kjipt at hun skal flytte Men,vi skal snart ha en sushi-date. Det gleder jeg meg til...Mmmmmmmm! Hadet,min due! Kos som alltid å høre fra deg Og Jah! Gi beskjed om dere snubler over til Bergen. Da må vi treffes. Og gjør dere det sånn rundt begynnelsen av fellesferien så er Tania her fortsatt Forresten,- definisjon av gravid? : Kjørte igjennom byn i kveld, og så en dame med stygt blondt hår i sånne våte krøller... Blæ...men hvem måtte innom butikken på vei hjem og kjøpe nudler?!... Sukk, teite hjernen min fikk dødslyst på nudler da jeg så håret hennes Og mmm,de var gode ;P
MissAntrop Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #21 Skrevet 22. juni 2009 Haha, jeg lo godt av nudlekicket ditt Hehehe, genialt!!!! Jo, jo, jo, mer namedropping!!!! Synes det er überkuult og blir stum av beundring! Fortell, fortell!!! Kjempeartig Det eneste jeg kan briefe med er å ha hatt en søt nettflørt med Nick Bullen fra Napalm Death - helt til det viste seg at han tente på å kle seg i dameklær... Folk må absolutt ha de seksuelle preferansene de vil for meg, men de klarer ikke nødvendigvis å overbevise meg om at det er heftig Tusen takk for beroligende ord ift barnehagebytte for Frøya. Det er akkurat det jeg trenger å høre nå, merker jeg. Mamma har jo gitt meg skikkelig dårlig samvittighet ved uttalelser som; "Ja, vi vet jo ikke hvordan hun vil få det i den nye barnehagen" og "Barn har ikke noe de skulle sagt de, de må bare gjøre som foreldrene bestemmer". Merker jeg blir både sint og lei meg og jeg er jo fra før av dronninga av dårlig samvittighet. Huff, jeg må bare riste det av meg, tenke at jeg vil det beste for barnet mitt. Er veldig spent på om vi får høre noe fra leder i barnehagen etter at de har mottatt oppsigelsen. Så, hvordan er formen din nå? Håper du har fått slappa av litt etter å ha stått på hardt som vaktmester hjemme Jeg har vært skikkelig kjærring i helga - styrt og stelt i hagen Har planta kirsebærtre, ordnet litt i blomsterbedet og pusla litt. Nå må jeg fikse litt på dukkestua slik at Frøya får bruke den i sommer. De som bodde her før hadde nemlig brukt den til kaninbur, så ingen tvil om at den må shines litt opp Åh, tenk, i dag er jeg i uke 8, 7+1. Jeg er så happy for hver dag som går, jeg. Ikke kjempestressa, men sitter i smug og klemmer på brystene for å kjenne etter om de fortsatt er ømme Håper virkelig ingen ser meg her jeg sitter i åpent kontorlandskap Hmm, spiser du sushi når du er gravid??? Kan du det??? Egentlig burde vel spørsmålet mitt ha vært; spiser du sushi??!! Jeg pleier å si at der jeg kommer fra, der koker vi fisken Men det ser jo kuult ut, det skal det ha Kjempestas å høre fra deg igjen, ta godt vare på deg selv, så høres vi! PS! Åh, jeg MÅ bare si det; når jeg ser nicket ditt, tenker jeg på når Ugla i Ole Brumm skrev bursdagskort til Tussi hvor det stod; "GLATU LATU ERE ME EDAGEN IDAGEN. HILSN UGL" Såååå søtt!!!!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 23. juni 2009 #22 Skrevet 23. juni 2009 Hehehe, fiiiine Ole Brumm uglen! :D Isa er helt gal etter Brumm & co.... Hver gang vi knyter en slæyfe,- på en bukse eller hva som helst, så er det visst en Tussisløyfe ;P Ole Brumm og Hello Kitty... Det er det det går i her hjemme. Kirsebærtre? Flinke du! Når jeg en gang får hage,så skal der definitivt opp et kirsebær-tre,et morell-tre og en blodbøk...Så jeg må få meg skikkelig hage en eller annen gang! Skjønner ikke dem som har hage som bare er plen....Litt landskap må man jo ha,- samt at jeg har kicket på moreller nå,- så gjerne plukke dem i en hage...Det hadde vært en drøm! Jeg syns det er helt herlig at du begynner å senke skuldrene dine litt nå... Du er forbi den teite kneiken hvor mange mister,i uke 6 ca... Veeeeeldig bra,min due Hehe, syns jeg ser uttrykket på evt mannfolk som ser deg prøvende kjenne på brystene...Hvis de ikke har fått med seg at du er på tjukka så blir de nok en smule forvirret ja...Og sikkert happy ;P Sushi er best i hele verden! Nest etter en god rype-middag vel og merke....Egentlig så er sushi friskmeldt av mattilsynet og kan spises av gravide,så lenge vi holder oss unna tunfisk og kveite på over 3 kg...Men jeg er extra forsiktig i disse dager og spiser bare pyse-sushi Ikke all sushi er rå fisk nemlig. (Røkelaks er jo også rå,- men det spiser nordmenn i hauger og spann,- så det så ;P). Fortiden spiser jeg sushi ,dvs maki,- for der er det med litt grønnsaker i midten,- f.ex. fritystekt scampi-maki,- kokt skampi, duck teriaki, frityrstekt vegetar maki,- grillet laks maki etc... Masse godt som ikke er rått...Tani er like tussete etter sushi som jeg er. Mange trenger å smake det 3-4 ganger før smaken virkelig blir verdsatt,- men etter det er det kjempedigg! Rå maki er også godt, f. ex kamskjell m/chilimajones, spicy tuna etc,- men det venter jeg med til etter at jeg har klekket Såh,det var dagens sushi-skole Formen min er bra. Er ikke så mørbanket lenger av all snekringen ;P Men tenkte jeg skulle begynne på soverommet i dag. Har kjøpt nye like kleshengere,- har hørt at det gjør plassen i skapet bedre...Samt trenger å kaste litt klær. Drukner i ting jeg aldri bruker...Og så er det bål og grilling hos svigerbror senere,samt kanskje bading i bassenget hans. Skal bli en deilig stHans aften. Har dere planer? Nettflørt med en Napalmer faktisk? Jøje, så bra Hvis man trekker fra det derre damerklær-opplegget ja... Man vil liksom ikke vite slike ting om tøffe menn med langt hår. Er ikke derfor de skal ha langt hår liksom ;P Greit nå er han sikkert fortsatt skinnet men...likevel. Og han er jo liksom en liten hissigpropp mannemann. Klarer ikke se for meg ham i kjole Jeg jobbet på Garage da Scorn skulle spille, så jeg fikk truffet ham litt. Husker han sjokkerte meg da han flekket av seg buksene på høylys dag utenfor puben for å vise tattooveringene sine til dørvaktene og de viste sine til ham... "Gisp, kan han stå der i undiken!?" tenkte lille uskyldige meg ;P De spilte med Cadaver, og av en eller annen grunn endte noen av cadaver og scorn (ikke nick altså) på nachspill med meg på rommet mitt oppe hos mamma ;P Og dagen etter satt vi på bakplassen med mamma og hundene i solen og drakk kaffe,- før de alle måtte reise videre... Knis. Veldig søtt når sånt skjer... En uke etterpå kjøpte jeg Kerrang med bilde av halve nachspielet mitt på forsiden. Gjett om jeg vokste noen cm Nei, nå bruker jeg deg som unnskyldning til ikke å rydde soverommet Fy skam. Jeg sier hadet for denne gang,min due! *Klemmings* !
MissAntrop Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #23 Skrevet 24. juni 2009 Hei! Huff, jeg er så redd og bekymret i dag, jeg..... I går kveld fikk jeg svake magesmerter, kjente det også litt i natt og i dag er det blitt muligens litt vondere. Har også smerter i korsryggen, ikke fullt så sterke som da jeg mista i SA, men kjennes ganske likt ut. Kommer og går, liksom. Jeg føler meg generelt i dårlig form, uggen og kvalm og har det ikke ok i det hele tatt Det positive er jo at jeg ikke blør og at brystene fortsatt er litt ømme, men jeg føler på meg at jeg er iferd med å miste nå og er bare sååå lei meg.. Så mye for å slappe av og tenke positivt, liksom... Skal på ul neste onsdag, men om dette vedvarer tror jeg at jeg rett og slett må høre om jeg kan få fremskyndet den. Skriver mer litt senere, jeg. Håper det går greit..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 24. juni 2009 #24 Skrevet 24. juni 2009 Fine fine pusen min. Glem det,ikke tale om at du mister nå igjen! En ting er at du ikke får lov,en annen ting er at sjansen er sååå liten...! At du har murringer er veldig normalt må du huske...Murringen kan like så godt bety at alt er brillebra og være et godt tegn,selv om det minner deg på det å miste... Du har fått deg en støkk tidligere,klart det gjør deg nervøs...Men murringer uten blod er et godt tegn jo.... Masse greier som skjer nedi der og ting strekker seg. Jeg har flere ganger følt mensmurringer og "tak" denne gangen. Ironisk nok kjente jeg ingenting omtrent da jeg mistet... Bare blødde. Ergo i mitt logiske hode...Så lenge det er murringer uten blod så er alt vel... Blod evt uten murringer er mindre bra... Du måå tro på magen din ,pusen... Kav deg opp i fra bølgedalen du er nedi. Få deg en tidligere ultralyd om du trenger, det er bedre at du får roet nervene dine. Ligg på sofaen og prøv å slappe av. Og klapp magen din og snakk til den. Prøv å svelg unna panikken, den er ikke bra.... Jeg vet det ikke er enkelt,- men det hjelper å rolig stryke magen og slå av en prat med den.... Dette skal vi klare. *Klemmmme på*
MissAntrop Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #25 Skrevet 25. juni 2009 Tusen, tusen takk for gode, varmende, oppmuntrende og effektive ord! Du er jommen meg god å ha!!! Ja, det er kanskje normalt å ha murringer, men i ryggen også? Jeg har følt meg bra i dag, men nå i kveld er det vondere igjen og jeg er igjen blitt kvalm. Om jeg spiser, blir jeg kvalm. Om jeg ikke spiser, blir jeg kvalm da også. Huff altså... Jeg tok rådet ditt og tok meg en prat med magen og sa at h*n absolutt burde vise livstegn på ul 1 juli Jeg er ikke fullt så pessimistisk lenger, men kjenner meg som sagt litt uggen og sliten i kroppen i kveld. Egentlig både fysisk og psykisk (etter en stor krangel med sambo, men det er en annen historie). Tenkte jeg skulle ta en dag hjemme fra jobb i morgen, bare for å samle litt krefter å ha litt alenetid. Kjenner jeg trenger det nå, gitt. Frøya har vært med mormor og morfar i byen i dag på marked, eller martna som vi trøndere kaller det Hun hadde storkost seg og kom hjem med alskens mulig dill dall; gassbalong, fjernstyrt bil, sprettball, tromme etc. I morgen skal de ha beachparty i barnehagen. Jeg spurte hva jeg trengte å ha med, og fikk beskjed om å ta med badetøy og håndkle - kanskje de skulle sette på vannsprederen.. Wow, liksom... Ellers har vi nyyyydelig vær her oppe for en gangs skyld og vi har gått til innkjøp av fryser for å få plass til mer is (i følge Frøya skal denne fryseren være fylt til randen av is Batteriet på laptopen er snart dødt så jeg skriver mer i morgen, Natta, søta!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå