Gå til innhold

Herregud, er Linni Meister..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars ungen.. For en utrolig stygg ting å si! Hun kan vel bli en god mor selv om hun er litt "blond".. sikkert mange her inne som har unger det er mer synd på..

Forresten så har jo Linni faktisk lyktes med det hun vil.. - bli en kjent person.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt assa, men nå var jo dette lizm en mobbetråd lizm..

Skrevet

Noe sier meg at jeg har en svært spennende Google-aften foran meg, og at det kommer til å dukke opp mange gullkorn?

Skrevet

He-he, har egentlig ikke så mange meninger om disse plastikkpupp-damene generelt. Men, må innrømme jeg lot meg rive med av God kveld Norge i går, og som sagt var jeg sulten og ond. (Nå er jeg bare ond, he-he;)

Skrevet

Noen ganger burde jeg kanskje savne den passive underholdningen som norsk TV gir..?

Skrevet

Det som slår meg, er at en som "støtter" denne mobbetråden, har fått masse sympati her inne tidligere, fordi vedkommende har en fortid som mobbeoffer. Stikker kanskje ikke så dypt allikevel?

Egentlig er jo disse jentene smarte, de tjener på penger på dette de..

Synes det er flott med variasjoner jeg!

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Mamma27 har 2 gutter :) ...sier vel mest om din iq siden du klarer å si noe slikt..tragisk er du da!

Skrevet

Så man er smart så lenge det man gjør gir økonomisk avkastning?

Skrevet

Jeg signerer Twintipp!! :)

Vil også legge til at de som skriver at de synes synd i barnet p.g.a at mora er Linni, så synes jeg MYE mere synd på de barna til dere som har mødre som må mobbe og kritisere andre fordi andre har valgt en annen vei her i livet enn dem selv.

Skrevet

Tillab:

Hva har bøkene til Karin Naphaug med denne tråden å gjøre egentlig? Bare fordi jeg sier mitt om de som mobber så blir du usaklig og ber meg gå tilbake til bøkene..!!! Skjønner ikke sammenhengen her jeg. Nei, jeg akter ikke å la mobbetrådene være i fred. Jeg vil alltid komme til å si mitt når jeg mener mennesker er urettferdige mot andre.

Hva slags holdninger har dere selv og hvordan påvirker dere deres egne unger ift mobbing, når dere oppfører dere slik på nettet? Hva om Linni var dattera di? Nei, jeg blir bare kvalm av dere jeg....mange av dere er så slemme.

Skrevet

Hvem har bestemt at man må være medlem av mensa for å kunne være en god forelder egentlig? Hun er kanskje ikke den smarteste i verden, men det virker da som om hun gleder seg stort over å skulle bli mamma og hun tjener da gode penger på å være modell så hvorfor skulle hun være noe dårligere enn resten av oss?

Personlig tror jeg hun bare drar imaget sitt litt langt, jenta virker snill og god og alltid smilende :) synes hun er herlig jeg.

Egentlig rart at hun klarer å forbli så positiv når hun får så mye dritt hele tiden, tenkt på at hun kanskje er innom disse sidene nå som hun er gravid?

Tror ingen her trenger å synes synd på den lille gutten hennes, han kommer nok til å få det så bra så, med to foreldre som er glade i han og gleder seg over han.

Må si jeg er mer bekymret for barna til dere som synes det er ok å henge ut folk på denne måten, håper ikke dere fører holdningene videre til ungene deres.

Noe av det styggeste man kan gjøre er å angripe noens mammaevner synes jeg, hadde jeg kommet inn her å lest at noen syntes synd på mitt barn som hadde meg til mor så hadde jeg blitt oppriktig lei meg!

Skrevet

Så intervjuet med henne i går og må si at reagerte ikke så sterkt slik som mange har gjort her inne. Hun oppfører seg som en vordene mor som gleder seg . Blir flau på vegne av dere som syntes synd i barnet hennes, vil barnet få for mye kjærlighet ? Er det det som er synd?

Men man kan ikke forvente mer av dib damer, det er atter en gang bevist.

Skrevet

Hmm.......oser jo sjalusi og siklende bitterhet lang vei.

Og tillab, du av alle som gikk igjennom hen hurvende hetsetråder her for litt siden pga et lite frustrerende tråd. Lærte du ingenting?

Har ikke sett dette programmet, men jeg vet hvordan slike siklende skravlere tar av på dette her.

Når enkelte her inne blir "mobbet" tar dere av i forsvar, men så fort dere klarer å plukke opp noe på noen andre så henger de fleste seg på i skravleligaen................bare så ufattelig trist og patetisk.

"sukk"

Skrevet

Er så enig med deg pølsa. Kan ikke begripe hva som er så gæernt med Linni jeg. På meg virker hun som ei helt vanlig jente.

Det kan bare ikke være annet en sjalusi som ligger i bunn til all hetsen hun får, den er ikke rettferdig på en flekk.

Skrevet

Guttaosv...

Det var relevant den dagen denne tråden opprinner fra, og fullstendig irrelevant i dag.

Kjøttpølsa, jeg trodde du kunne skrive jeg, men jeg tror kanskje du må omformulere deg dersom jeg skal skjønne hva du mener.

Når det kommer til "mobbetråder", vel. Jeg har delte meninger.

Er man i rampelyset mener jeg man er lagelig til for slarving.

Jeg mener dog ikke at det å angripe noens personlige egenskaper eller utseende er riktig.

Og det er fullstendig på jordet å uttale seg om egenskaper som omhandler morsrolle, når vedkommende ikke engang har nedkommet ennå.

Skrevet

Perler for svin, Tillab, perler for svin.

Skrevet

Frøken Meister hadde toppkarakterer i de fleste fag på skolen,så helt uintelligent er hun nok ikke ;-)

Skrevet

God bedring, om dere skulle bli verre...

Burde holdt dere for god til å kaste dere over nok en mobbetråd...

Skrevet

Ja er er svaret på spørsmålet.

Ellers kan det jo nevnes at enkelte i denne tråden mangler en hel del på å være like intelligente som Linni. At de tror de er enestående og moralsk hevet over andre sier igrunnen nok om hvor lite som svirrer i topplokket deres :) Så en mobbetråd var en god idé. Kanskje vi nå skal mobbe de selvforherligende nekene i denne tråden? :) (ja, jeg er spesielt gretten idag)

Skrevet

Med mindre dere kan påberope dere på å kjenne Linni på det personlige plan, så baserer også deres antagelser ang. denne personen utelukkende på mediaoppslag. Og dermed så antar vi ALLE en hel del om denne personen, den kan jo faktisk hende hun ville blitt like fornærmet av at noe tok henne seriøst.

Skrevet

Jeg antar særdeles lite, rent bortsett fra antagelsen om at enkelte i denne tråden har vesentlig mindre i hodet enn Linni. Men den antagelsen er jo bygget på det som har blitt skrevet her inne.Ellers foretrekker jeg å kommentere ting jeg faktisk vet noe om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...