OsloMor Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 en spøk? Jada, mye man kan lure på fra den evige kunnskapskilden God kveld Norge.
Gulosten™ Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Hun er aaaaakkurat så tett som hun fremstår Ikke no spøk, m.a.o.
mamma til 2 små Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 blir flau når jeg ser henne. stakkar unge sier nå jeg. virker ikke så veldig moden
OsloMor Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2009 Jeg ser på God kveld Norge med lavt blodsukker (mannen lager mat), og det i kombo med Linni er ingen god kombo
Faen Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Du er fri til å tenke hva du vil, men å lage en tråd som du har gjort her, utvikler seg fort til en mobbetråd. La nå jenta få fred. Det har vært ørten innlegg her tidligere også om henne. Hva om det var deg som ble navngitt og snakket negativt om?
Faen Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Jaha, men hva er vitsen? Eier du ikke omtanke for andres følelser da eller?
ipeggy Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 Jeg mener hun stiller seg lagelig til for hogg når hun opptrer offentlig på den måten hun gjør...
Faen Skrevet 30. mai 2009 #11 Skrevet 30. mai 2009 Ja, tildels enig med deg, men må vi allikevel hogge?
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #12 Skrevet 31. mai 2009 GuttaMine... Gå tilbake til bøkene til Karin N du, og la mobbetrådene være i fred. Jeg er enig, Linni Meister er mildt sagt "interessant" Haha...
Ksenia & Anjem Skrevet 31. mai 2009 #13 Skrevet 31. mai 2009 Synes synd på ungen hun har i magen jeg.
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 31. mai 2009 #14 Skrevet 31. mai 2009 Det var ikke noe hyggelig skrivd. Synes syndt på gutten hun har i magen?? Ærlig talt. Tror hun blir en kjempegod mamma jeg...mulig hun også blir mye bedre mamma enn deg f.eks(uten å kjenne deg) Mange som går rundt å tror de er bedre enn alle andre veit du. Og dere er det mange av her inne..uheldigvis
frk Nilsen Skrevet 31. mai 2009 #15 Skrevet 31. mai 2009 Må si meg enig med Trallalaa&lillepus. Dette blir for dumt!
Ksenia & Anjem Skrevet 31. mai 2009 #16 Skrevet 31. mai 2009 Jeg har generelt liten respekt for glamour "modeller" som kler seg nakne. Modeller er lagt til for at det skal høre mere seriøst ut? Det er nok ikke noe vondt i henne, men iqen er nok ikke den høyeste. Har ingenting med at jeg tror jeg er bedre enn henne
Regnbuens barn™ . Skrevet 31. mai 2009 #17 Skrevet 31. mai 2009 Hvorfor måle andre mennesker etter hva de lever av? Jeg er mer opptatt av hvordan et menneske behandler omgivelsene sine, og er som person mot sine medmennesker, enn hva slags "yrke" vedkommende har. Det kan helt sikkert virke litt "gjennomsiktig" det mange glamourmodeller representerer, men jeg er overbevist om at et flertall her inne har relativt meningsløse ting i hverdagen sin. ;-)
Mittens ♂♂ Skrevet 31. mai 2009 #18 Skrevet 31. mai 2009 Synes det er stygt å gå løs på personligheten hennes på denne måten. Når det begynner å bli snakk om at det er synd på ungen i magen hennes, osv, synes jeg det blir for drøyt. Det forundrer meg at folk tror de har rett til å legge ut dritt om folk på nettet bare fordi de er ''kjendiser''? Da er det lov å snakke så stygt man vil, sette ut fullt navn, osv? Hva slags holdning har dere til mobbing og uthenging av andre sånn ellers egentlig? Det er ikke det at man ikke kan si meningen sin her inne, men å begynne å påstå at jenta ikke kan bli en god mor for barnet sitt utifra det man har sett på tv eller hørt av sladder, er bare trist.
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #19 Skrevet 31. mai 2009 Unnskyld meg, men hun har baby i magen og er kanskje på disse sidene. Hun googler sikkert navnet sitt hver dag for å se hva folk skriver, lite kult å bli mobbet på en side som dette. Dere som sitter her inne og mobber en person med fullt navn, er sånne som lærer barna sine at det er helt ok å mobbe. Skjerp dere!
mamarama og lille banan Skrevet 31. mai 2009 #20 Skrevet 31. mai 2009 enig med Ensønn&endatter. vær varsom! jeg er ikke noe begeistret for glamourmodell-yrket jeg heller, men jeg få meg ikke til å rakke ned på folk på denne måten. det viser seg gang på gang at Norge ikke er romslig nok til at folk kan få være utenfor A4-båsen.
Sjefsmegga Skrevet 31. mai 2009 #21 Skrevet 31. mai 2009 Ærlig talt, lurer på om folk er voksne her jeg. Jeg for min del slutta med denne type uthenging og mobbing på ungdomskolen.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 31. mai 2009 #22 Skrevet 31. mai 2009 Enig - la ho være. Har ikke stor sans for henne jeg heller, men ikke alle er like. Hvorfor må vi damer hakke på hverandre hele tida?? Hva med å støtte litt. Hun er som hun er, ferdig med det. Hun jobber og er snart mamma som alle oss andre.
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #23 Skrevet 31. mai 2009 Huffda jenter, jeg er helt enig i at hun kanskje ikke er kjent for rakettforskning og molekylærbiologiske gjennombrudd, men la nå jenta få være i fred. La hun få drite seg ut på tv hvis hun vil det, det er jo nesten det hun lever av? Og hvilken rett har vi til å si at vi synes synd på ungen hun har i magen? Det finnes vel verre mødre-emner tror jeg. Hun virker da snill og empatisk, jeg tror hun blir en flink mamma jeg, akkurat sånn som de aller, aller fleste andre. Instinkter, vet dere =o) Og hun får nok høre det hvis hun gjør noe "feil", rampelyset er der og passer på kan jeg tenke meg. Jeg ønsker henne faktisk lykke til, jeg=o)
Patetica fåkksi Skrevet 31. mai 2009 #25 Skrevet 31. mai 2009 Det går helt fint an å ønske en person lykke til i mammarollen og diverse, og samtidig ha ganske sterke meninger om vedkomnes personlighet og evner. Og også ha rett til å utrykke disse meningene. Når det er sagt bor jeg i Syden og aner ikke hvem fru Meister er engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå