Gå til innhold

Når har dere termin??:) 1.graviditet, eller flergangsfødende? :O)


trekløver<3  har fått 3.jenta

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå er jeg lettere bekymret..fått en blødning i kveld! Begynner jo å lure på om noe er galt med en gang:o( Hadde ikke blødning i mitt forrige svangerskap. Vil ringe legen på mandag!! Så slipper jeg å lure mer hvertfall.Håper jeg får sove i kveld.. Vet ikke hvordan jeg takler d hvis jeg aborterer:o/ uff. Har lest at d er vanlig å ha blødning for noen, men typisk meg å få panikk før jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

 

Jeg har termin rundt 1. februar. Dette blir mitt 3 barn, har ei på 3 og et halvt og en på 13 mnd. Merker at jeg blir mer og mer bekymret for hvert svangerskap. Har ingen merkbare symptomer bortsett fra at jeg løper endel på do....

 

Vi har egentlig bestemt at vi ikke skal vite kjønn denne gangen siden vi har en av hver, men det blir spennende å se om vi klarer det når vi er på ultralyden om noen noen mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har termin 8 februar, og har en jente på 3 år, og to SA bak meg. så håper det går bra denne gangen. Er veldig glad for at jeg endelig er blitt gravid igjen, men samtidig veldig bekymret etter de to tidligere spontan abortene jeg har hatt det siste året. Gratulerer alle sammen og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer alle sammen! :) Hyggelig å se at det er en del som skal ha en liten en i feberuar... Jeg fant ut i går at jeg er gravid, er glad inni meg, men med tanke på jobb osv. er jeg ikke like glad, har akkurat begynt i ny jobb, men det får bare gå seg til, for jeg kommer ikke til å ta abort av den grunn! Samboeren min trodde ikke på den første testen jeg tok, så jeg har tatt to tester, og begge var positive! :) Terminkalkulatoren sier at jeg har termin 14. feb., så det blir spennende å se. Jeg er førstegangsfødende, så jeg gleder meg masse til månedene som kommer. :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likeså, gratulerer så mye:) Termin 19.feb i følge babyverden sin kalkulator. Har fått først time hos legen når jeg er 8+5, tror nesten ikke på det før noen "utenforstående" bekrefter det. Er 5 uker imorgen, så har nå gått fort denne uken:) Tenker på det hele tiden da...

Første gang, så kjempespennende. Kjenner små verk i brystene, oppblåst mage og småkvalm....er det litt tidlig å få symptomer i uke 5?? kansje d bare er innbilning, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye=) er flere som meg da, tenker stort sett ikke på annet om dagen,men har jo nesten akkurat finni det ut, så da er det vel normalt.. håper det slipper litt taket etterhvert.. roer meg kanskje litt etter jeg har vært på første legetime.. når jeg skl dit regner jeg med at jeg også er sånn ca 8 9 uker.. Har termin 12 februar jeg da, i følge internett.. Dette blir utrolig spennende=) er første gang for meg også..

Er det noen som er førstegangsfødende i nærheten av drammen her da?

Masse gratulerer til alle og lykke til:) blir morro og følge med dere her inne.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Heihei

Er gravid me nr 3..

er 25 år fra Bergen

Har en gutt på 4,5 og en jente på 3..er 15 mnd mellom dem og det gikk og går fremdeles veldig fint!!

 

Har termin 1 februar:)Har hørt hjertet banke 155 herlige slag!

Lykke til videre

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei .. gratulerer alle i saman :) eg er 21 frå hordaland.

eg har termin 5 februar, og har en datter fra før som er 2 1/2 år gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen og gratulerer:) Her venter vi barn nr 2 ca 23 februar. Vi har ei nydelig jente født i mars 08 så blir omtrent 2 år mellom våres hvis alt går bra:) Vi gleder oss veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette er min første graviditet, og jeg har foreløpig termin 24.februar (mens-termin). Er 11 fullgåtte uker på mandagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12+1 i dag, og terminen er satt til 14 februar, selveste valentines day;)

Det blir mitt første og meget etterlengtede barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

 

jeg også hadde slike smerter i magen som deg. har egentlig i vngerskapet hittil vært lite plaget, bortsett fra noe kvalme i perioder....og grillmat, det går faktisk ikke i år.

men forrige torsdag fikk jeg kjempe vondt i magen, nesten som kramper, og over lengre tid. reiste på legevakten og der fikk jeg påvist blærekatar,ikke noe mer farlig enn det. og jeg har aldri hatt det før heller, så håper jeg slipper mer av det for det var ubehagelig.

 

ellers har jeg foreløpig termin på valentines day 14 februar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss alt går bra denne ganga blir jeg endelig mamma:)

mistet 3ganger nå. men går alt etter planen har jeg termin 9februar:)

krysser fingrer å tær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg har termin 4 februar og jeg har 3 barn fra før ,men dette er mitt 5 svangerskap.mista i uke 15 i mars så denne gangen vet jeg at alt går bra.kjenner liv i magen allerede og hører hjertelyden hver dag.

har jente på 7 år,jente på 4,5 år og gutt på 3 år.

 

lykke til alle sammen,vil gjerne følge dere videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:o)

har termin 4 feb. hadde egentlig 10 feb, men vi ville ha en ul pga nyskgjerrighet, og da fikk jeg den flyttet:o)

har kjent liv i ett par uker nå, så svigermor tror jeg er lengre på vei. blir spennende å se hva de sier på ul den 27 aug:o)

dette er vår første barn og vi gleder oss veldig:o)

er det forresten noen i sandefjord\stokke\tønsberg området her som er i 20 årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...