Gå til innhold

Når har dere termin??:) 1.graviditet, eller flergangsfødende? :O)


trekløver<3  har fått 3.jenta

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Litt tidlig med en slik tråd, men den fylles vel opp etterhvert regner jeg med.. ;o)

 

Jeg har regnet ut at jeg har termin den 3.februar. (får vel vite mer nøyaktig senere..)

 

Jeg er fortsatt litt i sjokk, da jeg testet i dag, og har en baby hjemme fra før av.. :)

 

 

Om alt går bra, så blir dette mitt 3.barn! :o)

 

Jeg har fra før ei jente på 6år og ei lita jente på 7mnd. :o)

 

 

Lykke til alle sammen! Blir spennede å følge hverandre tiden fremover! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei,

 

Har ei jente på snart 6 år, og er gravid, har termin 5 februar (tror jeg) :-)

 

Selv om jeg er flergangsfødene, må jeg si at det føles ut som om det er første gang!! :-) Skummelt og kjekt :-)

 

Føler jeg går rundt med et lurt smil om munnen. Har så veldig lyst å fortelle det, men har bestemt meg at min datter som har mast så veldig veldig lenge om å bli storesøster bør være den første. :-) men det spørs om jeg klarer det. Å "kun" snakke med min kjære samboer om det å være gravid i 8 uker til..... Tror det kanskje blir litt vanskelig... hehehe.

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg har termin 1. februar :-) Dette blir mitt første barn om alt går som det skal.

Har vært gravid en gang før, men da var det på utsiden av livmoren. Alt er veldig anderledes nå så tror nok det er riktig plassert og første hcg prøven var i allefall bra :-)

Synes jo dette er utrolig gøy og spennende, klarer nesten ikke vente på å få stoor mage :-) Har alt fått en del symptomer som litt kvalme o.l. og av en eller annen grunn er jeg veldig glad for det, men skal vel ikke se bort fra at det kanskje ikke er så gøy i lengden :-P Nå er jeg i allefall glad for hvert tegn på at jeg er gravid :-)

 

Gratulerer alle sammen og lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg skal ha termin ca 5 feb. Dette blir mitt første barn. Så synes alt er veldig spennende. Har prøvd en god stund for å bli gravid, så gleden var veldig stor da testen endelig var positiv. Nå håper jeg bare den lille klamrer seg fast!!

 

Ja gratulerer til dere andre, blir spennende å følge med utover :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer til alle sammen!

 

Jeg har termin rundt 3. februar og det blir nr. 2 :)

 

Har ingen spesielle symptomer, har vært litt kvalm men det kan like gjerne være fordi jeg har vært trøtt. Så håper faktisk flere symptomer dukker opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

 

Jeg har også termin den 3. februar og venter mitt første barn!

Er enda litt overveldet, regnet ikke med at det skulle sitte på første forsøk.. men er bare utrolig glad og veldig spent!

 

Jeg har hatt ganske mange "små" symptomer så var relativt sikker før testen.. rar smak i munnen, tunge og ømme bryst, stikkninger i magen og blør i munen når jeg pusser tennene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin den 6 eller 7 februar. Alt etter hvilken terminkalkulator jeg bruker :) Går alt bra så får jeg nummer 4. Minsten er bare 9 måneder så det blir jo tett. Men vi gleder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg har termin 2 februar i følge kalkulatoren:o) Blir vel mer presist etter ultralyden. Har en liten gutt på 7 mnd fra før, og en mann som jobber offshore, så dette blir travelt!!!!:oD Men skal klare d, gleder meg masse!! Har ikke fått noen symptomer ennå, men kjenner at ting skjer i magen. Merker at jeg er litt mer bekymret denne gangen for om alt skal gå like bra som første gang..vurderer å bestille ultralyd i 12 uke. Noen som har gjort dette før?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt i dag og har etter kalkulatoren termin 4. februar. Det blir nr.3 for min del om alt går bra. Fra før har vi en gutt på 6 og en jente på 3. Veldig spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer alle sammen..

 

jeg har termin 2.februar. graviditeten begynner og gå opp for meg nå og jeg er superglad :)

 

har ei jente fra før på 1.1/2år helt fantastisk:)

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!

 

Termin 9 februar her ifølge kalkulator, spiren ble sannsynligvis unnfanget på nasjonaldagen, hehe....

 

Er mitt første og er veldig veldig glad og spent :) Har operert i livmoren og trodde derfor at det kunne ta lang tid å bli gravid, men skjedde veldig raskt...Så er derfor både glad og litt overrasket over å sitte her som gravid allerede....

 

Har en masse symptomer. Kjente det før jeg testet og slo ut positivt på test flere dager før IKM.

 

Mine symptomer så langt er vond korsrygg ( hadde veldig tidligere, avtatt endel nå),masse strekk/ stikninger i livmoren, stikning/ kiling i brystene, litt kvalm innimellom ( ikke mye), veeeldig hormonell, gråter , hyler og ler om hverandre....Har bestemt meg for å la dette bli noen fine måneder for min kjære også da, så har bestemt meg for å ta meg i nakken når det gjelder det hormonelle, hehe...

 

Håper det går bra for oss alle og at vi har spirer som holder seg fast hele gjengen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst termin 9.februar :))

Har en gutt på 17 mnd, så blir omtrent 2 år i mellom de.

Blir selvfølgelig noen nervepirrende uker fram til uke 12, men håper jeg klarer å ikke tenke så mye på det.

Hadde tenkt å ha tildig UL, ellers blir det uendelig lenge å vente til 18 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

 

Så gøy å se at vi begynner å bli en del som skal ha knøtt i februar.

 

Ser også at det er en del av oss som får to tette, om alt går som det skal.. :) For min del så er jeg litt spent på det, men regner med det blir en livlig tid! :) Det blir 15mnd i mellom sistefødte til meg nå og det kommende nurket..

 

Lykke til damer!! :) Dette skal gå bra!

 

 

Her har kvalmen kommet for fullt ja, men..håper den avtar etterhvert..puh..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Får melde meg inn i klubben jeg også. Har termin 6. eller 7 februar. Har fått to forskjellige datoer fra to terminkalkulatorer.

Har ei stedatter fra før, men dette blir mitt første barn. Er ikke kvalm (og krysser fingrene for at den holder seg borte i noen uker til, skal gifte meg i juni!) Har imidlertid ganske ømme bryst da, så det var derfor jeg trodde jeg var gravid. At mensen ikke kom var egentlig bare en bekreftelse.

Vi går en spennende tid i møte! Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Eg har termin 6 feb. Eg håper at 3 gang er lykkens gang. Har hatt to SA tidligere. Det blir mitt første barn og eg gleder meg så enormt. Eg er litt kvalm, ømme bryst og kaffe smaker pyton.

Lykke til alle sammen. Håper vi får 9 gode månader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei !

Jeg testet igår kveld etter en pinsehelg med stikkinger i magen og uteblitt mens... Testen var positiv :)

Dette er første gang for meg, og kjenner jeg er ganske bekymret. Ser dere er glad når dere kjenner symptomer, men lille jeg tror jo at noe er galt, hehe !

Jeg har mens lignende smerter nederst i magen på begge sider men kjennes ut som det er oftest på venstre side, og litt vondt i ryggen !

Kanskje noen litt mer erfarne som vet litt mer enn meg her ? Håper dette skal gå bra :) hilsen frustrert fotball frue ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei !

Jeg testet igår kveld etter en pinsehelg med stikkinger i magen og uteblitt mens... Testen var positiv :)

Dette er første gang for meg, og kjenner jeg er ganske bekymret. Ser dere er glad når dere kjenner symptomer, men lille jeg tror jo at noe er galt, hehe !

Jeg har mens lignende smerter nederst i magen på begge sider men kjennes ut som det er oftest på venstre side, og litt vondt i ryggen !

Kanskje noen litt mer erfarne som vet litt mer enn meg her ? Håper dette skal gå bra :) hilsen frustrert fotball frue ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 37 ( 38 i februar ) og gravid med mitt 2.barn.Har en gutt på vel 7 år fra før av.

Dette er med en ny mann og vi gleder oss masse.

 

Termin er CA 03.februar...

 

Snakkes kommende mammaer..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er gravid med mitt 4.barn og har termin 7.februar. Minstemann er 19 mnd ,han i midten er 5 akkurat og eldstemann blir 7 i september. Vi gleder oss veldig, men jeg blir gal av å holde det hemmelig. Merker at kvalmen begynner så smått, og at jeg blir fort sliten. Jeg er spent på om dette blir et annerledes svangerskap eller om det blir som vanlig - dvs ekstrem kvalm, bekkenløsning, kynnere tidlig, hvilepuls i 100 osv....... hehehe..... Men det er verdt det! Helt fantastisk.Jeg har ikke hatt noen spontanaborter tidligere og tenker litt at denne gangen er det "min tur" - "alle" opplever det jo! Men jeg håper og ber om at det går bra. Tenker på alle dere som har opplevd sånne triste ting! Denne gangen må det gå bra for dere!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dersom alt går bra har jeg termin 1. Februar. Jeg er førstgangsfødene og derfor veldig spent på månedene jeg har fremfor meg!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Har termin 6. februar om alt går etter planen. Vi giftet oss for to uker siden og venter nå vårt første barn og gleder oss veldig. :)

 

Har en del "menssmerter", men etter det jeg har lest er det ganske vanlig. Sover mye og håper at alt er som det skal. Er litt fersk og usikker på dette...

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jente på 26 år. Venter mitt første barn og etter mine beregninger har jeg termin den 16 februar..

Barnefar og jeg er enda i "sjokk" etter at vi fant det ut i går. Tok en ny test i morges og den var også positiv :-)

Jeg gru-gleder meg.. hehe, og regner med at alle gjør det.

Gratulerer alle som er i samme situasjon :-)

 

Det er en spennende tid for oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har foreløpg termin 3. februar :-)

 

Jeg venter barn nr 4. Jeg har en gutt på 7,5 år, en gutt på snart 6 år og en liten englegutt som døde i magen min i uke 22, han ble født 16 september-08.

Jeg hadde også en spontanabort i februar, veldig tidlig i svangerskapet.

 

Dette er veldig spennende, og jeg håper alt går bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...