Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #26 Skrevet 26. mai 2009 For å si det på en annen måte. Dere som får til ammingen er late dere. For dere gidder ikke koke vann, vaske flasker, sterilisere, bruke penger på erstatning, og i tillegg drasse det med seg over alt, og være avhengig av at det står en mikro på hvert hjørne så vi får varmet melka. Det kaller jeg latskap når du tar den enkleste veien og bare slenger frem puppen. HA....... Like teit å si det på den måten.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #27 Skrevet 26. mai 2009 Godt sagt 14.34!! Jeg var hvertfall ikke lat, men fikk ikke mer melk. Jo mer jeg amma, jo mindre melk kom. Jeg brukte nesespray for å hjelpe til med utdrivelsen, pumpa som en gal når snuppa sov og resten av døgnet satt jeg pal i en stol med henne på puppen, med bøtter med ammete ved siden av meg. Så IKKE kom her å si at jeg ikke gjorde det jeg kunne. Til og med hs fikk hakaslepp da jeg fortalte henne det.
malingus Skrevet 26. mai 2009 #28 Skrevet 26. mai 2009 Uff, er det denne debatten igjen nå... Det er helt greit å gi mme UANSETT grunn!! Ingen har noe med hva andre gjør når det kommer til denne saken! Kan man ikke, så kan man ikke og vil man ikke, så vil man ikke! Enkelt og greit! End of story! Men, i dette tilfellet er jeg ganske overbevist om at det bare er noen som svarer frekt fordi de skjønner at du blir sint av det HI! De fyrer opp under frustrasjonen din. Synd med slik umodenhet!
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 26. mai 2009 #29 Skrevet 26. mai 2009 ahh, blir så provosert.. er flere grunner til at man ikke kan amme.. ammer selv, men jeg fikk ikke melk før dag 6- og han gikk på mme til det. og ja, jeg er glad for at jeg kan amme! men, ett. eks er bestevennina mi som fikk en veldig kritisk sv.forgiftning og måtte på blodfortynnende. derfor kunne hun IKKE amme. og selfølgelig synes hun at det var ett nederlag pga sånne kjerringer på denne cafeen. Men gutten er stor, serk og frisk, og ja.. han har bare gått på mme!! det er f*** meg det viktigste..!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. mai 2009 #31 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen- hva vet folk om hvorvidt det bare er erstatning som er på den flaska folk serverer ungene sine? Noen av oss gir faktisk MORSMELK på den flaska, siden vi har unger som nekter å ta bryst. Min var prematur og nektet å spise fra bryst og kopp, og sidne hun var undervektig og gikk ned i vekt MÅTTE man få i henne mat. Dermed fant sykehuset det best at hun skulle få pumpemelk via flaske- jeg har massevis av melk, så det er ikke forsyningen det står på. Og dette har jo gjort at det er vanskelig å få henne til å ta puppen. men jeg vil gjerne at hun skal få morsmelk så lenge jeg har, så jeg pumper i vei, koker flaske og holder på- og for utenforstående kan det se ut til at jeg ikke 'ammer'. Det gjør jeg jo, gir morsmelk, men ungen får den via flaske. Mat må hun jo ha- skulle jeg kanskje latt henne sulte istedet? Og jeg kan jo bare si med en gang at det å pumpe, varme, koke flasker og dilldall, er ganske så tidkrevende. Jeg skulle gitt hva som helst for å kunne gi melken min direkte fra puppen jeg!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #32 Skrevet 26. mai 2009 jada kanskje jeg er en drittkjerring, men når jeg har skrevet at jeg er dritt lei av alt det der, så er det en som er så dum og spør HVORFOR jeg ikke ammer! jo jeg skal svare: etter brystbetennelse, betennelse i sår på brystet, som kom igjen hele tiden, lite melk, og uansett hvor mye jeg har pumpet, så har det ikke blitt mer. jeg er dritt lei av å svare på hvofor jeg ikke ammer! skulle gjerne fått det til, men er lei av å forsvare meg selv! derfor, drittkjerring. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå