Gå til innhold

Aktiv dødshjelp.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke lovlig med aktiv dødshjelp i Norge, men jeg er FOR, og selv om jeg ikke alltid er enig med Frp må jeg si at dette er et forslag jeg gir min fulle støtte til. Jeg tror de som er helt i mot, aldri har opplevd å se sine nærmeste pines til døde av uhelbredelig sykdom. Det har jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maten min smaker alltid bedre pga slike som deg.............. mmmmmmmmmmm...nammenam.

Skrevet

Må få si at det er stor forskjell på en verdig livsavslutning og aktiv dødshjelp. Å satse på den palliative omsorgen og sørge for at mennesker er fullstendig smertelindret i livet siste fase bør man fokusere mere på enn å sette en dødelig injeksjon mener nå jeg da.

Anonym som skriver at Hospice Lovisenberg er kjent for å gjøre som de vil og mennesker der få dø når de vil er helt nytt for meg. Det var ikke slik der da jeg jobbet der for noen få år tilbake.

Hospicefilosofien har ingenting med eutanasi å gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...