Gå til innhold

Jeg har blitt friskusmamma,og tobarnsmamma :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Utrolig koselig å høre! Har tenkt på dere!!

Hvordan går det med Jesper??..

*klem*

Videoannonse
Annonse
Gjest vinterbrud
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille vakre jenta.Hun er såå skjønn,akkurat som storebroren sin.

klem fra meg.

Skrevet

Gratulerer så masse med veslejenta! =)

Skrevet

Gratulerer så mye:o)

Kose dere alle sammen.

Gikk også gravid samtidig med deg da du fikk vakre Jesper.

Skrevet

Gratulerer så mye :) Ønsker dere alt godt ;)

Skrevet

Jeg har bare ett ord: FANTASTISK!! Har fulgt historien deres og leste om dere i Henne også! Håper det går bra med Jesper også!!

Gjest Sauen er fødeklar!
Skrevet

Gratulerer så mye=)

Har tenkt mye på dere, håper alt står bra til=)

Skrevet

Gratulerer Gøril. Dette ble dagens høydepunkt for meg!

Har fulgt deg på BIM og litt her inne, våre gutter er omtrent like gamle.

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten jente, ønsker deg og dine alt godt!

Skrevet

Koselig innlegg:) Gratulerer så mye som mamma igjen:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Veldig koselig å høre! Du kjenner meg nok ikke, men jeg har fulgt historien deres, og tenkt mye på dere. Jeg har selv en Jesper, som er to-tre mnd yngre enn din :)

Kos dere masse med begge de små!

Skrevet

Å! Dette var den beste nyheten på lenge! Så hyggelig at du kom inn her med gode nyheter!

Har fulgt deg fra Bli Gravid, har sønn på samme alder som Jesper, og tenker mye på deg og dine.

Ønsker dere alt godt!

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse!! Jeg er så glad for at hellet endelig var på deres side, og håper at Jesper koser seg som stolt storebror!

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos dere masse.

Er det noen som vet om den artikkelen som var i bladet Henne kan leses på nettet noe sted?

Skrevet

Gratulerer så MYE:-) Jesper er sikkert en herlig storebror. Kos dere masse:-)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner. veldig hyggelig :-)

Skal prøve å svare kort på det dere lurte på her,

Jesper har sine perioder der vi synes han har det bra, og perioder der han har det ganske trasig. Akkurat nå er det litt blandet. Han er uansett den som fyller mammahjertet med mest stolthet, over at han er den han er. Han er best til å være Jesper han.

Det er bare så forferdelig trist at han er så syk som han er, og at han kan forlate denne verden når som helst. Håper han får være her lenge enda, lille vennen vår som har blitt storebror. (trodde aldri han skulle leve for å oppleve det, så det er veldig stort at han er her)

Men som dere vet, han er en tøffing og har vunnet alle kamper til nå, og jeg håper han har tenkt å vinne mange fler.

Lillesøster har fått navnet Tilde :-)

Skrevet

Så fantastisk, Gøril!!

GRATULERER så masse som tobarnsmamma :-D :-D

Kos deg masse med lillesøster og storebror!!

Veldig koselig at du ville oppdatere oss.

Tenker på dere!

Klem.

Skrevet

Å så koselig med en lillesøster da! Ante ikke at Jesper skulle bli storebror engang jeg :) Gratulerer såå masse til dere alle sammen ,

klem

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Har fulgt med deg siden BiM, da vi gikk gravide samtidig med 1.mann. Lykke til fremover i den nye hverdagen!!!

Skrevet

Hei!

Dette var god lesning!

Gratulerer så mye!

Sendte deg en PM for en tid siden, men er usikker på om den kom frem. Har uansett fått svar på det jeg lurte på her nå!

Kos dere masse!

Klem fra

Skrevet

Vil gratulere dere masse!!!

Etter oppdateringen din i januar da du fortalte at du var gravid i 5. måned, har jeg nå i disse mai-dager tenkt på deg og lurt på om du har født. Takk for at du informerte nå.

Kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer så masse Gøril! Jeg fødte august -07 og har fulgt historien din. Så bra at lillesøster er frisk! Kan bare forestille meg hvor stolt storebror Jesper er:)

Skrevet

Gratulerer med den lille, nydelig navn forresten:)

Har tenkt masse på dere, Jesper er en tøffing ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...