Gøril og Jesper :) Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Er forferdelig lenge siden jeg har vært her, og kommer nok heller ikke til å skrive noe særlig her. Men ville bare si fra til de som kjenner meg her inne, og har fulgt historien vår, at endelig har friskusen vår kommet. Nå har jeg fått en liten datter som ikke har sykdommen til storebror, og som skal vokse opp og få et godt liv. Hun ble født 15. mai, 17 dager før termin var hun klar for livet utenfor magen. Hun er så søt og snill, sover og spiser og bæsjer. Hun oppfører seg akkurat som hun skal, og det nytes kan dere tro. Er jo ikke vant til dette jeg vet dere. Jesper er verdens fineste storebror :-)
trillelille Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer så masse! Har fulgt historien din, og dette var utrolig hyggelige nyheter Kos deg masse med de herlige barna dine!
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer med jenta. Har ikke fulgt historien deres men så godt å få en frisk baby : )
Tante Gustava Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer så masse! Dette blir fint for dere alle 4
2søtesmåh Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Så koselig ) Hvordan går det med Jesper da? Han blir vel to år i løpet av sommerne han (kan erindre at du hadde termin noenlunde samtidig med meg)? Har de funnet ut noe mer,-det er jo lit sånn at jo mer man vet,- selv om man ikke kan gjøre noe for å "kurere" eller fobedre det,- så blir det likoem litt mer "forutsigbart" og håndterbart når man vet vha det skyldes..Har en jente selv i familien som er helt spesiell ) Hun er gulla god,- men heller ikke der vet man HVA som "gikk galt",- eller, det blir feil å si,- for hun er jo perfekt som den hun er,- og veeeeldig fornøyd og blid hele tiden ) så det skurrer å si at noe "ble feil".. Vel, lykke til uansett med en kjernefamilie på 4.
Hagla Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Er en av de som sjelden skriver noe her inne, men likevel titter innom jevnlig. Gikk gravid med min første likt som du gikk med Jesper, så jeg huskergodt historien deres som har rørt meg langt inn i hjertet! Har tenkt på dere med jevne mellomrom, og det er så utrolig godt å høre at dere har det bra. Gratulerer så mye som tobarnsmamma! Så fantastisk at du har to flotte barn, og selvsagt er Jesper verdens beste storebror.
bergen81 Skrevet 23. mai 2009 #9 Skrevet 23. mai 2009 Å, det var utrolig godt å lese! Har tenkt så mye på dere. Gratulerer så uendelig masse til hele den fantastiske familien din!! Mange varme hilsener
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #10 Skrevet 23. mai 2009 Gratulere såååå mye Gøril Dette var virkelig gode nyheter. Har en sønn som er like gammel som Jesper, og har fulgt historien deres nøye. Ønsker dere alle en god tid fremover Klem
Himmel og hav Skrevet 23. mai 2009 #13 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer, gratulerer! Jeg ønsker dere alle 4 alt godt!
Norwegian by injection Skrevet 23. mai 2009 #14 Skrevet 23. mai 2009 For en koselig nyhet!!! Gratulerer så mye! Husker deg godt fra BIM, fikk en gutt jeg også i aug.07.... leste historien deres i Henne, utrolig vondt å lese.
Heaven har født::) Skrevet 23. mai 2009 #15 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer så mye. Feller tårer av glede for deg her:)) Kos deg med lille:))
Heaven har født::) Skrevet 23. mai 2009 #16 Skrevet 23. mai 2009 Håper der alle 4 har det supert, og verdens skjønneste storebror har det bra etter omstendighetene:)
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #17 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer med lillejenta!! Du er heldig som har klart å få to tette
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. mai 2009 #18 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer så kjempemasse!! =) Så gøy å høre! Ønsker dere alle lykke til videre =) Kos deg med den nyfødte, det er jo en så herlig følelse å akkurat ha blitt mamma igjen =)
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #20 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer masse med en helt sikker vakker og velskapt jente!! Har den lille fått noen navn ennå??
yasmina Skrevet 23. mai 2009 #22 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer saa masse med den lille jenta da ! Foedt paa min mammas bursdag hun Haaper det gaar greit hos dere, tenker ofte paa dere !
*Rutletutt* Skrevet 23. mai 2009 #23 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer så masse, Gøril:o) Det var veldig kjekt å lese:o)
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #24 Skrevet 23. mai 2009 så utrolig hyggelig. Hordan går det med Jesperen din?? Kos dere:-)
Sjefsmegga Skrevet 23. mai 2009 #25 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer som tobarnsmamma. Dette var gledelig å lese. Ønsker dere alt godt i framtida hele familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå