Gå til innhold

Når starta deres dag i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var utskørt i morges så mannen lot meg sove. Stod vel opp ca 1130

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sto opp klokken 11 idag.

Var min tur til å sove ut :o)

Pleier da vanligvis å stå opp rundt 9, men idag følte jeg for å bli liggende litt til, slappe av lese litt.

Deilig :o)

Skrevet

Så lenge dere har fått sove da. Vesla våkner 05.15 i dag, hun. Så at noen klager over å ha blitt vekt kl. 07-08 får ingen sympati fra meg : )

Skrevet

Ble vekket av to småtroll kl 9 :) Blide og uthvilte hele familien her:)

Og da lå jeg og sløvet( etter beordring fra mann og barn:)) til frokostbordet var dekket.

Skrevet

Sto opp med minste kl 5.15 og ammet. Måtte pumpe etterpå og vurderte å stå skikkelig opp, men er mannens dag. Satte småen inn til han i halv 7 tiden og gikk og la meg igjen. Var nydelig å sove helt til 8.30, har ikke skjedd på mange mnd. Nå er tulla snill og sover rundt, så kan vel egentlig ikke klage, liker igrunnen tidlige morgener med bare meg og barna.

Skrevet

her var kl 8.30 da storebror våknet, lillesøster sov enda (som er bare 3 uker) men har vært våken mange ganger med henne i natt... storebror sover hos svigers i natt:. så i morgen skal jeg og minsten dra oss:) mannen er på sjøen...:(

Skrevet

Var den kvart over 6 mon? Bra det, Theodor har stått opp i 5-tiden i det siste. Gitt beskjed om at han bare får sove 1 time i bhg, så nå sovner han tidligere på kvelden og sover lengre på morgenen=)

Sambo er offshore, så jeg blir nødt til å stå opp hver dag på den tiden jeg=)

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Merkelig det der, eldstejenta vår har de siste dagene våknet kl.06.00 og er klar for dagen..det er IKKE jeg...hun har alltid sovet til 08.00 så forstår ikke hvorfor hu våkner så tidlig, når hun i tilegg har slutte å sove på dagen (2.5år)

Samboer er offshore så jeg må stå opp hver dag nå, men på onsdag kommer han hjem så da kan jeg sove leeenge!!:)

Lillegullet på 7mnd sover 13 timer per natt...skikkelig drømmebaby:)

Skrevet

kl halv fire i natt, til brann paa badet til minsten og roeykfullt sovevaerelse, brannmannskap osv....

En skikkelig god morgen rett og slett :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...