Gå til innhold

Når starta deres dag i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her var det opp og hopp klokka 7 :) kjekt det når det er helg,NOT ;)

Heldigvis har jeg og sambo sånn ordning at jeg står opp med han på lørdagen,så står han opp med han på søndagen,så jeg gleder meg til i morgen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våknet av junior kl 8..

Var egentlig jeg som skulle sove lenge idag, men siden jeg er syk så klarte jeg ikke å sove.. Så mannen gikk og la seg igjen =)

Skrevet

Rett over 07.00. Er vel ganske "vanlig tid" når man har små barn tror jeg:-)

Skrevet

I dag var det sambo sin tur til å stå opp, så jeg har faktisk akkurat kommet meg opp :)

Skrevet

ja er visst det :) lillegutt her har altid sovet til ni,frem til di 2 siste ukene nå,da er det alt mellom kl 5-7 hhehe...han har IKKE arvet mamma sitt sovehjerte!! ;)

Skrevet

04:57 stod det på radioklokka:) Må jo få med morgenen. Den lille sover enda, etter mye mareritt i natt. Blir nok vekking snart.

Skrevet

Teller det at lille skreik og sutra frå 3 til 5? Deretter sov ho heldigvis til 7.30 (mot normalt 06), og mannen stelte og gav ho frukost då så eg fekk sove til 8.45 :o)

Så eg hadde ein liten forstart kl 3, og så ordentleg start 8.45.

Eldste står opp sjølv og setter på Playhouse Disney :o)

Skrevet

Sto du opp klokka 05.00 av egen fri vilje?

Skrevet

Hehe, er nok oppe i den tiden hver dag av egen fri vilje;)

Skrevet

07.15! För jeg fikk barn var jeg skikkelig B menneske, sov til 11 i helgene ov. Etter jeg fikk barn nyter jeg tidlige morgner og tenkte faktisk i dag at jeg synes det er hyggelig å stå tidlig opp siden man får så mye ut av dagen! Lengter absolutt IKKE tilbake! Går jo å legger meg tidlige (ca 22.30)såjeg får mer enn nok sövn!

Skrevet

I dag var vi oppe 08.30 =) vi også har det sånn at jeg står opp med smån på lørdager og sover lenge på søndager, gleder meg til å sove leeeeenge i morgen!!!!!!

Skrevet

I dag var klokka 06,15 når jeg våknet av en som pludret og ropte, mens storebror lå og skrek : Ikke! Jeg prøver å sove!

Så da var det opp og hopp, da!

Skrevet

hahahhahaha,stakkars storebror ville sove? den var festlig :)

Skrevet

Er stort sett hver morgen, det..... Er liksom om å gjøre å komme seg ut av senga for å hente vesla før hun klarer å vekke broren. Ikke alltid like lett når klokka såvidt har passert 6!

Skrevet

8.05 var jeg oppe og hentet inn den minste, vi lå og dullet litt i sengen før vi sto opp til den største som satt og lekte på rommet sitt og hadde spist en youghurt til frokost.-) en selvstendig liten 3 åring.

Skrevet

Vesla våkna 06.20, men vi sto ikke opp før 08. Litt barnetv på senga og kos før vi sto opp :)

Skrevet

Her starta dagen kl 0645. Men sitter å lurer på hvorfor de absolutt skal opp så tidlig på fridager, mens på hverdager med jobb og bhg så må jeg omtrent dra de ut av senga kl 0745 for å rekke jobb.

Skrevet

Lillemor våknet ikke før 08.45 i dag :) Var egentlig pappaen som skulle stå opp med henne i dag, men jeg sto bare opp. Er jo ikke sikkert hun sover like lenge i morgen ;) Litt utspekkulert ja ;p

Skrevet

Her ble vi vekket av sang kl 8:)Men vi sto ikke opp før rundt 9:-)

Skrevet

Jeg sov til 7:40, gubbelars stod opp med ungene kl 07.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Idag sto vi opp kl 11 :o) Deilig med barnefri ;o) Nå skal vi ned til byen en tur før svigers kommer med sønnen vår :o)

Pleier å sove til alt mellom 9 og 11 i helgene når ikke eldstejenta er hjemme.. minsten har arvet gode sovegener ;)

Skrevet

07.30 var vi oppe. Vant til å stå opp tidlig og sover sjeldent noe lenger enn til 08.00 Men, tilgjengjeld liker jeg rolige morninger.

Gjest biss med twins
Skrevet

I dag var vi oppe halv ti!=) Jentene står opp halv ni-halv ti hver dag..de går jo ikke i bhg.

Gjest Sauen er fødeklar!
Skrevet

Småen våknet 07:15, jeg tok henne inn i senga vår og så lå vi og skravlet og sang og koste til 07:45. Mannen sto opp 08:30.

Skrevet

Her startet dagen litt over ellve. Var litt småvåken etter at gubben kom opp i senga etter han kom fra nattevakt.

Ingen barn i huset før i morgen igjen, så da var jeg leeeeeeeeenge oppe i natt og sydde gardiner (helt til strykehjernet fikk overledning eller noe og tok sikringen, Så nå henger det halvstryki gardiner oppe) pent ble det hvertfall.

I morra skal jeg sove til jeg våkner igjen, tror jeg. Skal bare rydde hus til vi får overnattingsgjester, så får se hvor mye gubben gidder å gjøre før han drar på jobb i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...