Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #26 Skrevet 22. mai 2009 Er du dum eller, BabyLeah? Bruke det idiotiske argumente inne på anonymforum.haha. Hvorfor gidder du å forsvare personen bak det nicket, når alt personen gjør er å lage kvalm. Du skjønner tydligvis ingenting
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #27 Skrevet 22. mai 2009 Akkurat som ikke lille snille er anonym nok? HAr du tenkt over at det kan hende hun ikke er ei dame født i 86?? Nicket sier ingenting!! Lille snille meg fortjener faktisk en egen tråd der folk kan kritisere hvor fantastisk frekk hun er uten noen grunn.. Om enn kanskje litt mer konstruktiv kritikk enn gitt, for ikke å synke ned på drittungenivået selv.. Det har blitt spekulert i at hun muligens har vært et mobbeoffer, eller offer for andre fæle ting i barndommen/ungdommen, så dette er hennes utløp for aggresjon, og at man bare bør la henne "få lov" å rase litt fra seg her inne, hun kan jo ikke noe for sin upassende oppførsel og mangel på emati. Et eller annet må jo denne bemerkelsesverdige mangelen på eq komme av.. Og om det treffet liksom er sant.. Litt rart at du bedyrer at alle liker deg, og at masse folk har meldt seg på, når ingen INGEN tør stå frem med nick ( som et bevis på at anonym ikke = lille snille selv) og si at de liker deg eller har meldt seg på dette treffet ditt? Eneste jeg kan se for meg er at kjøttpølsa støtter oppom, men thats it.. Uansett, lykke til med terapien, håper det på en eller annen måte får deg til å bli et bedre medmenneske en gang..
Countess Skrevet 22. mai 2009 #28 Skrevet 22. mai 2009 Nei jeg skjonner tydeligvis ingenting!!!! Helt klart at du er hovedmannen bak all viten naar DET er alt du har aa komme med! Og om jeg er dum??? Den ene er faen meg verre enn den andre haer inne!! Umulig aa komme med NOE uten at en trist sjel maa komme med et saa reflektert sporsmaal som det!! Aa forsvarer jeg personen bak nicket????? Hvor i all verden gjor jeg det?? Jeg sier enkelt og greit at man er kansje ikke saa mye bedre om man lager mobbetraad for saa aa signere med anonym!! Joda,du har muligheten til aa signere slik men jeg synes,at naa det man har aa si,er dritt om andre kan man signere med nick! Aa nei man er ikke like anonym med nick fordi du har et navn aa forholde deg til naar du snakker med et annet menneske!!
Kjøttpølsa Skrevet 22. mai 2009 #29 Skrevet 22. mai 2009 Knegg,knegg.... Så,så,så anonym pass på å ikke overanstreng deg nå. Pcn din kan gå i vranglås og hva skal du gjøre da.......uff,uff....... Slike som deg får middagen min til å smake ennå bedre...."humre"
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #30 Skrevet 22. mai 2009 Dere er helt psyko hele gjengen. Dere fæle folk som finner glede i å være ufyselig her inne, som rotter dere sammen. At dere har skiftet nick etter å ha blitt fjernet eller fått advarsel av moderator, er veldig tydelig. Dere har jo problemer, det er det ingen tvil om! Glad jeg ikke må leve med slik vridd hjerne hele livet.
Kjøttpølsa Skrevet 22. mai 2009 #31 Skrevet 22. mai 2009 Har du vært utredet for bipolarlidelse? Tegn på hallusinasjoner symtomer gjør det bedre for deg med medisinsk behandling. Mange har også tydelige tegn på aggresjon og humørsvigninger så du er tilgitt:-,)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #32 Skrevet 22. mai 2009 Eh. Du følte deg tydelig truffet kjøttpølsa.hahahaha...patetiske menneske
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #33 Skrevet 22. mai 2009 Det var jeg som i sin tid var ErnieBernie. Er det noen som har stjålet nicket mitt etter den tid? I så fall: Faentarrei! Flagrendekusehår husker meg, det er jeg sikker på.
Kjøttpølsa Skrevet 22. mai 2009 #34 Skrevet 22. mai 2009 Med tanke på at jeg behandler og jobber med slike pasienter så var det heller en symatisk hjelpende hånd. Lykke til håper du finner den behandling som hjelper:-,)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #35 Skrevet 22. mai 2009 Stakkars folk.blir sikkert enda sykere etter at du har fått jobb der. syke menneske
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #36 Skrevet 22. mai 2009 Og her er vi tilbake på barneskolen ja! Skjerp dere da jenter, vi er en gjeng med mammaer her inne, ikke prepubertale småjenter!!!
Kjøttpølsa Skrevet 22. mai 2009 #37 Skrevet 22. mai 2009 Hmm...ja mulig jeg burde revurdere en del ting, for er du et tilfelle er det mulig jeg må innse at jeg har tapt......."knegg,knegg"
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #39 Skrevet 22. mai 2009 Takk for omtanken alle sammen. Koselig at mange engasjerer seg. Til og med det anonyme psykotiske vraket lengre her opp i tråden.
Gjest Toxic Skrevet 22. mai 2009 #40 Skrevet 22. mai 2009 Såhhh, lille trille, hva har du rotet deg oppi denne gangen? Lille SNille, mener jeg selvfølgelig, gammel vane osv
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #41 Skrevet 22. mai 2009 Vet ikke helt hva hun på toppen plages med, men er ganske sikker på at hun veier over 90 kg og ikke blir med på treffet den 1 juli:-)
Gjest Toxic Skrevet 22. mai 2009 #42 Skrevet 22. mai 2009 Hehe, 1.juli er jeg svært høygravid, og vil fremdeles være laaangt under 90 kg's-grensa, så det sier jo sitt Håper dere får et fint treff og koser dere masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå