Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Ingenting annet å si, helt utrolig at du liksom skulle ha laget til vennefest osv. Håper INGEN kommer. Når jeg ser hvordan du svarer folk blir jeg bare kvalm. Eks: hun som spørr hva man tenker om damer over 90 kg. Æsj for en drittunge du er!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Det lukter ErnieBernie av Lille snille meg...
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Om jeg ikke vil ha med de over 90 kg på treffet den 1 juli så skal jeg trøste deg med at vi er mange nok allerede. Vi er en samlet gjeng her inne som allerede har hat flere koselige treff. Så bare sitt der å døm meg som et troll. Feite faen der du er.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 lille snille meg=Stygg liten faen av en sadist!!!!!!! hahahahahaha!!!!!!!!!!! det er jo omtrent noe sånt du lirer av deg til hva som helst, så kan du selv se hvordan det føles.....møkkakjærring...
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Snurp igjen burgerleppa dine. Jeg har aldri vært ond mot noen her inne. Det er derfor jeg kanskje har så mange venner også!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 Kan ikke fordra burger, jeg, men godt forsøk... og jo du er en ond liten demonjævel...
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 det er ikke jeg nei. Alle liker meg....så det så.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #11 Skrevet 21. mai 2009 den som er med på leken må tåle steken...du har lagt opp til dette selv, mini, med de spydige ondskapsfulle, frasene du kommer med så du får bare se og roe deg noen hakk... sitter vel i sofan døgnet rundt sjøl, feit og gæfler i seg masse drit... så har du vel ikke noe liv siden du er her til alle døgnets tider og slenger drit som den drittungen du er!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #12 Skrevet 21. mai 2009 ja for det er jo et motargument...hehe må jo le...hehe
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #13 Skrevet 21. mai 2009 Høres mer ut som du har et alvorlig fritidsproblem som må lese alt som blir skrevet her inne. Jeg er av den delikate sexye arten som er tynn, veltrent og som alle sikler etter. Du er bitter, over 90 kg, hater alle og spesielt dem som tør å si i fra på en fin måte. Tenker mannen din har seg på si så ofte han kan med den udelikate slugga som du har blitt. Jeg er hottie og det lyser sex bare en ser på meg.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #14 Skrevet 21. mai 2009 .....gud så patetisk du er....zzzzzzzz.....triste menneske.... OG når det gjelder min mann veeel, han er noe som DU aldri kan leve opp til iallfall bare sånn at det er sagt;))
Wiingla Skrevet 21. mai 2009 #15 Skrevet 21. mai 2009 Dere klager på -Lille snille meg- om at hun er så grusom og jævelig. Jeg vet ikke hvem det er så jeg kan ikke si noe om det. men, dere er vel ikke et hakk bedre nå? Dere er jo værre. Dere lager en tråd der dere rett og slett mobber og slenger dritt til henne. Ser ikke at det er bedre en noe annet....
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #16 Skrevet 21. mai 2009 Nå er ikke jeg i noen kategori som tar slike halvdesperate etterkommlinger fra manipulerende damer heller da. Jeg har funnet min store drøm for lengst og er lykkelig med min forlovede. Mannen din er det bare synd på, som må leve med deg og tilfredstilles av andre.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #18 Skrevet 21. mai 2009 nei, på tide og gå inn i senga til min fantastiske mann, så får du sitte og finne på noen nye spydigheter til imorgen... det er en del strofer som går igjen hos deg...på tide med noe nytt?? så jeg og andre normale her inne kan få en viss underholdningsverdi av...hehe... god natt lille troll
Wiingla Skrevet 21. mai 2009 #19 Skrevet 21. mai 2009 Er en fin dato det:) hihi. Er det rart det er krig i verden eller? Så fort folk her inne sier meningene sine og noen andre er uenige bryter jo krigsdame ut med full arme' . Er det rart det er mange barn som mobber når forelrene ikke er et hakk bedre? Hvis noen irriterer deg så jævli s drit i personen da. Sier den personen ting som er helt bak mål så si ifra til noen som kan fjerne trådene.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #20 Skrevet 21. mai 2009 Utrolig at dette er ord som kommer ut av voksnes munn.. Du er så tykk at mannen din ikke vil ha deg.??Jeg er så tynn og sexy ay alle liker meg?? Hvor gammel er du??? Seriøst, dere har fritidsproblemer og trenger en lynkurs i selvinnsikt og oppdragelse..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #21 Skrevet 21. mai 2009 Og du, gamla, trenger et humorkurs, for ikke å snakke om humørkurs!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #22 Skrevet 22. mai 2009 synes ikkje noko av det "lille snille meg" driv på med her inne liknar på humor ein gang. Ho er berre eit troll, og kan umogleg ha runda 15 år enno. Men det beste er berre å drite i heile jentungen med fritidsproblema og late vere å svare på dei teite innlegga. I
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #23 Skrevet 22. mai 2009 Lille snille meg er en hormonell tenåringsgutt som vil provosere enda emr hormonelle mødre, det er jeg sikker på. Har også reagert påd e tilbakestående svarene hun gir her inne, helt klart ikke riktig god!!!!!!!! Jeg anbefalte henne å bytte nick til Lille usaklige meg tidligere her. Huff, så mye ureflekterte mennesker som går løs. Men ellers er det jo bare usaklig å hisse seg opp av personangrep som at hun går løs på mennenen deres osv. Dette har hun jo ingen forutsetning for å si noe om, tatt i betraktning at hun snakker til anonyme;) Det lukter faktisk Yppert lang vei..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #24 Skrevet 22. mai 2009 Dette er jo dr yppert og dama hans som har byttet nick. De ser på det som sport og gleder seg hysterisk over å yppe på seg folk. Dette er psykisk psyke mennesker!
Countess Skrevet 22. mai 2009 #25 Skrevet 22. mai 2009 Lett aa vaere toff i trynet og samtidig trykke paa anonym knappen er det ikke??? Det er jo tydelig at,uansett hvor usaklig og forferdelig dere synes Lille snille meg er,at hun er bortimot den eneste som torr staa for det hun mener da! For det aa starte en "mobbetraad" om en annen og ikke torre signere med sitt eget nick engang er vell faen meg mere patetisk enn noe annet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå