Gå til innhold

Bergens-tråden


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

hei

grattis. jeg sitter å venter på å se 70 tallet. par dager til nå så......

Ang treff

jeg kan egentlig begge dager, men tenker at vi må få flest mulig med oss. Og da er spørsmålet om det er dagtid eller kveldstid og onsdag eller torsdag.

Jeg kan begge dager, men tror at torsdag ser best ut av de 2, så tenker jeg bare om det burde bli dag eller ettermiddag.

Jeg er alene denne dagen og hvis det blir kveldstid så må jeg ha med min datter slik som også toppris må.

Da er det best mellom 4 og 5 tenker jeg.

Kunne vi tatt et opprop om hva forskjellige vordne mødre vil da?? ser at magge kan dagtid!.....

 

Hilsen tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagtid passer egentlig veldig bra for jeg er ferdig på jobb kl 11, så da kan jeg komme til byen på lunsj :-) Om det blir på kvelden reiser jeg hjem først, og da er det ofte vanskelig å komme seg ut igjen hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her eg vist det går greit. E 22 år og venter førstemann 15 september. Det ser ut som det blir en liten gutt. Vi ska på 3D på tirsdag så då får vi vel det litt mer bekreftet. Ser det e snakk om å treffes, hadde vært kjekt å treffe andre me mage =).

E fra Askøy, men har nettopp flyttet til søfteland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke i det hele tatt neste uke for er bortreist, men er forhåpentligvis med neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvordan går det med Bergens damene? Flere som frenner vekk i varmen? jeg lever på saftis fortiden, spiser maaange per dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei Kristy

Ja lite aktivitet på denne tråden. Jeg reiser på ferie i morgen.

Skal sitte i bil i 7 timer, med hund og en 2 årng og selvfølgelig samboeren, og jeg er veldig spent på hvordan dette går.

Men jeg sier at det går bra, er du ikke enig...

Tenker på å kjøpe sånn dvd for bilen, men vi får se. Blir mange stopp og det er sikkert viktig å bare være avslappet i forhold til tid og stopp underveis.

 

Har dere hatt ferie eller?

Vi hadde treff 1 juli. Det var kjempekoselig. Mange hyggelige jenter. Det var også gøy at det var ei jente fra august og ei jente fra oktober, resten av oss var fra september. Vi var 2 som var fra det første møtet. Håper at alle kan komme neste gang.

Vi pratet om å ha det rundt 1 august. Da skal vi være bra store alle sammen.

 

Hilsen Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur da! Kjøreturen går sikkert helt fint, bare å ta masse stopp på veien og spise masse is ;-)

 

Jeg har ferie nå, hatt ferie siden midten av Juni og skal ikke tilbake på jobb før permisjonen 14 aug. Det er jo deilig, men samtidig så kjeder jeg meg litt om dagene. Mannen skal jobbe en uke til, så har han 2 uker ferie. Gleder meg til å ha selskap på dagen.

 

Det var synd det ikke klaffet med treffet, jeg som sitter hjemme og kjeder meg hver dag, og så den ene dagen på flere uker jeg ikke kan så var det hehe, uflaks ja. Blir spennende å se folk igjen rundt 1 august, og vi kommer oss på treff da. Må sikkert rulle inn på cafeen. Er så stor nå at det begynner å bli problematisk å gå lengre enn til busstoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...