Gå til innhold

Bergens-tråden


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tenkte vi kunne ha en tråd for oss som bor i eller rundt Bergen :-) Hvordan går det med dere jenter?

 

Selv var jeg hos JM igår, og alt var bra. Må gjøre noe for å bremse vektøkningen min, men ellers hadde hun ingen klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Kristy

En liten hilsen fra nord-norge. Fint med en Bergens tråd. Jeg har nå vært her i 2 dager. Som jeg fortalte på BIMtreffet så har jeg ikke familie i Bergen, så det er ekstra deilig å bli litt dullet med av mor og far.

Hører at været er dårlig hos dere, her har vi kjempevær og jeg tror jeg har fått en anelse farge.

Når jeg kommer tilbake, legger jeg ut et møte. Så får vi se hvem som kan komme...

 

Ha en flott kristihimmelfart

 

Hilsen Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Bergen :) Håper vi kan få til et treff til (jeg kunne ikke komme på det forrige fordi jeg var på jobb...). Fint å treffe noen som er kommet noenlunde likt som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg også være med her, selv om jeg er fra Voss? Håper at jeg også kan komme meg på et treff, har ikke vert med før pga pengemangel rett og slett. Koster å ta tog osv. Men men, vil jo være med jeg også!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg mye og slapp av.

Godt å bli dullet med avogtil,

 

Gleder meg til neste treff

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alle fortelle litt om seg selv..

Jeg er 23år, gravid for første gang og venter en jente i september :) bor i Bergen seff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig du er Tone! Kan gjerne sende litt farge til meg også;) hehe;)

 

Den derre jm din da Kirsty, tar hun ikke litt hardt i da egentlig? Hvor mye er komt på etter du ble gravid da?? Må bare si at jeg såg ikke noe bekymringsverdig ivertfall:) og noen har jo mer annlegg enn andre til vektøkning, uansett hva man spiser..

 

Var selv på kontroll nå i uken og alt bra:) SF målet er kommet opp på gjennomsnittet nå så magen har hatt en liten vokseinnspurt her;) og Tobias (i magen) er kjempeaktiv, hehe, hele magen beveger seg når han styrer på:)

 

Ja, litt om meg;)

 

Er 23, blir 24 i slutten av sept, har en gutt som blir tre 01sept og har termin 04 sept, hehe:) Kan jo legge til at pappan har 16 sept, så sept familie ja:) Men regner med at gutten i magen, tobias, kommer i slutten av august siden alle til min mor har kommet før og gutten min sander kom 11 dager før terminen:)

 

Bor i loddefjord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle litt om meg selv jeg også, da :)

 

Er 20 år, er gravid med min første som mest sannsynlig blir en jente, som da får navnet Helene. Hun melder sin ankomst i begynnelsen av september i følge UL. Har nettopp kjøpt leilighet(dvs. samboer har kjøpt), og vi flytter 1. juni! Gleder meg VELDIG mye, da vi ikke har eget bad eller kjøkken her vi bor nå (deler med svigermor). Så gleder meg virkelig til å få mitt eget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år og gravid med min første, en jente som skal hete Hedda (med forbehold så klart hehe). jeg har bodd i Bergen i snart 4 år etter 7 år i utlandet og kjenner ikke så altfor mange her. Har nettopp kjøpt en leilighet og vi skal flytte inn iløpet av Juni. Gleder oss til det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg henger meg på....

Tone her..

31 år i 6 dager til.

Samboer, 1 barn fra før (2,5 år) venter 3 september.

Hund (type stor hehe)

 

Bor i Bergen (blomsterdalen), bodd her i 1/2 år.

 

ellers.......

 

Hilser fra nord-norge, til dere alle. Dårlig vær har kommet og det blir en del innetid. Men har med klær til å håppe i søle med.

 

Jeg håper på at jeg får møtt september bergen's mødrene igjen når jeg kommer tilbake.

 

Kristy, håper at alt er bra med deg.

Toppris, har du startet å sy?

Magge, det er du som jobber med keramikk? hvor er butikken din, tenkte meg til byen når jeg kommer tilbake.....

 

Mange hilsener fra meg

håper dere alle har det fint:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, du fikk det flotte været du også ja Tone;) Her har det faktisk haglet i dag og virkelig styrtregnet!! var glad vi var inne for å si det slik;)

 

nei her mangles penger til innkjøp av "utstyret" så må vente til neste mnd en gang før jeg får begynt;) *gleder meg* lurer faktisk på om jeg skal brodere på navnet til gutten min også, så er det virkelig hans og ingen andre sin;) og det samme da med den til gutten som kommer når den lages.. så har de hver sin egen;) kanskje tåpelig, men selv hadde jeg likt det når jeg var "liten";) en egen å vokse opp med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Når skal dere ha neste treff? Jeg jobber hver dag framover + skal til Oslo en uke i midten av juni. Hmmm, har fri 30. juni :) Men har bestilt meg legetime 3. juli og da håper jeg på å bli sykemeldt resten av svangerskapet pga at jobben ikke kan tilrettelegge mer for meg etter det. Og for å være ærlig skal det bli deilig, har jobbet veldig mye hele svangerskapet og kun vært hjemme 3 eller 4 dager siden jeg ble gravid :)

 

Ellers om meg:

Er 29, sambo blir 27 i september. Vi kommer begge fra østlandet, men har bodd i Bergen de siste 4 årene. Jeg jobber som sykepleier på Haukeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, henger meg på her eg og ;)

Eg er 19, snart 20 ;) Vi venter vår 1 som har ul termin 23 september :)

Det blir mest sannsynlig ei jente :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke tid for nytt treff snart da dere? Tone, når er du tilbake i byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å se dere på bim treff imorgen 4 juni kl 18 på china palace på torgalm!!! kjekt med litt "gravidsnakk"... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens'

I'm back:)

 

Hadde tenkt å reise i kveld på treff, men er noe nede for telling med influensa.

 

Tenkte å ta et formiddagstreff neste uke????

Kanskje et for ettermiddagen også?????

 

Eller hva er responsen på det?

Det var kjempekjekt å treffes sist gang!

 

hilsen tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å være med på treff, men jobber til kl 15 hver dag neste uke... Ettermiddagene passer derfor best for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med på treff vettu;)

 

men blir det på ettermiddagen må jeg ha med min sønn (blir 3 år 0109), så håper da at noen andre også kan ha med seg et barn;) så han ikke blir alene og kjeder seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som oftest mange barn å leke med på lekerommet der vi var sist, så tror ikke det blir noe problem. Vi kan jo også sitte der inne, jeg sitter ofte der inne sammen med venner og spiser mens barna leker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å komme meg på alle treff som ligger på bim treff, men ettermiddag er best for meg og - har ikke noe prob med å sitte i lekerom! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter'

Skal vi prøve treff i neste uke. feks ons?? eller tors??

og skal vi ta det på dagtid eller kveldstid??

Hvis det blir kveldstid vil jeg ikke at vi treffes senere enn 1700.

Vi er vel snart alle i 3 trimester......

 

sjalabais fra tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan på dagtid både onsdag og torsdag neste uke, men bare på kveldstid onsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra idag er jeg i 3 trimester :-)

 

Hva blir det til da jenter, skal vi ha dag eller kveldstreff? Neste uke begynner å fylle seg opp for min del så vi bør avklare dete så jeg kan skrive det inn i min tavle hverdagsplan hehe. Ting har og endret seg så om det blir kveldstreff kan jeg ikke onsdag likevel, jeg kan torsdag! Kan både onsdag og torsdag om det blir sånn midt på dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...