Gå til innhold

Hva er det mest uhøfflige du har vert ute for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en veninne som kommer på besøk alt for ofte. Hun kommer spesielt når hun har sett på Facebook at vi lager noe god mat. Har vi ikke laget mat går hun rett i kjøleskapet og ser om vi har noe godt når hun kommer inn :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er kjempeuføffelig når vi har invitert folk på fest og folk spør "hvem andre som kommer da?" før de svarer på om de vil komme eller ikke.. Noen er også så uhøfflige at de svarer "vi får se hva som skjer den kvelden".. I mine øyne er det det samme som å si "Vi kommer visst ikke noe bedre kommer opp"....

De samme personene har også prestert å komme på festen, men dra tidlig fordi de skal videre på en annen fest...Veldig uhøffelig spør du meg..

Skrevet

Jeg gikk med barnevognen og strevde med å få opp døren inn til en butikk. Dørene slo utover og jeg måtte holde vognen med en hånd mens jeg dro i døren med den andre.

Da kom det en mann og smatt forbi meg og inn den døren jeg dro i, bøyde seg under armen min og smatt inn. Tror du han holdt døren åpen for meg eller takket for at jeg holdt døren åpen?

Etterpå måtte jeg buksere vognen inn med en hånd mens jeg holdt døren åpen med den andre og kokte innvendig. Mannen var selvfølgelig forsvunnet lenge før jeg kom meg inn!

Skrevet

Det må vel være da vi innviterte flere venner til middag på nyttårsaften. Alle takket ja. De kom, de spiste, og da klokken ble 22.00 dro halvparten videre på en annen fest.

Skrevet

Når jeg står i lang kø i kassen i butikken, ny kasse åpnes, og de som står bakerst i min kø spurter bort i den nyåpnede kassen.. ARG

Skrevet

Eh... men hva er poenget med å skrive på Facebook at dere lager mat...???

Skrevet

17:00, det er faktisk noe av det frekkeste jeg har hørt om!!! Tipper de som dro var under 25 år!

Skrevet

Min far ble bedt i 10 årsdagen til eldstejenta mi og tok med seg den nye dama som ingen hadde bedt, sett før eller visste om (da var også min mor og hennes foreldre her (ja de skilt))

En mnd senere hadde vi ett årsdagen til minstemann og han ble bedt en uke i forveien. Vi hadde delt opp selskapet over to dager, tilfelle pappa dro en liknende stunt som sist. Han dukket ikke opp denne gangen for han var bedt til nye dama si (hennes datter var kommet på besøk, veldig viktig).

på 17. mai nå hadde vi grill for alle i hagen. Vi ba folk ta med eget kjøtt mens vi stod for resten. Pappa tok ikke med seg noe, så når jeg var ferdig på kjøkkenet var kjøttstykket mitt borte.

Sorry, litt forbannet på han for tiden så da tok jeg med de topp 3 mest uhøfflige den siste tiden :P

Skrevet

Det er litt koseligt da :)

Når man oppdaterer statusen sin, og forteller hva man gjør på.

Skrevet

ja jeg syns det er flott at alle mine bekjente skriver at de sover, dusjer, spiser, bytter bleie og andre store events i livet.

Skrevet

Ikke jeg som ble utsatt for det, men en god venninne. En felles venninne hadde sagt ja til å komme i bursdagen hennes, for så å ringe noen dager etterpå og spørre om hun ble skuffet om hun ikke kom likevel for hun hadde blitt bedt et annet sted og "det var så lenge siden hun hadde sett dem". Da var det flere mnd siden vi hadde sett henne... Hun som skulle ha bursdag kunne ikke si annet at hun måtte gjøre som hun ville, men hun ville bli veldig glad hvis hun kom til henne, noe hun ikke gjorde. Samme jente må "purres" på hver gang hun blir bedt fordi hun sjedent svarer, jeg trenger vel ikke å si at vi har sluttet å purre...

Skrevet

Sorry men jeg må bare, det er flere av dere som skriver "uhøffelig".

Vet dere ikke at det heter UHØFLIG?

Skrevet

Når jeg jeg tok t banen en gang når jeg var høy gravid (jeg hadde en enorm mage ) og det var ingen som reiste seg opp og tilbydde meg sete .

Skrevet

Joda, men blir skriveleif likevel gitt :P

Skrevet

Skulle ta buss for første gang med barnevogna etter fødselen, og bussjåføren kjører inn på busslomma - akkurat for langt ut.

Jeg signaliserte at jeg trengte hjelp til å få inn vogna. Ingen reaksjon. Trodde at han ikke skjønte meg, og gikk fram for å spørre. Ingen reaksjon. Til slutt reiser ei lita asiatisk dame opp og hjelper meg inn (alle de andre passasjerene satt og stirret stivt foran seg).

Da jeg så gikk fram for å betale glefser bussjåføren til meg; "Kom du deg ikke inn uten hjelp??" "De fleste kvinnfolk klarer det, altså"!

Jeg ble helt paff jeg, og klarte ikke svare noe som helst. Hormonell var jeg også, og kjente tårene presset på. Og alt var jo hans skyld.. :(

Skrevet

Det var kanskje når jeg hadde stått i 20 minutter i kø på posthuset, med bare 1 person foran meg. Da det var min freakin` tur, stenger kjerringa luka, og sier "beklager, min luke er stengt, du må gå i den andre kassen!!"

=)/(&%%¤/¤&%#¤%&¤(&/¤/&¤#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DA!!!! DA VAR JEG SUR!! Hun hadde sett meg hele tiden...hun kunne sagt fra før...

=o(

Skrevet

Svigermor kom på besøk en gang og det første hun gjorde når hun kom var å dra fingeren sin over div steder for å sjekke om det var støv der .

Hun har også beordret meg til å vaske kjøkkengulvet for jeg fikk gjøre noe annet ! Gulvet var vasket dagen før og det var reint !

Skrevet

Her må du bare innse fakta. Du er ikke populær nok.

Du er ikke interessant nok til at de egentlig har lyst til å være dær med dere. Jeg hadde slutta å innvitert dem og innsett at jeg er en taper hvis jeg var deg.

Skrevet

Tips til HI: ikke legg ut på facebook når du lager mat

Skrevet

Haha. Enda en taper som ikke er verdig gjestene sine.

Jeg er den som holder den festen de stikker til etterpå. Vorser i vei, og så fester vi kule etterpå. hehe.

Men nei, jeg gjør ikke slikt selv. Hvis jeg har planlagt en fest etterpå og blir innvitert på middag og slik så hender det at jeg takker ja til "førfest", men da opplyser jeg om at jeg må dra tidlig pga andre planer og spør om de fremdeles vil at jeg skal komme.

Skrevet

Hi: skriv på FB "lager deilig Tapas, snart åpnes rødvinen :)"

Når venninna di kommer sitter dere å spiser fiskepinner med makaroni og drikker vann....

Til deg som måtte være døråpner med barnevogn, det samme har jeg opplevd flere ganger på Helsfyr T før de byttet ut dørene med automatiske dører.

Nesten daglig er det frekke folk som dytter seg fram på bussen og setter seg der hvor barnevognen skal være.

Skrevet

Jeg er litt sjokket over at dere ikke selv innser at folk drar fra festene deres tidlig fordi de vil gjøre bedre ting enn å sitte med tapere som dere. Dere er bare reserveløsninger for folk lenger opp på rangstigen enn dere.

Skrevet

Til deg med forslaget om fiskepinner :D Haha! Jeg digger det :)

Ellers tusen takk for givende innslag som rettelse på skrivefeil og ellers lærerike kommentarer :P

Artig å høre hva folk har vert ute for :P Folkeskikk (skikk og bruk) er liksom ikke noe som alle lært om i sin oppvekst :P

hilsen HI :)

Skrevet

3 mnd etter fødselen møtte jeg en gammel kollega. Og hun sa: Du er rundere nå enn da du var gravid. Trodde seriøst jeg hørte feil. Så spurte hva hun sa, så gjentok hun det igjen. Og det stemmer forøvrig ikke!..Men hadde vært uhøflig uansett. Er vel unødvendig å si at hun ødela dagen min.

Jeg brukte også å skrive på facebook når jeg bakte kake, eller laga no god middag. Da var det så og si alltid en venn kom på besøk akkurat da.. Men han kom sjelden ellers..så var opplagt hvorfor han kom. Jeg ble litt lei, så har sluttet å skrive når jeg lager noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...