Spente med nr 3 i vente... Skrevet 19. mai 2009 #26 Skrevet 19. mai 2009 silje.. for det heter vesla mi.... har fått utrolig mye positive tilbakemeldinger på silje.. er ikke så mange som kaller barna sine det nå.. har aldri tenkt over hva jeg synes om det navnet, før det bare datt ned i hodet¨på meg, når vi skulle finnne navn til vesle frøkna..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. mai 2009 #27 Skrevet 19. mai 2009 Ingrid passer kjempefint til Anniken....
prebs Skrevet 19. mai 2009 #28 Skrevet 19. mai 2009 Jeg liker både Ingrid og Silje godt; kanskje en knapp på Ingrid. Mia er også helt fint.
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 19. mai 2009 #29 Skrevet 19. mai 2009 Takk for alle svar=) Vi liker begge best enkle, norske og velkjente navn, men vil helst unngå at det er på topp 10 (det er kanskje Ingrid?). Liker IKKE navn ala angelica, jessica osv, så da står vi igjen med disse, selv om de gjerne er oppbrukt=P Ja, spørs om vi bare må vente og se til hun er født=)
Mammaen til 2007jenta Skrevet 19. mai 2009 #32 Skrevet 19. mai 2009 Definitivt Ingrid! Klarer ikke se for meg at en baby heter Silje, og Mia- ja det er et kattenavn!
Petrine C",) Skrevet 19. mai 2009 #35 Skrevet 19. mai 2009 Er Mia et oppbrukt navn? Jenta vår heter det. Vi kom frem til det navnet siden vi ikke viste om noen som vi kjenner som heter det. Vi er iallefall kjempe fornøyde med navnet! Jeg synes det er et tøft navn!
jente,jente, ? Skrevet 19. mai 2009 #36 Skrevet 19. mai 2009 Jeg liker Mia veldig godt.. Datra mi heter Maja og det r jo litt i samme sjanger Også vet jeg om både en lita Mia og en voksen Mia som er sååå herlige begge to.. Tenkte på dem da jeg leste navnet nå igjen
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 19. mai 2009 #37 Skrevet 19. mai 2009 Mia - uten tvil. Hadde og har det som et av favorittnavnene. Men blir nok aldri noen Mia her. Har ei i familien som heter det, så det er oppbrukt. Mia passer best til Anniken også. Mia, Anniken og Sauen....hør hvor det klinger vakkert =) Hehe =)
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #39 Skrevet 20. mai 2009 Jeg synes Silje er fint, men nå er vi jo alle så forskjellige da... Vi hadde jentenavnet klart, og så ble det en gutt Men hadde det blitt ei jente hadde hun hett Silje Maren (antakeligvis). Ingrid heter jeg selv til mellomnavn, og synes ikke det er så spesielt fint at det gjør noe. Mia liker jeg ikke, men nå er jo jeg fæl til å koble personer til navn og å la personligheten deres styre hvorvidt jeg liker navnet eller ei.., Nei, jeg ville valgt Silje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå