Gå til innhold

Silje, Ingrid eller Mia?


Anbefalte innlegg

Gjest Sauen er fødeklar!
Skrevet

Ja, da var det påan igjen med navn... Og listen er totalt forandret fra de navnene vi hadde for noen måneder siden. 2 uker til termin og begynner å haste! Hva liker dere best?

Silje, Ingrid eller Mia?

Storesøster heter Anniken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Silje vel!! for det heter jeg :D

Skrevet

Mia er kjempefint, og passer best til navnet til storesøster:)

Skrevet

Ingrid er finest, men Mia passer bedre til Anniken.

Skrevet

Silje eller Ingrid, tror jeg holder en knapp på Ingrid.

Skrevet

Jeg synes faktisk at Ingrid begynner å bli litt oppbrukt, kjenner så mange som har barn som heter det.Jeg liker Mia best :)

Skrevet

Fine navn! Liker Silje veldig godt (likte det ikke før) og Mia. Ingrid er fint, men litt kjedelig.

Skrevet

Synes Ingrid passer best til Anniken..

Men synes Silje er det fineste navnet..

Skrevet

Jeg syns Ingrid er finest og på ingen måte oppbrukt, det syns jeg heller Mia er.

 

Jeg ville ikke bestemt meg for noen av navnene før babyen er født og så sett hvilket som passer best. Det var det vi gjorde med sønnen vår og når han ble født, så var vi ikke i tvil om hvilket av de 4navnene vi sto igjen med som var riktig til han.

Skrevet

Silje og Mia, faktisk to navn vi selv hadde på listen vår :-) Eller Silja.

Skrevet

Ingrid!

Silje er for søtt og Mia er for katter...mener jeg.

Skrevet

jeg liker Ingrid best det skulle minsten hete hadde han vert jente:D

og så syntes jeg Silje er fint.

Skrevet

Mia og Anniken syns jeg er finest sammen :o)

Skrevet

Synes alle de navnene er oppbrukt jeg. Men Silja er nydelig:)

Skrevet

Liker Ingrid best, deretter Silje og Mia. Men alle navnene er fine. Så for meg kan det ikke bli galt uansett hva du velger.

Lykke til.

Skrevet

Anniken og Ingrid, to flotte, stødige navn.

 

Silje er et HARRY 80-tallsnavn og Mia er for sukkersøtt.

Skrevet

Mia synes eg=) Er et nydelig navn=)

Skrevet

Ingrid! Nydelig. Silje er kjedelig og Mia er så vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...