Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Ja, da var det påan igjen med navn... Og listen er totalt forandret fra de navnene vi hadde for noen måneder siden. 2 uker til termin og begynner å haste! Hva liker dere best? Silje, Ingrid eller Mia? Storesøster heter Anniken.
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Silje vel!! for det heter jeg
ditte&malusken&lillebror Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Mia er kjempefint, og passer best til navnet til storesøster:)
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Ingrid er finest, men Mia passer bedre til Anniken.
Vipsenmamma Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Silje eller Ingrid, tror jeg holder en knapp på Ingrid.
mirredutt Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Jeg synes faktisk at Ingrid begynner å bli litt oppbrukt, kjenner så mange som har barn som heter det.Jeg liker Mia best
cherry coke Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Fine navn! Liker Silje veldig godt (likte det ikke før) og Mia. Ingrid er fint, men litt kjedelig.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Synes Ingrid passer best til Anniken.. Men synes Silje er det fineste navnet..
mamman til to gutter Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Jeg syns Ingrid er finest og på ingen måte oppbrukt, det syns jeg heller Mia er. Jeg ville ikke bestemt meg for noen av navnene før babyen er født og så sett hvilket som passer best. Det var det vi gjorde med sønnen vår og når han ble født, så var vi ikke i tvil om hvilket av de 4navnene vi sto igjen med som var riktig til han.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #13 Skrevet 19. mai 2009 Silje og Mia, faktisk to navn vi selv hadde på listen vår :-) Eller Silja.
gerd Skrevet 19. mai 2009 #14 Skrevet 19. mai 2009 Ingrid! Silje er for søtt og Mia er for katter...mener jeg.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 19. mai 2009 #15 Skrevet 19. mai 2009 jeg liker Ingrid best det skulle minsten hete hadde han vert jente:D og så syntes jeg Silje er fint.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. mai 2009 #17 Skrevet 19. mai 2009 Mia og Anniken syns jeg er finest sammen )
Vilja<3 Skrevet 19. mai 2009 #19 Skrevet 19. mai 2009 Synes alle de navnene er oppbrukt jeg. Men Silja er nydelig:)
År og dag Skrevet 19. mai 2009 #20 Skrevet 19. mai 2009 Liker Ingrid best, deretter Silje og Mia. Men alle navnene er fine. Så for meg kan det ikke bli galt uansett hva du velger. Lykke til.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #23 Skrevet 19. mai 2009 Anniken og Ingrid, to flotte, stødige navn. Silje er et HARRY 80-tallsnavn og Mia er for sukkersøtt.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 19. mai 2009 #24 Skrevet 19. mai 2009 Mia synes eg=) Er et nydelig navn=)
CMH Skrevet 19. mai 2009 #25 Skrevet 19. mai 2009 Ingrid! Nydelig. Silje er kjedelig og Mia er så vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå