Trollemor75 Skrevet 20. mai 2009 #26 Skrevet 20. mai 2009 På dagtid: Tøybleier, flere forkjellige merker, formsydde, lommebleier eller alt-i-ett. (Klesvask må være eneste husarbeid jeg liker, slapper av med å brette tøy foran tv-en når gutten sover.) Om natten, på tur og i stellevesken: Coop sine bleier (svanemerket) eller Libero. Har brukt Pampers en gang som jeg fikk av en i barselgruppen, den lakk!!! Frister ikke til gjentakelse, dessuten luktet den veldig sterkt.
WildPrincess Skrevet 20. mai 2009 #27 Skrevet 20. mai 2009 Da hunbrukte de minste beiene var pampers favoritt... men da hun begynnte å sove lenge om natta så lakk disse og senere så lakk de også når hun bæsja så da byttet vi til lebero... ingen lekkasjer siden Nå er hun 8 mnd og libero er favoritt her
Lemonia Skrevet 20. mai 2009 #28 Skrevet 20. mai 2009 Skjønner ikke hva folk mener med at Pampers lukter? Siden jeg har migrene er jeg veldig følsom for lukter, spesielt kjemiske. Jeg kan ikke med beste vilje kjenne noen lukt fra Pampersbleiene om jeg så dytter den inntil nesa. Tror noen må ha rar luktesans. ;-)
Makko med to små gutter Skrevet 20. mai 2009 #29 Skrevet 20. mai 2009 Lemonia, det er helt sant, Pampers bleiene stinker! Ikke så mye når de er helt tørre, men med engang de er tisset i (eller helt vann i, har prøvd) stinker de kjemikalier. Du venner deg til lukta etter en uke eller så med en pampers unge i hus, men når du ikke er vant til lukta er det ganske så ekkelt!
Blixen*** Skrevet 21. mai 2009 #30 Skrevet 21. mai 2009 Pampers er utvilsomt best syntes nå jeg:) Det er sant at babydry lukter litt, men jeg har blitt så vant til lukten så merker den ikke lengre. Active fit lukter ikke, så man kan jo velge de hvis man ikke liker lukten på babydry. Libero for min del er helt uaktuelt, altfor stive og tykke. Følte også at babyen fikk så mye merker i huden av de. Hele rompa var full av streker, også i kantene av bleia ble det mye merker i huden. Syntes det virker mer ubehagelig en lukt. Pampers er det største bleimerket i verden, så tror ikke det er noe farlige kjemikalier i bleia dems:) Libero eller pampers? smaken er som baken, delt i to osv osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå